Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
fenneke schreef:ik vind jou een ontzettend knappe hond, je kunt al schrijven blijkbaar
je hebt gewoon geen cursus meer nodig, hopenlijk kun je ook lezen
fenneke schreef:ik vind jou een ontzettend knappe hond, je kunt al schrijven blijkbaar
je hebt gewoon geen cursus meer nodig, hopenlijk kun je ook lezen
dagmar88 schreef:
Een stafford. Snap niet wat kleurslag met opvoeding van doen heeft.
Ik ook niet. Ik snap al niet dat het een rednose heet..
Een toller met een zwarte neus heet toch ook geen blacknose?
Wat is daar de achterliggende reden van? Het benoemen van het ras met de neuskleur ervoor?
Ik mag dan wel zo'n halve lijer hebben, maar dat soort zaken wordt ik niet warm of koud van.
K weet dat ze volgens de gemiddelde staff eigenaar gestroomlijnd is
Dianavdberkt schreef:Veel plezier met je nieuwe Rednose Pup.
Mag ik vragen waarom je voor dit ras bent gegaan. Een Rednose is niet de meest simpele hond en heeft echt een heel zwart witte benadering nodig.
Een stafford. Snap niet wat kleurslag met opvoeding van doen heeft.
Je hebt ook RedNose Pit Bull Terriers, daarom vroeg ik dat. Gelijk met Mike gepost zodat ik niet meer heb gelezen dat het een Staffje is.
Ja en ook tollers, en vizsla's en zoveel rassen. Het is een kleurtje van de neus niets meer en niets minder Je hebt dus geen rednose maar een american staffordshire terrier met een rode neus.
Ff zonder gekheid. Ik heb altijd gedacht dat een Rednose, een kleurvariant was van de pitbull terriër
Rednose betekent gewoon rode neus Als je zegt ik heb een rednose zeg je gewoon dat jij zelf een rode neus hebt.
Het zegt iets over de kleur van de neus. Verder helemaal niets.
Ff zonder gekheid. Ik heb altijd gedacht dat een Rednose, een kleurvariant was van de pitbull terriër
Rednose betekent gewoon rode neus Als je zegt ik heb een rednose zeg je gewoon dat jij zelf een rode neus hebt.
Nice, dus in de winter ben ik gewoon rednose-rahanna?
sjaak-k schreef:Mensen die uit naam van hun hond schrijven
Ik vind'em leuk.
Het is niet eens een 50-er met "big hair" en twee "tuttige dweilen" aan een riempje (zoals ik), maar een stoere mike met een "aso terrier".
Lachen toch!
Ik dacht eigenlijk ook dat het wel weer een of ander stroming onder de pitjes was. Maar het is echt alleen de kleur? Dan heb ik hier twee hele saaie, gewone blacknoses.... He, wat een teleurstelling.
En verder hoop ik dat TS zich niet laat wegjagen door die lolbroeken hier...
Ik vind het eigenlijk een beetje gek om direct te vragen waarom er voor dit reuzegevaarlijke ras is gekozen. Er staat nog niets geks en onverantwoords in de OP, toch?
DebbieZ schreef:En verder hoop ik dat TS zich niet laat wegjagen door die lolbroeken hier...
Ik vind het eigenlijk een beetje gek om direct te vragen waarom er voor dit reuzegevaarlijke ras is gekozen. Er staat nog niets geks en onverantwoords in de OP, toch?
hooguit dit
papi_070 schreef:Mijn baasje wil met mij op training gaan maar we worden bijna overal geweigerd in (den haag) omdat ik een verkeerd ras ben ,maar ik wil mezelf wel bewijzen dat wij toch hele lieve hondjes zijn ,Mits we de goede richting op gestuurd worden .