Ik ben Yara, een meisje van 15 jaar jong. Ik ben sinds ik klein was al gek op honden. Van mijn vierde tot mijn 12e ongeveer, hadden we een bernersennen hond. Helaas is ze overleden. Ik heb ontzettend van haar genoten en ze was mijn beste hondenvriendinnetje. (Een foto van haar. Het meisje wat erbij staat ben ik, maar dan een jaar of vijf geleden: http://static.horsetycoon.nl/fotoalbum/83735/89975.jpg)
Sinds mei 2010 hebben we een nieuwe hond! Moos, het is een reutje. Ik houd ontzettend veel van hem en zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten. Op vakantie gaat hij ook mee en ik neem hem ook wel is mee naar het bos, of naar een grote plaats waar hij lekker los kan rennen. (Op het dagelijkse uitlaten natuurlijk na).
Geboren op 20 maart 2009, dat maakt hem komende maart alweer 2 jaar oud. Met mijn moeder heeft hij vier gehoorzaamheids cursussen gedaan. Sinds december ben ik met hem bezig op breitensport. Een mix tussen gehoorzaamheid en behendigheid. Hier is hij goed in en hij vindt het allemaal erg leuk zo te zien!
Hier een aantal foto's van onze hond Moos:

Moos op het strand:
Fotoshoot in mei 2010:

En natuurlijk kan ik deze foto's ook niet onthouden voor jullie:
Moos als puppy!

Liefs, Yara & Moos