Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nieuwe Bench.
Moderator: moderatorteam
-
magnum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 x-mechelse herders
Nieuwe Bench.
Ben opzoek naar Colt voor een nieuwe bench, hij heeft nu een bench die kwa lengte wel goed is maar kwa hoogte is hij gewoon te laag. Ben nu opzoek naar een bench die minimaal 80 cm hoog is.
Nu heb ik bij Witjesverzendhuis een mooie bench gezien voor een leuke prijs, maar kan op het plaatje niet goed zien wat voor een sluiting er precies opzit, en ik wil het liefst toch echt wel een dubbele sluiting hebben, of een enkele sluiting maar dat er onder en boven een soort ronding zit die je met het dichtdoen klemt achter de rest van de bench. (hoop dat jullie het snappen weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden).
Dus wie heeft toevallig bij witjesverzendhuis een bench, uit het kopje BENCH----AKTIE----VERZINKT, en kan mij vertellen hoe de sluiting is van deze type bench. Dan weet ik namelijk of dit voormij rendable is met Colt.
Moet even mijn moeder vragen om even precies de maten op te meten aangezien de bench die ik zou willen iets langer is als die ik nu heb staan voor Colt, maar iets langer zou voor hem ook wel wat lekkerder zijn ivm zijn grote lijf.
Maar als iemand me al kan vertellen wat voor sluiting erop zit dan ben ik al blij, dan weet ik dat in ieder geval.
Nu heb ik bij Witjesverzendhuis een mooie bench gezien voor een leuke prijs, maar kan op het plaatje niet goed zien wat voor een sluiting er precies opzit, en ik wil het liefst toch echt wel een dubbele sluiting hebben, of een enkele sluiting maar dat er onder en boven een soort ronding zit die je met het dichtdoen klemt achter de rest van de bench. (hoop dat jullie het snappen weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden).
Dus wie heeft toevallig bij witjesverzendhuis een bench, uit het kopje BENCH----AKTIE----VERZINKT, en kan mij vertellen hoe de sluiting is van deze type bench. Dan weet ik namelijk of dit voormij rendable is met Colt.
Moet even mijn moeder vragen om even precies de maten op te meten aangezien de bench die ik zou willen iets langer is als die ik nu heb staan voor Colt, maar iets langer zou voor hem ook wel wat lekkerder zijn ivm zijn grote lijf.
Maar als iemand me al kan vertellen wat voor sluiting erop zit dan ben ik al blij, dan weet ik dat in ieder geval.

- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Nieuwe Bench.
Ik heb de zwarte van Witjes en daar zitten op elk deurtje twee van die schuifjes op.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
-
magnum
- Zeer actief
Is dit dan de zwarte uitvoering van de aktie benchen, of de zwarte uitvoering van de starline.
De 2 types hebben wel dezelfde maten, maar er zit ruim 15 euro verschil tussen, en dat vind ik op het moment wel een flink prijsverschil. Maar heb daarin tegen wel een bench nodig met een stevig sluiting.
dus ben nog even benieuwd naar je type bench.
De 2 types hebben wel dezelfde maten, maar er zit ruim 15 euro verschil tussen, en dat vind ik op het moment wel een flink prijsverschil. Maar heb daarin tegen wel een bench nodig met een stevig sluiting.

- nathalie
- Zeer actief
- Contacteer:
Aktie volgens mij. Ga even kijken.magnum schreef:Is dit dan de zwarte uitvoering van de aktie benchen, of de zwarte uitvoering van de starline.
Ja! Aktie. IK heb de grootste, en dat ding is echt gigantisch!

-
magnum
- Zeer actief
Oke dank je wel, als ik de 120 lengte past dan ga ik denk ik die bestellen want dan heeft Colt met zijn grote lijf iets meer ruimte en kwa hoogte kan hij dan iets beter staan enz.....
Maar bedankt voor je antwoord.
Maar bedankt voor je antwoord.

- Penny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever x Oud Duitse Herder
- Aantal honden: 1
-
magnum
- Zeer actief
Oke ideaal die 2 sluitingen nou dan ben ik om, dan krijgt Colt die bench van me zodat hij weer meer ruimte heeft.
En heb samen met mijn moeder even de ruimte opgemeten die ik nog heb, en daar past precies 120 cm tussen.
Heb namelijk een apart kamertje voor de honden, en daar staan beide benchen naast elkaar met een plank er tussen. Magnum zit in een bench van 107 cm lengte, en de 125 cm bench paste er dan net niet naast ging echt om 1 of 2 cm. Maar de 120 cm bench past wel heb dan nog een cm of 5 over. En voor 57 euro is dit een perfecte bench voor Colt.
Dan hebben ze weer beide een bench waar ze normaal languit in kunnen liggen en staan.
Bedankt voor jullie reactie's
En heb samen met mijn moeder even de ruimte opgemeten die ik nog heb, en daar past precies 120 cm tussen.
Heb namelijk een apart kamertje voor de honden, en daar staan beide benchen naast elkaar met een plank er tussen. Magnum zit in een bench van 107 cm lengte, en de 125 cm bench paste er dan net niet naast ging echt om 1 of 2 cm. Maar de 120 cm bench past wel heb dan nog een cm of 5 over. En voor 57 euro is dit een perfecte bench voor Colt.
Dan hebben ze weer beide een bench waar ze normaal languit in kunnen liggen en staan.
Bedankt voor jullie reactie's

-
magnum
- Zeer actief
Heb de bench gisteravond laat besteld, en meteen betaald.
Hoop dat hij nu snel binnen komt zodat we hem in elkaar kunnen gaan zetten, en Colt weer wat beter kan liggen/zitten.
Hoop dat hij nu snel binnen komt zodat we hem in elkaar kunnen gaan zetten, en Colt weer wat beter kan liggen/zitten.

- nathalie
- Zeer actief
- Contacteer:
Bij mij is de buitenmaat 123 x 76. Hoop voor je dat dat ook nog past.

-
magnum
- Zeer actief
Oke nou heb 5 cm speling, dus dan moet hij net passen.
Hoop hem deze week binnen te hebben, zodat Colt zo snel mogelijk meer ruimte heeft.
Hoop hem deze week binnen te hebben, zodat Colt zo snel mogelijk meer ruimte heeft.