Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zijn er mensen met ervaring met rugzak voor de hond?
Moderator: moderatorteam
- DesireeK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Golden retriever/labrador, Jack Russel, Mechelse herder
- Aantal honden: 3
Zijn er mensen met ervaring met rugzak voor de hond?
Ik ben benieuwd of er mensen zijn met ervaring met rugzak voor de hond...
Ik zou het leuk vinden als de 2 grootste van ons van de zomer tijdens lange wandeling bv hun rugzakje dragen...
Ik denk namelijk dat ze (vooral Beau) het erg leuk vinden...
Ik zou het leuk vinden als de 2 grootste van ons van de zomer tijdens lange wandeling bv hun rugzakje dragen...

Onderschrift gemaakt door Kiki2000
-
Marion.
Re: Zijn er mensen met ervaring met rugzak voor de hond?
Nee, geen ervaring mee. Vind het ook niet nodig. We nemen wat flesjes water mee (m.n. voor de honden) en wat fruit, en dat kunnen we prima zelf dragen. Ze zouden het verder geen punt vinden denk ik, maar ik zie er de noodzaak niet van in.DesireeK schreef:Ik ben benieuwd of er mensen zijn met ervaring met rugzak voor de hond...
- DesireeK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Golden retriever/labrador, Jack Russel, Mechelse herder
Het gaat er mij ook niet om dat ik zelf geen flesjes water kan dragen. Dat hebben we tot nu toe altijd gedaan. Maar als we bv gewoon een lange wandeling gaan maken waarbij de honden aangelijnd blijven lijkt het me wel wat. Er zijn honden die dat juist ook leuk vinden om dat te doen. Daarom zou ik dus willen kijken of die van mij het wat vinden... daarom ben ik dus benieuwd naar ervaringen van mensen die dus met hun honden gaan wandelen met een rugzak 

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, hier. Ik heb een rugzak die de 3 grootste honden passen. Ze vinden het hartstikke leuk om hem te dragen.
Je moet wel goed opletten dat je een goed passende koopt. Ik heb een extra band gemaakt die ik nog om de rugzak heen doe, hij wiebelt namelijk anders en dan gaat hij scheef zitten waardoor de hond weer scheef gaat lopen. Ik ben ook bang dat ze dan anders gaan lopen en blessures krijgen.
Wel langzaam opbouwen hoor. Zonder iets erin is het al iets.
Ik zal eens kijken of ik nog foto's zie hier op 't forum.
Hier vast eentje waar je de band kan zien die ik gebruik.

Je moet wel goed opletten dat je een goed passende koopt. Ik heb een extra band gemaakt die ik nog om de rugzak heen doe, hij wiebelt namelijk anders en dan gaat hij scheef zitten waardoor de hond weer scheef gaat lopen. Ik ben ook bang dat ze dan anders gaan lopen en blessures krijgen.
Wel langzaam opbouwen hoor. Zonder iets erin is het al iets.
Ik zal eens kijken of ik nog foto's zie hier op 't forum.
Hier vast eentje waar je de band kan zien die ik gebruik.

- DesireeK
- Zeer actief
Tnx voor je reactie.. Ziet er goed uit... Van welke merk zijn die van jou?
Ja ik wil het zeker opbouwen. Daarom wil ik er nu graag zoveel mogelijk ervaringen horen zodat ik de goede keus ga maken (hoop ik) en dan opbouwen voor de zomer...
Als je nog meer foto's heb zie ik ze graag
Ja ik wil het zeker opbouwen. Daarom wil ik er nu graag zoveel mogelijk ervaringen horen zodat ik de goede keus ga maken (hoop ik) en dan opbouwen voor de zomer...
Als je nog meer foto's heb zie ik ze graag

- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
- Aantal honden: 1
en denk je dat ze het dan al niet warm genoeg hebben zonder tassen en andere rompslomp aan hun lijf??
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
- DesireeK
- Zeer actief
Zou heel goed kunnen... Vandaar mijn vraag naar ervaringenSanne!! schreef:en denk je dat ze het dan al niet warm genoeg hebben zonder tassen en andere rompslomp aan hun lijf??
Maar ik geloof dat er niet heel veel mensen ervaring hebben met de rugzakjes voor honden..

- kimmeke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaskan Malamute
- Aantal honden: 1
Ik heb hier ook een rugzak voor Sanka. Ik gebruik hem niet zo heel veel, maar Sanka zit er niets mee in om die te dragen. In de winter gebruik ik die af en toe voor op de lange wandelingen en mijn eigen rugzak net iets te klein is, dan steek ik bij haar een aantal lichte/kleinere dingen zodat toch alles mee kan. Het enige nadeel voor Sanka: aangezien hij waterdicht is, is het niet echt handig om even wat dieper te gaan pootje baden of gaan zwemmen...
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/
-
Tina
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Alaskan Malamute
Bij lange wandelingen, mag Thorsten z'n eigen spullen in de rugzak dragen, vind hij echt niet erg..