maar wie gaan er 'vandaag' (zaterdag) mee wandelen?
Ik kan pas rond half 3 dus wordt een latertje...
Moderator: moderatorteam

Ik ookforestmeisje schreef: Flevo Bordertje, eind van de week gaan we weer wandelen hoor!! Ik mis Boyke!! *Donderdag nog gezien hehe*.
ik moet even kijken hoe het met de verkoop van mijn auto gaat deze weekforestmeisje schreef:Zeg Flevo bordertje! zullen we van de week weer eens wandelen met die knappe boyke?
Is het trouwens nog gelukt met de strot en pens?
Ennuh browny, jij ook mee dan?!
En nog meer mensen die mee willen?

Jaja, de knapperd is thuis deze weekBrowny schreef:ik moet even kijken hoe het met de verkoop van mijn auto gaat deze weekforestmeisje schreef:Zeg Flevo bordertje! zullen we van de week weer eens wandelen met die knappe boyke?
Is het trouwens nog gelukt met de strot en pens?
Ennuh browny, jij ook mee dan?!
En nog meer mensen die mee willen?![]()
laat maar weten wanneer en hoe laat jullie willen gaan wandelen en kijk ik als ik kan inplannen
YeahFlevo Bordertje schreef: Jaja, de knapperd is thuis deze weekIk kan waarschijnlijk donderdagochtend en vrijdag de hele dag. En ik kan je wel oppikken hoor Mieke als je geen auto hebt

gezellieFlevo Bordertje schreef:Vrijdag na 12 uur is prima wat mij betreftGa je ook mee, Amy? En nog meer liefhebbers misschien

Het vinden gaat vast beter als ik de aanwijzingen goed geefforestmeisje schreef:Jaaa leuk!! Nieuw bos!
Hoop dat ik het kan vinden, neem me tom tom wel mee
Als erkemederstrand niks wordt morgen dan ben ik er morgen!!
Ze zullen er vast van smullenforestmeisje schreef:Lekker!! Dan ga ik ze van het weekend eens verwennen!
Ik heb even op google maps gekeken en ik weet de weg, this simpel ja! ben benieuwd!!!
Ik ga straks nog even naar zuigerplas met Suki als de baas thuis is.
Ze is strond irritant en eigenwijs en moet even der energie kwijt. Maar Haddock heeft zijn rust voor vanavond nodig. En hem alleen thuis laten is een ramp hahaha.