Ik woon in Eindhoven, en ik ben bijna 1 jaar oud !
Mijn papa was een Border Collie, en mijn moeder een SharPei.
Ik ben door een tienermeisje heel impulsief meegenomen uit mijn nest, maar na mij pas een week te hebben ging ze al op wereldreis. De ouders van het meisje hebben mij toen op marktplaats gezet voor 200 euro !!
Ik vind dat ik wel wat meer waard ben, maar ik treur er niet om want nog geen dag later zag mijn huidige baasje mij en die kwam mij meteen ophalen natuurlijk
Dit is de marktplaats foto

Inmiddels woon ik aan het randje van de eindhovense genneper parken, dus ik kom niets te kort
Mijn baasje heeft mij vanaf dag 1 vrij gelaten en geleerd los te lopen, dus ik luister heel goed. Ik kan zelfs zonder lijn mee over de markt lopen, maar dat komt misschien door mijn collie bloed
We gaan heel vaak buiten spelen met andere honden, en ook ga ik heel vaak mee mountainbiken in de bossen !
De reden dat ik hier een beetje rond snuffel is dat ik wel benieuwd ben of er nog meer honden zijn die soortgelijke mix zijn. Eerlijk gezegd zocht mijn baasje op "aparte kruising hondenrassen" en kwam hij op een profiel van iemand terecht.
Oja, en ik heb zelfs een eigen FaceBook !! en daar staan heel veel fotos van me, dus kom een keer kijken
http://www.facebook.com/pages/The-Life- ... 7806068169
Maargoed, genoeg introductie ! Nog even een paar leuke fotootjes van me, en misschien spreek ik jullie
hier ben ik 2 maandje oud, met mamabaasje

hier ben ik 2 maanjes oud, met papabaasje

hier ben ik 3 maandjes oud

hier ben ik 4 maandjes oud

hier ben ik 5 maandjes oud

En hier bijna een jaar oud