Annemarie1961 schreef:thom schreef:Annemarie1961 schreef:of je betaald negen euro aan verzendkosten of je gebruikt negen euro aan brandstof om het ergens op te halen

Daar gaat het toch helemaal niet om, ze is in Nederland voor het aankomend overlijden van haar schoonmoeder, dan heb je wel iets anders aan je hoofd.
Dat vind ik inderdaad heel erg naar, en daarom sterkte gewenst. Maar waar maak je je dan druk om, 9 euro.....
Je hebt dan wel iets anders aan je hoofd.
Tja, het is maar net hoe je het ziet, ik vind 9 euro verzendkosten een hoop geld (zeker met ons maandsalaris van 700 euro) als ik een kammetje van 3 of 4 euro wil bestellen en als er dan toevallig iemand zou zijn die toch van plan was om al iets meer te bestellen en dan de verzendkosten te delen en het daarna door te sturen in een envelop......
Het is overigens mijn moeder die eerdaags komt te overlijden en niet mijn schoonmoeder

Maar zo'n bezoekje, welke we gelukkig kort konden houden omdat ze door nieuwe medicijnen weer even wat was opgeknapt, kost ook 'even' 350 euro (brandstof en tol én dan nog 300 euro voor het huisje wat we hebben gehuurd om de honden mee te kunnen nemen en niet hier in een pension te hoeven stoppen) om heen en weer te rijden. Wel is de verwachting dat we deze maand alsnog een crematie zullen hebben en dan is iedere bespaarde euro er weer eentje !
Maar geen punt hoor ik ben nu weer thuis en zal als alles weer 'gewoon' is een bestlling plaatsen en op laten sturen naar hier.