Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

boxer gek

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
kayaenwodka
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Boxers
Contacteer:

boxer gek

Ongelezen bericht door kayaenwodka »

Hallo Allemaal,

leuk om hier te zijn.
ik ben een vrouw en heb twee boxers.
Kaya is een gele boxer van ( in april) 11 jaar.
Zij is er rustig en heeft al veel mee gemaakt. Kaya heeft Spondylose. Toen zij 1 jaar was ging ze slecht lopen. Dus naar Crama in rotterdam ( hij is helaas vorig jaar overleden). Hij zei ze heeft spondylose en ook al athrose. Dus wij dachten oke dat wordt geen lang leven, maar het meisje is er nog steeds. Gelukkig :D
Na 1 jaar met de spondylose gaf ze opeens een gil, haar knie. Dus haar naar Atjo Westerhuis gebracht in Dodewaard. Hij heeft haar geopereerd. Nylondraadje in haar knie. Oke geen ballen meer gooien en blijf aan de pijnstiller. Kaya deed naar een tijdje alles weer. Meestal als het teveel voor haar was dan ging het de dag erna iets rustiger. Ze gaf alles goed aan. Kaya zit wel al 8 jaar aan rimadyle, 1 tablet per dag. Ben wel eens gestopr , maar an wordt te erg stijf. Nu de rest haar schilklier werk ook niet goed ( krijg ze ook medicatie voor, dus geen probleem), en bij haar achterpoot is een teen weg gehaald ( kwaadaardig gezwel).
2 jaar geleden had ze een grote bult in haar lies. Cellen opgestuurd en foute boel lymfeklierkanker. Ze heeft nog 3 tot 6 maanden te leven. Dus de vakantie die toen kwam stond in het teken van haar. En dat is de bergen. Dus wij gingen eind aug. naar slovenie ( normaal is het oostenrijk, italie). Ik hou het maar hier op. Ik bedoel dit verhaal wat ik nu ga vertellen. Wij wandelden bij watervallen en aan het einde stond een bak, met daar in het water waar je gereinigd wordt. Ik zei Kaya kom drink ervan misschien helpt het!!!!
Tijdens deze vakantie werd deze bult steeds kleiner. Toen wij thuis kwamen was de bult weg. DA gebeld en ze zij dat kan niet. Oke dacht ik laat maar het is genoeg zo. dit was de tweede weg in sept. Einde november had ze een bult achter haar oor. Dus naar de DA. is een ontsteking en mag ik nu even kijken in haar lies voor de bulten. Ja hoor maar je voelt niets meer. Oke zij ze, dan kan je er wel vanuit gaan dat ze gezond is. WAT :hmmm: Ja wij zijn nu 4 maanden verder en ik voel niets. Dus vandaar dat ze nu 2 jaar verder er nog steeds is.
Ze is echt mijn beste vriendin, omdat wij samen al zoveel mee hebben gemaakt.

Maar nu Wodka. Dit is een witte boxer van 3 jaar. Echt een dondersteen en heerlijk gek :D
Wodka heeft een sterk karakter en gaat niemand uit de weg ( niet vechten hoor) gewoon spelen en gek doen.

Luisteren doen ze allebei erg goed en lopen altijd los.

Nou voor alle andere verhalen moeten jullie maar even kijken op http://www.kayadeboxer.nl/

mvg Monique, Kaya en Wodka
ik hou van alle dieren zoals ze zijn
freskin
Zeer actief
Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Aantal honden: 2

Re: boxer gek

Ongelezen bericht door freskin »

Welkom op het forum! :cheer:

Mooie boxers heb je! En fijn dat Kaya er nog is......ze heeft veel meegemaakt.
groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
nuuz
Actief
Mijn ras(sen): Rottweiler kruising met zeehond en Argentijnse loeder

Ongelezen bericht door nuuz »

Welkom :cheer: En mooie site!! :ok:
Wie het laatst lacht is traag van begrip...

Afbeelding
kayaenwodka
Vaste gebruiker
Contacteer:

dankjewel.
Dat is wel heel er mooi, dat u als eerste reageer.
Kaya is niet zo held ( drie keer gebeten), Kaya is nooit bang voor lassie honden ( noem ze altijd zo , sorry).
Daar loopt ze altijd op af. Dit komt ook omdat ik alle curcussen heb gedaan met haar en iemand anders had ook zo'n hond en hun stonden altijd naast mij. Kaya had daar een goede band mee. :D

Mo
boxergek
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boxers...

Ongelezen bericht door boxergek »

Hé nog een paar boxertjes aangemeld. Leuk.
Heerlijk om weer zo'n lekker grijs koppie te zien.
Ze heeft al een mooie leeftijd bereikt voor een boxer! :E:
Afbeelding
koentje

Ongelezen bericht door koentje »

welkom, tjonge wat een verhaal van je boxer!
Kan ze het goed hebben, zo'n jonge dartel erbij? :roll:
kayaenwodka
Vaste gebruiker
Contacteer:

koentje schreef:welkom, tjonge wat een verhaal van je boxer!
Kan ze het goed hebben, zo'n jonge dartel erbij? :roll:
Ja ze daardoor veel fitter geworden.
Ik hoorde het wel eens, maar het is echt zo.
En wodka doet het heel goed met haar, niet te wild enzo.
Ik denk dat honden dat goed oplossen met elkaar.

Mo
kayaenwodka
Vaste gebruiker
Contacteer:

boxergek schreef:Hé nog een paar boxertjes aangemeld. Leuk.
Heerlijk om weer zo'n lekker grijs koppie te zien.
Ze heeft al een mooie leeftijd bereikt voor een boxer! :E:
Daar zijn wij ook erg blij mee.
Mooi boxers heeft u ook.

Kaya loopt nog steeds 1 1/2 tot 2 uur mee smiddags'.
Ik neem altijd wel mijn doggyride mee, voor als zij geen zin meer heeft.

ideaal die doggy ridy.

Mo
Lievepuck
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Kruizing mechelse herder/ franse buldog

Ongelezen bericht door Lievepuck »

kayaenwodka schreef:Hallo Allemaal,

leuk om hier te zijn.
ik ben een vrouw en heb twee boxers.
Kaya is een gele boxer van ( in april) 11 jaar.
Zij is er rustig en heeft al veel mee gemaakt. Kaya heeft Spondylose. Toen zij 1 jaar was ging ze slecht lopen. Dus naar Crama in rotterdam ( hij is helaas vorig jaar overleden). Hij zei ze heeft spondylose en ook al athrose. Dus wij dachten oke dat wordt geen lang leven, maar het meisje is er nog steeds. Gelukkig :D
Na 1 jaar met de spondylose gaf ze opeens een gil, haar knie. Dus haar naar Atjo Westerhuis gebracht in Dodewaard. Hij heeft haar geopereerd. Nylondraadje in haar knie. Oke geen ballen meer gooien en blijf aan de pijnstiller. Kaya deed naar een tijdje alles weer. Meestal als het teveel voor haar was dan ging het de dag erna iets rustiger. Ze gaf alles goed aan. Kaya zit wel al 8 jaar aan rimadyle, 1 tablet per dag. Ben wel eens gestopr , maar an wordt te erg stijf. Nu de rest haar schilklier werk ook niet goed ( krijg ze ook medicatie voor, dus geen probleem), en bij haar achterpoot is een teen weg gehaald ( kwaadaardig gezwel).
2 jaar geleden had ze een grote bult in haar lies. Cellen opgestuurd en foute boel lymfeklierkanker. Ze heeft nog 3 tot 6 maanden te leven. Dus de vakantie die toen kwam stond in het teken van haar. En dat is de bergen. Dus wij gingen eind aug. naar slovenie ( normaal is het oostenrijk, italie). Ik hou het maar hier op. Ik bedoel dit verhaal wat ik nu ga vertellen. Wij wandelden bij watervallen en aan het einde stond een bak, met daar in het water waar je gereinigd wordt. Ik zei Kaya kom drink ervan misschien helpt het!!!!
Tijdens deze vakantie werd deze bult steeds kleiner. Toen wij thuis kwamen was de bult weg. DA gebeld en ze zij dat kan niet. Oke dacht ik laat maar het is genoeg zo. dit was de tweede weg in sept. Einde november had ze een bult achter haar oor. Dus naar de DA. is een ontsteking en mag ik nu even kijken in haar lies voor de bulten. Ja hoor maar je voelt niets meer. Oke zij ze, dan kan je er wel vanuit gaan dat ze gezond is. WAT :hmmm: Ja wij zijn nu 4 maanden verder en ik voel niets. Dus vandaar dat ze nu 2 jaar verder er nog steeds is.
Ze is echt mijn beste vriendin, omdat wij samen al zoveel mee hebben gemaakt.

Maar nu Wodka. Dit is een witte boxer van 3 jaar. Echt een dondersteen en heerlijk gek :D
Wodka heeft een sterk karakter en gaat niemand uit de weg ( niet vechten hoor) gewoon spelen en gek doen.

Luisteren doen ze allebei erg goed en lopen altijd los.

Nou voor alle andere verhalen moeten jullie maar even kijken op http://www.kayadeboxer.nl/

mvg Monique, Kaya en Wodka
Hoi Monique, wat een verhaal zeg, mijn respect voor Kaya. Er bestaan nog wonderen. Wodka doet ze naam dus eer aan hihi. Ikzelf heb een kruizing Mechelse herder franse buldog van 4 maanden. Puck. Die maakt zo nu en dan ook rare sprongenAfbeeldingVeel plezier en hoop dat kaya nog mooie avonturen mag beleven met jullie. :lol1:
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”