Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik zou even goed bij de DA navragen wat er aan de hand is. Ontlasting opvangen en meebrengen, eventueel urine laten onderzoeken. Niet te lang afwachten hoor!!!
SannePP schreef:ow gets, sterkte met je puppemans!
Ik zou even goed bij de DA navragen wat er aan de hand is. Ontlasting opvangen en meebrengen, eventueel urine laten onderzoeken. Niet te lang afwachten hoor!!!
ja de dierenarts kon uit zijn ervaringen al zien dat het parvo of corona is dat word nog onderzocht schijnbaar
de fokker heeft ze laten inenten en lienden zie ik nu
SannePP schreef:ow gets, sterkte met je puppemans!
ja de dierenarts kon uit zijn ervaringen al zien dat het parvo of corona is dat word nog onderzocht schijnbaar
patrickpppp schreef:
Wat is lienden?
En eerlijk gezegd zou ik er niet van uit gaan dat het allemaal klopt wat die entingen betreft.Ik heb het idee dat je je pup bij een broodfokker hebt gekocht
Kijk hier eens: http://www.broodfok.be/documents/28.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
patrickpppp schreef:
Wat is lienden?
En eerlijk gezegd zou ik er niet van uit gaan dat het allemaal klopt wat die entingen betreft.Ik heb het idee dat je je pup bij een broodfokker hebt gekocht
Kijk hier eens: http://www.broodfok.be/documents/28.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lienden is de woonplaats ik denk het ook ja nu achteraf dat het een broodfokker is want hij heeft nu ook weer een nestje op marktplaats staan maar dan als woonplaats ede
patrickpppp schreef:
lienden is de woonplaats ik denk het ook ja nu achteraf dat het een broodfokker is want hij heeft nu ook weer een nestje op marktplaats staan maar dan als woonplaats ede
Ze zijn geraffineerd
Hoe is het met puppedup?
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
patrickpppp schreef:
Ze zijn geraffineerd
Hoe is het met puppedup?
ja lusteloos echt zielig joh als ze plast dan gaat ze wel weer drinken gelukkig ik mog vandaag geen eten geven aanhaar en gelukkig geeft ze niet meer over dus zie wel iets verbetering kwa gisteren
Marjoleine schreef:Lienden is een plaatsje.
En daar zit er maar een voor zover ik weet, deze.
Ik heb een pupje wonen in Lienden namelijk, daardoor weet ik dat
Ja,dat plaatsje ken ik maar niet in de zin zoals Patrick het schreef
Was nog niet goed wakker denk ik
Marjoleine schreef:Lienden is een plaatsje.
En daar zit er maar een voor zover ik weet, deze.
Ik heb een pupje wonen in Lienden namelijk, daardoor weet ik dat
Ja,dat plaatsje ken ik maar niet in de zin zoals Patrick het schreef
Was nog niet goed wakker denk ik
ja zal van mij wel slapeloosheid zijn want heb nog niet geslapen sinds ze erzo aan toe is
Jeetje sterkte met jullie puppy. Zo klein en dan zo ziek. Hoop dat jullie snel uitsluitsel hebben, wat het arme puppy precies mankeert.
Vertroetel hem maar flink (maar dat doen jullie natuurlijk al) en ik hoop dat jullie binnenkort weer hele nachten kunnen slapen.
Daarna is die ***fokker aan de beurt.
ja dank je wel
ja ze drinkt wel uit haar eigen nu
gelukkig slaan de medicijnen aan alleen het eten nog maar kreeg te horen van me dierenarts dat dat nog niet het belangrijkste is hij was ook blij om tehoren dat ze niet meer gespuugd heeft sinds vanacht 12uur echt net 2 minuut geleden had ze weer diarree maar nu was het bruinachtig
nog steeds het zelfde we zijn net weer bij de dierenarts geweest we moeten ook dagelijks verslag aan de arts geven en ze heeft extra vocht toegediend gekregen ze had geen koorts en heeft de laatste 2 dagen maar 1x overgegeven maar ze is nog steeds lusteloos wel is haar ontlasting veranderd van dat witte slijmerige naar donkerbruine diarree me vriendin is nu kipfilet aan het halen dat gaat ze zo koken en aan haar proberen tegeven want eerst moesten we proberen om haar fijngestampte brokken tegeven met gekoookt water maar dat wil ze niet hoop maar dat ze gauw opknapt groeten patrick
Wat sneu voor die kleine hummel, maar ik zou geen brokken geven.
Geef haar lekker gekookte kip ( zonder bot) en als ze hierop goed reageerd zou ik ongekookte kip gaan geven.
Daarna andere versvlees voeding.
Sterkte met de kleine