De dochter van mijn vriendin heeft afgelopen vrijdag een pupje, Franse Bulldog, gekocht in Westerhoven. Via een Marktplaats advertentie, van ene Theo uit Valkenswaard, die dus in het echt Maria Adriaanse uit Westerhoven bleek te zijn. Eenmaal daar een wat vaag verhaal, pups waren al gespeend, "moeder" zat erbij in de kennel maar deed erg lelijk. Foto's van het nestje waren er niet want de computer was net gecrashed. etc etc. ALARMBELLEN hadden moeten gaan rinkelen
Nu is de pup zaterdag ziek geworden, zondag ziek gebleven, en gisteren bleek bij het 2e dierenartsbezoek dat de pup Parvo had.
De "fokker" is gebeld, en die heeft de pup direct opgehaald, geld teruggegeven en ook de dierenartsrekening betaald.
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die slechte ervaringen hebben met deze mensen...
Graag geen discussie mbt het teruggeven van de nog levende zieke pup. Ik had het nooit gedaan, maar had het beestje in laten slapen om verder lijden te voorkomen, maar daarin zijn mensen nou eenmaal verschillend.