Er bestaat van Kong een belonings- en speelbal die ook schijnt te helpen met het schoonmaken van de tanden. De Kong Stuff a ball. Dit is dus wat anders dan de traditionele Kong, het is een hoekig rubberen geval met een soort sleuven er in. Daar claimen ze van dat het ook helpt bij het schoonhouden van de tanden. Ik heb het voor mijn hond voor de lol maar als ik zie hoe ze er mee speelt, kan ik me goed voorstellen dat het een extra bijdrage geeft in het schoonhouden van de tanden. Het is sowieso een leuk speeltje (althans, volgens mijn hond) en is in verschillende maten te krijgen (let op: niet elke dierenwinkel heeft alle maten, jij zou small moeten hebben)
Ik zou met zo'n heel kleintje met de Dentastix uitkijken omdat het echt veel calorieën bevat, een hond met tandsteen is niet leuk maar een te dikke hond ook niet.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tandsteen, Dentasticks en hond onder 4 kilo
Moderator: moderatorteam
-
123Sophie
- Vaste gebruiker
- kimmeke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaskan Malamute
- Aantal honden: 1
Re: Tandsteen, Dentasticks en hond onder 4 kilo
Dentastix komen hier alleen in huis als staaltjes. Die dingen zijn al op nog voor ik de verpakking heb kunnen weggooien dus dat moet dan echt wel een wondermiddel zijn om zo snel te kunnen werken...
Wat ik hier wel geef is altijd buffelhuid om op te knabbelen ter beschikking en grote harde koeken en gedroogd rundsvlees. Sinds ze die laatste 2 krijgt gaat het al veel beter met haar gebit!
Wat ik hier wel geef is altijd buffelhuid om op te knabbelen ter beschikking en grote harde koeken en gedroogd rundsvlees. Sinds ze die laatste 2 krijgt gaat het al veel beter met haar gebit!
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/