leuk om hier te zijn.
ik ben een vrouw en heb twee boxers.
Kaya is een gele boxer van ( in april) 11 jaar.
Zij is er rustig en heeft al veel mee gemaakt. Kaya heeft Spondylose. Toen zij 1 jaar was ging ze slecht lopen. Dus naar Crama in rotterdam ( hij is helaas vorig jaar overleden). Hij zei ze heeft spondylose en ook al athrose. Dus wij dachten oke dat wordt geen lang leven, maar het meisje is er nog steeds. Gelukkig
Na 1 jaar met de spondylose gaf ze opeens een gil, haar knie. Dus haar naar Atjo Westerhuis gebracht in Dodewaard. Hij heeft haar geopereerd. Nylondraadje in haar knie. Oke geen ballen meer gooien en blijf aan de pijnstiller. Kaya deed naar een tijdje alles weer. Meestal als het teveel voor haar was dan ging het de dag erna iets rustiger. Ze gaf alles goed aan. Kaya zit wel al 8 jaar aan rimadyle, 1 tablet per dag. Ben wel eens gestopr , maar an wordt te erg stijf. Nu de rest haar schilklier werk ook niet goed ( krijg ze ook medicatie voor, dus geen probleem), en bij haar achterpoot is een teen weg gehaald ( kwaadaardig gezwel).
2 jaar geleden had ze een grote bult in haar lies. Cellen opgestuurd en foute boel lymfeklierkanker. Ze heeft nog 3 tot 6 maanden te leven. Dus de vakantie die toen kwam stond in het teken van haar. En dat is de bergen. Dus wij gingen eind aug. naar slovenie ( normaal is het oostenrijk, italie). Ik hou het maar hier op. Ik bedoel dit verhaal wat ik nu ga vertellen. Wij wandelden bij watervallen en aan het einde stond een bak, met daar in het water waar je gereinigd wordt. Ik zei Kaya kom drink ervan misschien helpt het!!!!
Tijdens deze vakantie werd deze bult steeds kleiner. Toen wij thuis kwamen was de bult weg. DA gebeld en ze zij dat kan niet. Oke dacht ik laat maar het is genoeg zo. dit was de tweede weg in sept. Einde november had ze een bult achter haar oor. Dus naar de DA. is een ontsteking en mag ik nu even kijken in haar lies voor de bulten. Ja hoor maar je voelt niets meer. Oke zij ze, dan kan je er wel vanuit gaan dat ze gezond is. WAT
Ze is echt mijn beste vriendin, omdat wij samen al zoveel mee hebben gemaakt.
Maar nu Wodka. Dit is een witte boxer van 3 jaar. Echt een dondersteen en heerlijk gek
Wodka heeft een sterk karakter en gaat niemand uit de weg ( niet vechten hoor) gewoon spelen en gek doen.
Luisteren doen ze allebei erg goed en lopen altijd los.
Nou voor alle andere verhalen moeten jullie maar even kijken op http://www.kayadeboxer.nl/
mvg Monique, Kaya en Wodka
TARAK

Veel plezier en hoop dat kaya nog mooie avonturen mag beleven met jullie.