ik ben jan pieter nieuwenhuizen, (man van ''twinmom-jess''), 32 jaar oud, gelukkig getrouwd en de trotse vader van een tweeling (6 jaar)
wij zijn woonachtig in utrecht, en de trotse bezitters van een ''LABRADOR RETRIEVER'' -BREGO- (hero of the day fan de aengwirderwei), zoon van ''precious neelix van 't chielewout
en een ''WELSH CORGI CARDIGAN'' -ASLAN- (waggerland fifty cent llaneirwg), zoon van ''dragonpatch big papa foster
onze labrador is nu zo,n 1,5 jaar oud en een onbeschrijflijk lieve hond, een ongelooflijke goedzak!!
hij luistert echt perfect en we verzuipen in de liefde die we van hem krijgen, damn wat ben ik GEK op deze hond!!...
onze welsh corgi cardigan is nu zo,n 3 maanden oud, en twee weken bij ons
een fantastisch mooi en vooral lief hondje!!, we zijn al heel lang gek op dit geweldige ras, en hebben dan nu ons droomhondje uit een zeer goede combinatie gevonden..
het gaat ook al van af dag1 gelijk goed tussen hem en brego, onze lab is zo ontzettend makkelijk in de omgang
hij neemt ook alles en corrigeert de pup zelfs niet, vind alles wel best hahaha, dus zo nu en dan moeten wij zelf wel even ingrijpen
we zijn erg blij dat we een supermaatje voor onze brego hebben kunnen vinden, we kijken nu al uit naar de wandelingen langs de lek en in het bos met beide honden, dat word puur genieten!!!.....
verder hoop ik hier op het forum een hoop lees en kijk plezier te hebben.......zo nu eerst ff een bak koffie....

gr ''JP''
TARAK