Mijn forumnaam is Mikki, maar mijn echte naam is Kim. Ik ben 21 jaar en ik woon in de omgeving van Rotterdam.
Wij hebben op dit moment 4 honden, 3 shih tzu's van 7, 5 en 3 jaar en een Bully pitbull van net 6 maanden.

Groetjes!
Moderator: moderatorteam

Klopt. Ik zat al te wachten wanneer deze vraag zou komenSanne&Bo schreef:Welkom.
Zijn zijn oren nou gecoupeerd?
Oh, dat is wel sneu!Mikki schreef:Klopt. Ik zat al te wachten wanneer deze vraag zou komenSanne&Bo schreef:Welkom.
Zijn zijn oren nou gecoupeerd?Hij is gecoupeerd door onze dierenarts, vanwege chronische ooronsteking. Jammer, maar het is niet anders..
Ja he inderdaad! Het is echt een lieverd, maar doordat zijn oortjes zijn gecoupeerd heeft hij een wat agressieve uitstraling, met als gevolg dat mensen bang voor hem zijn. Dit vinden we erg jammer, want hij is juist gek op mensen en kinderenSanne&Bo schreef:Oh, dat is wel sneu!Mikki schreef:Klopt. Ik zat al te wachten wanneer deze vraag zou komenSanne&Bo schreef:Welkom.
Zijn zijn oren nou gecoupeerd?Hij is gecoupeerd door onze dierenarts, vanwege chronische ooronsteking. Jammer, maar het is niet anders..
Aimee schreef:Ik moet zeggen dat ik daar nog nooit van heb gehoord bij een dergelijk ras met zulke korte oortjes, couperen vanwege een ooronsteking![]()
Maargoed, evengoed welkom!
tja en toch heeft ze wel een puntmum schreef:niet zo onaardig, laten wij nu nieuwe leden nu niet meteen op de kast jagen
Het hebben en houden van zo'n hond is niet verboden, het couperen op zich wel. Vandaar de smoes.mum schreef:Wie rosita?
Tis idd wel een beetje raar, ik dacht overigs ook dat het verboden was in nederland, ben blij dat mijn Boedhake gewoon heerlijke zachte hangoortjes heeft, ze geven zoveel meer uitdrukking aan zijn kleine gezichtje
Mikki schreef:Klopt. Ik zat al te wachten wanneer deze vraag zou komenSanne&Bo schreef:Welkom.