je ziet gelijk hoe het er hier aan toe kan gaan
maar eigenlijk is dat wel lachen
in ieder geval niet saai hahahahaha
Moderator: moderatorteam
droooooooooooooooooooooooooooogDiaantje schreef:Nou eh welkom..
Duhrahanna schreef:droooooooooooooooooooooooooooogDiaantje schreef:Nou eh welkom..

Maar zo ken ik jou welDiaantje schreef:Duhrahanna schreef:droooooooooooooooooooooooooooogDiaantje schreef:Nou eh welkom..
Nouja zegMaar zo ken ik jou wel![]()

hallorahanna schreef: Maar zo ken ik jou wel![]()

renee-uk schreef:hallorahanna schreef: Maar zo ken ik jou wel![]()
lees even wat ik hierboven schreef, zou je het zelf leuk gevonden hebben als er zo gereageerd was in je voorsteltopic?
Ga fijn ff pb-en joh dan kun je stroopsmeren zoveel als je wil en dat gaat dan niet ten koste van een ander

nee ik heb een prima humeur kan alleen niet zo goed tegen naar onder schoppen en naar boven likken.Diaantje schreef:renee-uk schreef:hallorahanna schreef: Maar zo ken ik jou wel![]()
lees even wat ik hierboven schreef, zou je het zelf leuk gevonden hebben als er zo gereageerd was in je voorsteltopic?
Ga fijn ff pb-en joh dan kun je stroopsmeren zoveel als je wil en dat gaat dan niet ten koste van een anderMet het verkeerde been uit bed gestapt? Er word wel vaker off-topic gegaan, en dit is toch helemaal niet gericht tegen de topic starter, maar tegen mij? Ik had er in ieder geval geen probleem van gemaakt als ik de TS was geweest.

Ik snap je probleem niet. Ten eerste ben jij toch geen moderator om ons op deze manier aan te spreken? Ik denk dat Diana en ik redelijk goed zelf kunnen bepalen wat we hier wel en niet neerzetten. Ten tweede heb ik hierboven twee berichtjes geplaasts nu, net zoveel als jij inmiddels. Ik denk dat jij dus voor evenveel "nutteloze opvulling zorgt". Als antwoord op je vraag; het zou mij werkelijk niets uitmaken als iemand zo reageerde op mijn welkoms-topic. Ik vermoedt daarnaast dat de TS zich meer aangetrokken zal voelen tot onze berichtjes dan dat gekat van jou.renee-uk schreef:hallorahanna schreef: Maar zo ken ik jou wel![]()
Ga fijn ff pb-en joh dan kun je stroopsmeren zoveel als je wil en dat gaat dan niet ten koste van een ander
Tsja, het is maar hoe de TS het opvat toch? Liever lolbroeken op visite dan een hele klaagbaak eroverheen. Maar Rahanna en ik zijn ons off-topic gesprek al voort aan het zetten in PB, dus van ons zul je geen last meer hebben. Tjongenee ik heb een prima humeur kan alleen niet zo goed tegen naar onder schoppen en naar boven likken.
TS komt nieuw op dit forum en krijgt meteen de lolbroeken op visite, beetje lullig he als je ergens als nieuweling binnenkomt.
Off topic kun je ook ergens anders gaan, je kunt zelfs zomaar een topic openen in de KC als je graag wil laten zien hoe vreselijk cool je bent
Ik vind dit een waardeloze manier van doen en veel te makkelijk naar mijn smaak, als je zo graag grappig wil zijn of je behoefte aan aandacht wil bevredigen zijn er andere en betere manieren dan het topic van iemand die zich alleen maar komt voorstellen te verzieken.

Kijk dat is nou het voordeel van een forum als dit, je hoeft geen modje te zijn om je ongenoegen te laten blijken...rahanna schreef:Ik snap je probleem niet. Ten eerste ben jij toch geen moderator om ons op deze manier aan te spreken? Ik denk dat Diana en ik redelijk goed zelf kunnen bepalen wat we hier wel en niet neerzetten. Ten tweede heb ik hierboven twee berichtjes geplaasts nu, net zoveel als jij inmiddels. Ik denk dat jij dus voor evenveel "nutteloze opvulling zorgt". Als antwoord op je vraag; het zou mij werkelijk niets uitmaken als iemand zo reageerde op mijn welkoms-topic. Ik vermoedt daarnaast dat de TS zich meer aangetrokken zal voelen tot onze berichtjes dan dat gekat van jou.renee-uk schreef:hallorahanna schreef: Maar zo ken ik jou wel![]()

ja dat bedoel ik wel serieusrahanna schreef:Sja. De een heeft lol, de ander zoekt ruzie op internet, het is maar zo wat je graag doet. Ik neem aan dat je het acclimatiseren niet serieus meent? Het is maar een forum

ja dat zei ik al en ik vind dat bijzonder jammer en ook bijzonder onnodigDevel schreef:Ik kan voorspellen:
" die zien we nooit meer.... teeeeeruuuuggggg "

Goh, waarom vind ik dit geval roze brilletje met aanstelleritis nou net zo irritant als het omgekeerde.Floridian68 schreef:W E L K O M !![]()
Hier ook een eigenaar met een aso-terrier, oftewel een Engelse Stafford.
Ach, what's in a name...heel vaak wordt ik aangesproken wat voor leuk hondje ik heb en dat ze zo goed luistert, dan vragen ze het ras en dan is het 'ow, nou succes..'
Bindi is ook errug gevaarlijk, ze likt je .... dood en vecht...tegen de slaap..
En wij hebben dus ook niet slim gekozen door als onze eerste hond gelijk zo'n gevaarlijk ras te kiezen.
Daarom hebben we ook eentje met stamboom en kennen wij de moederhond en vaderhond. En in Amersfoort werden wij wel geaccepteerd (we gingen samen met haar zus op cursus) en gaat het prima. Maar ja, een staffie is anders dan een pit.
Kijk maar naar Daddy en Junior van Cesar Millan. Levensgevaarijk...en wat een aso honden...
Mocht je het hier niet meer leuk vinden, er zijn nog meer forums speciaal voor staffies.
Tuurlijk, je hebt gelijk het is een Amstaff! Sorry, had m'n roze brilletje nog op..dagmar88 schreef:Goh, waarom vind ik dit geval roze brilletje met aanstelleritis nou net zo irritant als het omgekeerde.Floridian68 schreef:W E L K O M !![]()
Hier ook een eigenaar met een aso-terrier, oftewel een Engelse Stafford.
Ach, what's in a name...heel vaak wordt ik aangesproken wat voor leuk hondje ik heb en dat ze zo goed luistert, dan vragen ze het ras en dan is het 'ow, nou succes..'
Bindi is ook errug gevaarlijk, ze likt je .... dood en vecht...tegen de slaap..
En wij hebben dus ook niet slim gekozen door als onze eerste hond gelijk zo'n gevaarlijk ras te kiezen.
Daarom hebben we ook eentje met stamboom en kennen wij de moederhond en vaderhond. En in Amersfoort werden wij wel geaccepteerd (we gingen samen met haar zus op cursus) en gaat het prima. Maar ja, een staffie is anders dan een pit.
Kijk maar naar Daddy en Junior van Cesar Millan. Levensgevaarijk...en wat een aso honden...
Mocht je het hier niet meer leuk vinden, er zijn nog meer forums speciaal voor staffies.
Is het moeilijk om gewoon realistisch te blijven?
En t is geen pitbull, maar een amstaff.

Dianavdberkt schreef:Veel plezier met je nieuwe Rednose Pup.
Mag ik vragen waarom je voor dit ras bent gegaan. Een Rednose is niet de meest simpele hond en heeft echt een heel zwart witte benadering nodig.
Doe jij toch eens normaal weirdosjaak-k schreef:Mensen die uit naam van hun hond schrijven
Dianavdberkt schreef:dagmar88 schreef:Een stafford. Snap niet wat kleurslag met opvoeding van doen heeft.Dianavdberkt schreef:Veel plezier met je nieuwe Rednose Pup.
Mag ik vragen waarom je voor dit ras bent gegaan. Een Rednose is niet de meest simpele hond en heeft echt een heel zwart witte benadering nodig.
Je hebt ook RedNose Pit Bull Terriers, daarom vroeg ik dat. Gelijk met Mike gepost zodat ik niet meer heb gelezen dat het een Staffje is.
Dus omdat ik 1 offtopic reactie plaats probeer ik maar meteen wat stroop in de reet te smeren en punten te scoren? Kom op zeg, ik ben niet degene die loopt te emmeren over dat rednose gezeikAl helemaal niet door een stelletje (soms ook net nieuw aangemelde) nitwits (understatement) die op een goedkope simpele manier lollig proberen te doen ten koste van anderen (jou dus) in de hoop wat stroop te smeren of wat punten te kunnen scoren

Diaantje schreef:Dus omdat ik 1 offtopic reactie plaats probeer ik maar meteen wat stroop in de reet te smeren en punten te scoren? Kom op zeg, ik ben niet degene die loopt te emmeren over dat rednose gezeikAl helemaal niet door een stelletje (soms ook net nieuw aangemelde) nitwits (understatement) die op een goedkope simpele manier lollig proberen te doen ten koste van anderen (jou dus) in de hoop wat stroop te smeren of wat punten te kunnen scorenOverdrijven is ook een vak. En ja ik voel me aangesproken, is ook niet zo gek als ik lees wat in bovengenoemde reactie staat.
smoekie schreef:Diaantje schreef:Dus omdat ik 1 offtopic reactie plaats probeer ik maar meteen wat stroop in de reet te smeren en punten te scoren? Kom op zeg, ik ben niet degene die loopt te emmeren over dat rednose gezeikAl helemaal niet door een stelletje (soms ook net nieuw aangemelde) nitwits (understatement) die op een goedkope simpele manier lollig proberen te doen ten koste van anderen (jou dus) in de hoop wat stroop te smeren of wat punten te kunnen scorenOverdrijven is ook een vak. En ja ik voel me aangesproken, is ook niet zo gek als ik lees wat in bovengenoemde reactie staat.
Ehm wie de schoen past trekke hem aan