Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ervaringen Jolly bal, Running Egg enz....
Moderator: moderatorteam
-
magnum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 x-mechelse herders
Ervaringen Jolly bal, Running Egg enz....
Ik heb na even nadenken besloten om toch ook nog een groter speelgoed ding te bestellen voor Magnum en Colt, juist voor als ze lekker in de tuin mogen en zich dan heerlijk zelf kunnen vermaken.
Nu gaan ballen en dat soort dingen snel stuk, nu kwam ik toevallig de producten van Jolly tegen, ze hebben hiervan ballen, running egg, ballen met en zonder touw en ga zo maar door. En deze blijken speciaal voor de sterkere hond te zijn, en zijn zo goed als onverwoestbaar.
Nu weet ik alleen niet welke type leuk zal zijn voor ze, en ook belangrijk wat voor maat ik nodig heb.
Ik wil dat ze het absoluut niet vast kunnen pakken, en dus echt moeten jagen en duwen om ermee te kunnen spelen.
De bal met het touw is ook niet echt handig, aangezien ik maar een 1 meter hoog hekje en Magnum er anders mee gaat gooien. En als hij het dan over het hek gooit dan gaat hij erachter aan, en dat is niet de bedoeling.
Nu ben ik benieuwd naar welke type Jolly product jullie hebben, welke maat, en wat jullie ervaringen zijn.
En waar hebben jullie de producten gekocht/besteld. Mooiste zou zijn een webshop waar ze ook nog eens een leuke prijs hebben, en niet dat ik de hoofdprijs hoef te betalen.
Denk namelijk dat die 2 van mij het helemaal geweldig gaan vinden, als ze met zo een grote bal/egg over het grasveld kunnen denderen. En zo worden ze natuurlijk ook heerlijk moe, wat nu een uitkomst is aangezien ik in de lappenmand zit.
Hoop dat jullie me kunnen helpen/adviseren.
Nu gaan ballen en dat soort dingen snel stuk, nu kwam ik toevallig de producten van Jolly tegen, ze hebben hiervan ballen, running egg, ballen met en zonder touw en ga zo maar door. En deze blijken speciaal voor de sterkere hond te zijn, en zijn zo goed als onverwoestbaar.
Nu weet ik alleen niet welke type leuk zal zijn voor ze, en ook belangrijk wat voor maat ik nodig heb.
Ik wil dat ze het absoluut niet vast kunnen pakken, en dus echt moeten jagen en duwen om ermee te kunnen spelen.
De bal met het touw is ook niet echt handig, aangezien ik maar een 1 meter hoog hekje en Magnum er anders mee gaat gooien. En als hij het dan over het hek gooit dan gaat hij erachter aan, en dat is niet de bedoeling.
Nu ben ik benieuwd naar welke type Jolly product jullie hebben, welke maat, en wat jullie ervaringen zijn.
En waar hebben jullie de producten gekocht/besteld. Mooiste zou zijn een webshop waar ze ook nog eens een leuke prijs hebben, en niet dat ik de hoofdprijs hoef te betalen.
Denk namelijk dat die 2 van mij het helemaal geweldig gaan vinden, als ze met zo een grote bal/egg over het grasveld kunnen denderen. En zo worden ze natuurlijk ook heerlijk moe, wat nu een uitkomst is aangezien ik in de lappenmand zit.
Hoop dat jullie me kunnen helpen/adviseren.

- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Re: Ervaringen Jolly bal, Running Egg enz....
Wij hebben de RunningEgg en Rhodi is er helemaal stapel op. Hij gebruikt hem alleen niet puur en alleen waarvoor hij bedoeld is; af en toe kegelt hij hem de tuin keurig door, maar hij kan er ook héél lang mee liggen, waarbij hij driftig over dat ding likt.
Maar hij heeft er wel heel veel plezier mee. 

-
Floortje
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Jolly ball (met handvat) was hier binnen 2 minuten stuk.
Running egg is ook wel wat beschadigd, maar daar wordt nog steeds volop mee gespeeld. (is nu een maand of 9 oud)
Jolly ball had ik van de Pet's Place (€28,- ben er nog mee teruggeweest, want ik vind dat een "supersterk" speeltje van die prijs niet zo snel stuk mag gaan, maar tevergeefs)
De running egg heb ik van zooplus en was rond de €15,-
Dus in dit geval is goedkoop geen duurkoop.
Running egg is ook wel wat beschadigd, maar daar wordt nog steeds volop mee gespeeld. (is nu een maand of 9 oud)
Jolly ball had ik van de Pet's Place (€28,- ben er nog mee teruggeweest, want ik vind dat een "supersterk" speeltje van die prijs niet zo snel stuk mag gaan, maar tevergeefs)
De running egg heb ik van zooplus en was rond de €15,-
Dus in dit geval is goedkoop geen duurkoop.
-
nomo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik heb hier ook de RunningEgg. Dat ding wordt de hele tuin door geslingerd en blijft er prima uitzien. Denk ook niet dat dat ding snel kapot te krijgen is. Heb hem ook bij Zooplus besteld. Dat scheelde wel aardig met wat ze er in de dierenwinkel voor vragen.
- ChantalBos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo, Barbet & Whippet
- Aantal honden: 5
Ook hier was de jollybal in no time stuk. Geen aanrader dus. 
Elke grote liefde eindigt met een groot verdriet.
- kimmeke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaskan Malamute
- Aantal honden: 1
ik heb hier nu al bijna een jaar de running egg liggen. Sanka is er gek op! En het enige wat eraan te zien is, zijn wat krassen van over de tegels te schuiven en van poten erop te zetten. Maar voor dat beetje geld dat dat gekost heeft vind ik het echt een superding 
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/
- krullie
- Zeer actief
hier een jolly bal met touw erdoor.
al jaaaaaren.
maar ik heb geen slopert gelukkig.
als hij erin bijt is hij niet lek.
hij vind het prachtig erin te bijten en ermee te slingeren.
al jaaaaaren.
maar ik heb geen slopert gelukkig.
als hij erin bijt is hij niet lek.
hij vind het prachtig erin te bijten en ermee te slingeren.
-
magnum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 x-mechelse herders
Alvast bedankt voor jullie ervaringen, en welk speelgoed jullie hebben.
Als ik het zo lees dan word het denk ik hier ook de running egg.
Mijn honden zijn niet echte slopers maar met hun lompe gedrag enz.... willen ze nog wel eens dingen kapot maken.
wacht vandaag nog even wat meer reactie's af, en dan ga ik vannavond even speelgoed voor in de tuin bestellen.
Kunnen ze zich heerlijk zelf vermaken, terwijl ik met mijn pootje omhoog lig en naar hun kijk.
Als ik het zo lees dan word het denk ik hier ook de running egg.
Mijn honden zijn niet echte slopers maar met hun lompe gedrag enz.... willen ze nog wel eens dingen kapot maken.
wacht vandaag nog even wat meer reactie's af, en dan ga ik vannavond even speelgoed voor in de tuin bestellen.
Kunnen ze zich heerlijk zelf vermaken, terwijl ik met mijn pootje omhoog lig en naar hun kijk.

- maitestar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer: Jip
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Wij hebben deze voor onze honden:
http://www.kynospirit.nl/_ARTIKELINFO?RBA_AC=044121
Erg geinig en ook best sterk!
http://www.kynospirit.nl/_ARTIKELINFO?RBA_AC=044121
Erg geinig en ook best sterk!
Groetjes,
Wendy
Wendy