Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

zal me ook maar even voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
nomo
Zeer actief
Aantal honden: 2

zal me ook maar even voorstellen

Ongelezen bericht door nomo »

Net nieuw hier op het forum, dus ik zal me even netjes voorstellen. Ik ben Yvonne, 28 jaar oud en ga over een paar dagen mijn Berner Sennenpup ophalen. Erg spannend!
Heb altijd gezegd nooit alleen aan een hond te beginnen, dan in elk geval niet aan een pup en ook al helemaal niet met een baan ernaast. En dan loopt door omstandigheden alles anders en is het dus wel een situatie waarin ik alleen ben, met baan en pup. Dit heeft wel even voor wat slapeloze nachten gezorgd kan ik vertellen!
Gelukkig alles zo goed mogelijk kunnen regelen. Ben nu eerst een tijd thuis voor pup. Daarna gaat pup naar mijn ouders als ik weg ben. Pas als hij goed heeft geleerd alleen te zijn kan hij alleen thuisblijven.
Gelukkig werk ik onregelmatige diensten en ben ik bijna nooit 5 dagen achter elkaar overdag weg. Voor de keren dat dat wel voorkomt is de dagopvang al geregeld. Ook willen mijn ouders wel eens de hond uitlaten. Zo hoeft hij nooit te lang alleen te zijn.
Mijn achtertuin is inmiddels al compleet hondproof gemaakt. Als ik aan het werk ben kan hij dan heerlijk in de tuin. Natuurlijk ook voor beschutte ruimte en voor een hok gezorgd zodat hij ook altijd droog en warm kan liggen.
Tot zover het voorstelrondje. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag. En denk dat ik ook wel snel wat vragen zal stellen. Kan vast wel eens wat hulp gebruiken bij de opvoeding van pup.
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: zal me ook maar even voorstellen

Ongelezen bericht door Jacky »

Welkom hier, leuk een berner. Ben benieuwd naar de foto's.
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
hansie
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): een duitse herder

Re: zal me ook maar even voorstellen

Ongelezen bericht door hansie »

welkom :E: :E: :E:
MVG Hansie en mijn lieve herder Dymond
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”