Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandelplek tussen Leeuwarden en Groningen gezocht!
Moderator: moderatorteam
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
- Aantal honden: 2
Wandelplek tussen Leeuwarden en Groningen gezocht!
Binnenkort wil ik graag met iemand wandelen, ergens tussen Groningen en Leeuwarden. Alleen nu zijn wij beiden niet zo bekend in dat gebied.
Dus weet iemand een mooi losloopgebied of een mooie locatie in die buurt? Alvast heel hartelijk bedankt! 
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
Re: Wandelplek tussen Leeuwarden en Groningen gezocht!
Roden?
Niet helemáál in het midden, maar voor beide goed te doen denk ik, en heel leuk.
Niet helemáál in het midden, maar voor beide goed te doen denk ik, en heel leuk.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
Wij zijn onlangs in Bakkeveen geweest, dat was mooi. Niet heel groot, maar wel erg mooi. Is dat iets?
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Appelscha
.
Daar zijn twee mooie loslooproutes (misschien nog wel meer, maar van deze twee weet ik het); http://www.appelscha.nl/index.php/wandelroutes
De bosbergwandeling en de Bultingerveldwandeling mogen ze los lopen. Bij de parkeerplaats van de Bultingerveldwandeling stond dat het losloopgebied was en op een gegeven moment kwam ik één keer een bordje tegen dat de honden niet meer los mochten. Die heb ik maar genegeerd. Aan het einde/ het begin van deze wandeling is ook een meertje waar honden tot 1 mei in mogen.
Bij de bosbergwandeling lijn ik ze af en toe een stukje aan, bij de Bultingerveldwandeling (die ik gisteren voor het eerst gelopen heb) moesten ze één keer kort aan de riem, aangezien je daar langs weg loopt.
Bakkeveen is ook mooi, maar is maar een heel klein gebied om te wandelen.
Daar zijn twee mooie loslooproutes (misschien nog wel meer, maar van deze twee weet ik het); http://www.appelscha.nl/index.php/wandelroutes
De bosbergwandeling en de Bultingerveldwandeling mogen ze los lopen. Bij de parkeerplaats van de Bultingerveldwandeling stond dat het losloopgebied was en op een gegeven moment kwam ik één keer een bordje tegen dat de honden niet meer los mochten. Die heb ik maar genegeerd. Aan het einde/ het begin van deze wandeling is ook een meertje waar honden tot 1 mei in mogen.
Bij de bosbergwandeling lijn ik ze af en toe een stukje aan, bij de Bultingerveldwandeling (die ik gisteren voor het eerst gelopen heb) moesten ze één keer kort aan de riem, aangezien je daar langs weg loopt.
Bakkeveen is ook mooi, maar is maar een heel klein gebied om te wandelen.
Laatst gewijzigd door Renske op 03 apr 2011 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- -Gaby-
- Zeer actief
Ja, Roden is prachtig, is voor mij maar een heel klein stukje, moet ik even overleggen.Jaap* schreef:Roden?
@ Debbie, Bakkeveen is inderdaad ook mooi! Ik zal dat ook eens overleggen.
En Nationaal park de Alde Faenen, kennen jullie dat ook? Daar ben ik nog nooit geweest en wel nieuwsgierig naar. Van wat ik op internet kan vinden lijkt het me meer een waterpark i.p.v. geschikt om te wandelen, maar misschien zijn er best stukken waar dat wel kan.
- -Gaby-
- Zeer actief
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Op Lauwersoog misschien?
Daar heb je het hondenstrandje en het Ballastplaatbos waar ze los mogen, en aangelijnd mogen ze volgens mij overal komen
Daar heb je het hondenstrandje en het Ballastplaatbos waar ze los mogen, en aangelijnd mogen ze volgens mij overal komen
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Ik weet niet welk gedeelte je van het Nationaal Park bedoeld, want volgens mij is dat eigenlijk een heel groot gebied. Heb dat gebied wat jij bedoel (ergens voor mij tussen nij beets en heereveen) gelopen van de winter. Idd veel water, prima te lopen (maar honden mogen volgens mij niet los officieel)