Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nagels knippen - zo simpel (tip)

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Aantal honden: 2

Re: Nagels knippen - zo simpel (tip)

Ongelezen bericht door Renske »

->Chanty<- schreef:
Emma schreef:
die heb ik nu. en ik vervloek het ding nog steeds. die van TS is echt vele mate handiger !
Waarom vind die tang niet prettig?
Ben ook wel benieuwd waarom de tang van TS handiger zou zijn. Ik heb de andere. Hoe ouder Beetle wordt, hoe vaker haar nagels geknipt moeten worden. Het hoefde nooit, nu af en toe. Ze heeft er zo'n hekel aan.
Wat wel hielp was op een gegeven moment een nieuwe, scherpere tang kopen. Alleen het blijft een lastig klusje.
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Ik heb tot nu toe (Boyke is 8 jaar) nooit nagels hoeven knippen, maar sinds Charlie hier is, worden Boykes nagels langer :denken: Volgens mij komt dat omdat hij ze altijd zelf kort beet, maar nu veel meer afleiding heeft in huis en daar geen tijd meer voor heeft :mrgreen: Ik heb van de week zijn nagels zitten bekijken en wacht even af wat er gebeurt als Charlie weg is deze week. Ik wil helemaal niet aan de gang met enge tangen :N: Hij heeft ook nog eens zwarte nagels :ugh: Maar als het nodig gaat zijn dan ga ik zo'n tang met blad zoeken, bedankt voor de tip :ok:
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Ik heb beide tangetjes, zelf gebruik ik de eerste het liefst.
Maar met die guillotine tang kreeg ik wel het bijna ingegroeide nageltje van mijn moeders Mops geknipt.
Je kan hem er tussen schuiven en dat lukte met die andere op geen manier.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”