Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik ben Papi een Rednose van 12 weken

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

monique16
Zeer actief

Re: Ik ben Papi een Rednose van 12 weken

Ongelezen bericht door monique16 »

Welkom hier! :flower:
je ziet gelijk hoe het er hier aan toe kan gaan :lekkerpuh:
maar eigenlijk is dat wel lachen
in ieder geval niet saai hahahahaha
Diaantje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berner Sennen
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Diaantje »

Nou eh welkom.. :ok:
Afbeelding
Tessa 3-03-2008 - 10-11-2011 †
Roo
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roo »

Diaantje schreef:Nou eh welkom.. :ok:
droooooooooooooooooooooooooooog
Diaantje
Zeer actief

rahanna schreef:
Duh :F:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

kunnen jullie niet een ander topic nemen om te laten zien hoe cool julllie zijn?
Beetje lullig voor topicstarter op deze manier, denk niet dat we die nog terug zien.
Toch jammer en nergens voor nodig ook.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Roo
Zeer actief

Diaantje schreef:
rahanna schreef:
Duh :F:
Maar zo ken ik jou wel :alien: :alien:
Diaantje
Zeer actief

Maar zo ken ik jou wel :alien: :alien:
Nouja zeg :schrik: :mrgreen:
Maar ff serieus, ik dacht ook altijd dat een rednose stafford gewoon een normaal bestaand iets was, maar het gaat dus echt om de rode neus? :hmmm: Ik dacht ook altijd de vachtkleur.
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

rahanna schreef: Maar zo ken ik jou wel :alien: :alien:
hallo
lees even wat ik hierboven schreef, zou je het zelf leuk gevonden hebben als er zo gereageerd was in je voorsteltopic?

Ga fijn ff pb-en joh dan kun je stroopsmeren zoveel als je wil en dat gaat dan niet ten koste van een ander
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Diaantje
Zeer actief

renee-uk schreef:
hallo
lees even wat ik hierboven schreef, zou je het zelf leuk gevonden hebben als er zo gereageerd was in je voorsteltopic?

Ga fijn ff pb-en joh dan kun je stroopsmeren zoveel als je wil en dat gaat dan niet ten koste van een ander
:80: Met het verkeerde been uit bed gestapt? Er word wel vaker off-topic gegaan, en dit is toch helemaal niet gericht tegen de topic starter, maar tegen mij? Ik had er in ieder geval geen probleem van gemaakt als ik de TS was geweest.
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

Diaantje schreef:
renee-uk schreef:
hallo

:80: Met het verkeerde been uit bed gestapt? Er word wel vaker off-topic gegaan, en dit is toch helemaal niet gericht tegen de topic starter, maar tegen mij? Ik had er in ieder geval geen probleem van gemaakt als ik de TS was geweest.
nee ik heb een prima humeur kan alleen niet zo goed tegen naar onder schoppen en naar boven likken.
TS komt nieuw op dit forum en krijgt meteen de lolbroeken op visite, beetje lullig he als je ergens als nieuweling binnenkomt.

Off topic kun je ook ergens anders gaan, je kunt zelfs zomaar een topic openen in de KC als je graag wil laten zien hoe vreselijk cool je bent :idea:
Ik vind dit een waardeloze manier van doen en veel te makkelijk naar mijn smaak, als je zo graag grappig wil zijn of je behoefte aan aandacht wil bevredigen zijn er andere en betere manieren dan het topic van iemand die zich alleen maar komt voorstellen te verzieken.
Afbeelding

Roo
Zeer actief

renee-uk schreef:
hallo

Ik snap je probleem niet. Ten eerste ben jij toch geen moderator om ons op deze manier aan te spreken? Ik denk dat Diana en ik redelijk goed zelf kunnen bepalen wat we hier wel en niet neerzetten. Ten tweede heb ik hierboven twee berichtjes geplaasts nu, net zoveel als jij inmiddels. Ik denk dat jij dus voor evenveel "nutteloze opvulling zorgt". Als antwoord op je vraag; het zou mij werkelijk niets uitmaken als iemand zo reageerde op mijn welkoms-topic. Ik vermoedt daarnaast dat de TS zich meer aangetrokken zal voelen tot onze berichtjes dan dat gekat van jou. :thumleft:
Diaantje
Zeer actief

nee ik heb een prima humeur kan alleen niet zo goed tegen naar onder schoppen en naar boven likken.
TS komt nieuw op dit forum en krijgt meteen de lolbroeken op visite, beetje lullig he als je ergens als nieuweling binnenkomt.

Off topic kun je ook ergens anders gaan, je kunt zelfs zomaar een topic openen in de KC als je graag wil laten zien hoe vreselijk cool je bent :idea:
Ik vind dit een waardeloze manier van doen en veel te makkelijk naar mijn smaak, als je zo graag grappig wil zijn of je behoefte aan aandacht wil bevredigen zijn er andere en betere manieren dan het topic van iemand die zich alleen maar komt voorstellen te verzieken.
Tsja, het is maar hoe de TS het opvat toch? Liever lolbroeken op visite dan een hele klaagbaak eroverheen. Maar Rahanna en ik zijn ons off-topic gesprek al voort aan het zetten in PB, dus van ons zul je geen last meer hebben. Tjonge :piew: Dit maakt het topic er ook niet leuker op trouwens, dus ik hou wijselijk mijn mondje dicht en hoop dat de TS zich niet weg heeft laten jagen want dat is nergens voor nodig :mrgreen:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

rahanna schreef:
renee-uk schreef:
hallo

Ik snap je probleem niet. Ten eerste ben jij toch geen moderator om ons op deze manier aan te spreken? Ik denk dat Diana en ik redelijk goed zelf kunnen bepalen wat we hier wel en niet neerzetten. Ten tweede heb ik hierboven twee berichtjes geplaasts nu, net zoveel als jij inmiddels. Ik denk dat jij dus voor evenveel "nutteloze opvulling zorgt". Als antwoord op je vraag; het zou mij werkelijk niets uitmaken als iemand zo reageerde op mijn welkoms-topic. Ik vermoedt daarnaast dat de TS zich meer aangetrokken zal voelen tot onze berichtjes dan dat gekat van jou. :thumleft:
Kijk dat is nou het voordeel van een forum als dit, je hoeft geen modje te zijn om je ongenoegen te laten blijken...
jajaja een mes snijdt aan 2 kanten, ook hier!
als jij niet wil of kunt inzien dat je nogal goedkoop bezig bent kan ik daar verder ook niks aan doen behalve een beetje medelijden met je hebben.

ik hoop in elk geval dat TS, die ook gewoon maar blij is met haar pupje zich niet laat afschrikken door de lolbroeken hier, heb daar alleen mijn twijfels over.
en ja, dat vind ik jammer
geef iemand eerst eens een kans om te acclimatiseren en vier je off topic behoeftes bot op iemand die er al langer is en wat makkelijker van repliek kan dienen dan iemand die net om de hoek komt kijken.
Afbeelding

Roo
Zeer actief

Sja. De een heeft lol, de ander zoekt ruzie op internet, het is maar zo wat je graag doet. Ik neem aan dat je het acclimatiseren niet serieus meent? Het is maar een forum :o
Devel

Ongelezen bericht door Devel »

Ik kan voorspellen:

" die zien we nooit meer.... teeeeeruuuuggggg " :oeps:
renee-uk
Zeer actief

rahanna schreef:Sja. De een heeft lol, de ander zoekt ruzie op internet, het is maar zo wat je graag doet. Ik neem aan dat je het acclimatiseren niet serieus meent? Het is maar een forum :o
ja dat bedoel ik wel serieus
het kan best 'maar' een forum zijn, maar als je je daar aanmeldt neem ik aan dat je er ook wat aan wil hebben.
als je op deze manier ontvangen wordt is de kans groot dat je er meteen maar weer vanaf ziet, weet jij veel of dit de eerste kennismaking met een forum is voor TS?

ik vind het echt onvoorstelbaar dat je niet inziet dat dit een knap lullige manier is om iemand welkom te heten en ik hoop echt van harte dat TS daar doorheen kan kijken.
Afbeelding

renee-uk
Zeer actief

Devel schreef:Ik kan voorspellen:

" die zien we nooit meer.... teeeeeruuuuggggg " :oeps:
ja dat zei ik al en ik vind dat bijzonder jammer en ook bijzonder onnodig :(
Afbeelding

roy_C
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door roy_C »

een rednose is een bloedlijn american pitbull terrier.old family red nose.

dus zit er een stamboom bij je hond waar honden uit de old family red nose pitjes in zitten en als dat niet zo is heb je dus geen echte red nose :wink:

http://www.bryantsreddevils.com/PitBullStories.htm
mvg Roy en Don Vito
asani
Zeer actief

Ongelezen bericht door asani »

Welkom op het forum .
En succes met het vinden van een goede hondeschool,beetje kortzichtig van de betreffende hondeschool dat ze je weigeren omdat je een bepaald ras hebt

Zoals je kunt lezen is het hier heel gezellig :devil:

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Floridian68
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Engelse Staffordshire Bull Terrier

Ongelezen bericht door Floridian68 »

W E L K O M ! :cheer:

Hier ook een eigenaar met een aso-terrier, oftewel een Engelse Stafford.
Ach, what's in a name...heel vaak wordt ik aangesproken wat voor leuk hondje ik heb en dat ze zo goed luistert, dan vragen ze het ras en dan is het 'ow, nou succes..'

Bindi is ook errug gevaarlijk, ze likt je .... dood en vecht...tegen de slaap..
En wij hebben dus ook niet slim gekozen door als onze eerste hond gelijk zo'n gevaarlijk ras te kiezen.
Daarom hebben we ook eentje met stamboom en kennen wij de moederhond en vaderhond. En in Amersfoort werden wij wel geaccepteerd (we gingen samen met haar zus op cursus) en gaat het prima. Maar ja, een staffie is anders dan een pit.
Kijk maar naar Daddy en Junior van Cesar Millan. Levensgevaarijk...en wat een aso honden...

Mocht je het hier niet meer leuk vinden, er zijn nog meer forums speciaal voor staffies.
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Floridian68 schreef:W E L K O M ! :cheer:

Ach, what's in a name...heel vaak wordt ik aangesproken wat voor leuk hondje ik heb en dat ze zo goed luistert, dan vragen ze het ras en dan is het 'ow, nou succes..'

En wij hebben dus ook niet slim gekozen door als onze eerste hond gelijk zo'n gevaarlijk ras te kiezen.
Daarom hebben we ook eentje met stamboom en kennen wij de moederhond en vaderhond. En in Amersfoort werden wij wel geaccepteerd (we gingen samen met haar zus op cursus) en gaat het prima. Maar ja, een staffie is anders dan een pit.
Kijk maar naar Daddy en Junior van Cesar Millan. Levensgevaarijk...en wat een aso honden...

Mocht je het hier niet meer leuk vinden, er zijn nog meer forums speciaal voor staffies.
Goh, waarom vind ik dit geval roze brilletje met aanstelleritis nou net zo irritant als het omgekeerde.
Is het moeilijk om gewoon realistisch te blijven?

En t is geen pitbull, maar een amstaff.
Floridian68
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Engelse Staffordshire Bull Terrier

Ongelezen bericht door Floridian68 »

dagmar88 schreef:
Floridian68 schreef:W E L K O M ! :cheer:

Goh, waarom vind ik dit geval roze brilletje met aanstelleritis nou net zo irritant als het omgekeerde.
Is het moeilijk om gewoon realistisch te blijven?

En t is geen pitbull, maar een amstaff.
Tuurlijk, je hebt gelijk het is een Amstaff! Sorry, had m'n roze brilletje nog op..
Tja, bepaalde berichten lokken nu eenmaal bepaalde reacties uit. Mijn reactie was een beetje om TS toch het gevoel te geven dat hij hier w e l k o m is..maar ik geloof dat mij dat hier niet in dank afgenomen wordt....
Afbeelding
Badu
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Badu »

Welkom hier :mrgreen:
Leuk een AS met een rood neusje... die hebben altijd zo'n hoog knuffelgehalte :E:
Afbeelding
'alles van waarde is weerloos' Lucebert

De nakers..., óók op FB :)
Nuran Gino
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee Zwitserse Witte Herders, Nuran en Santoz
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nuran Gino »

Welkom hier!!!
Foto's van je mooie pup? Ben wel benieuwd naar deze rednose van 12 weken.
Afbeelding
Groetjes Marjan en een poot van Nuran en Santoz
http://www.nurangino.nl
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door smoekie »

Dianavdberkt schreef:Veel plezier met je nieuwe Rednose Pup.

Mag ik vragen waarom je voor dit ras bent gegaan. Een Rednose is niet de meest simpele hond en heeft echt een heel zwart witte benadering nodig.

Ehm wil je nu weten waarom hij voor een "rednose" is gegaan of wil je nu weten waarom hij voor een staff is gegaan?
Rednose is niets anders dan de benaming voor een staff (of pitbull) met een "rose" neus hoor. Heeft niets met wel of niet simpele hond te maken en al helemaal niet met een heel zwart witte benadering :LOL:
sjaak-k schreef:Mensen die uit naam van hun hond schrijven :kotz:
Doe jij toch eens normaal weirdo :piew: :kotz:
Dianavdberkt schreef:
dagmar88 schreef:
Dianavdberkt schreef:Veel plezier met je nieuwe Rednose Pup.

Mag ik vragen waarom je voor dit ras bent gegaan. Een Rednose is niet de meest simpele hond en heeft echt een heel zwart witte benadering nodig.
Een stafford. Snap niet wat kleurslag met opvoeding van doen heeft.

Je hebt ook RedNose Pit Bull Terriers, daarom vroeg ik dat. Gelijk met Mike gepost zodat ik niet meer heb gelezen dat het een Staffje is.
:oohja: rednose staffjes hebben natuurlijk niets maar dan ook niets met een rednose pb te maken :LOL: :LOL: wat een kennis zit hier toch weer op het hf zeg :cheer:

rednose? staff? pitbull? klok? klepel? zoiets? :LOL:

Papi en baasje van Papi, van harte welkom en laat je niet wegjagen hoor :ok:

Al helemaal niet door een stelletje (soms ook net nieuw aangemelde) nitwits (understatement) die op een goedkope simpele manier lollig proberen te doen ten koste van anderen (jou dus) in de hoop wat stroop te smeren of wat punten te kunnen scoren :kotz:
edit
Laatst gewijzigd door smoekie op 20 mei 2011 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Diaantje
Zeer actief

Al helemaal niet door een stelletje (soms ook net nieuw aangemelde) nitwits (understatement) die op een goedkope simpele manier lollig proberen te doen ten koste van anderen (jou dus) in de hoop wat stroop te smeren of wat punten te kunnen scoren
Dus omdat ik 1 offtopic reactie plaats probeer ik maar meteen wat stroop in de reet te smeren en punten te scoren? Kom op zeg, ik ben niet degene die loopt te emmeren over dat rednose gezeik :piew: Overdrijven is ook een vak. En ja ik voel me aangesproken, is ook niet zo gek als ik lees wat in bovengenoemde reactie staat.
Afbeelding
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door smoekie »

Diaantje schreef:
Al helemaal niet door een stelletje (soms ook net nieuw aangemelde) nitwits (understatement) die op een goedkope simpele manier lollig proberen te doen ten koste van anderen (jou dus) in de hoop wat stroop te smeren of wat punten te kunnen scoren
Dus omdat ik 1 offtopic reactie plaats probeer ik maar meteen wat stroop in de reet te smeren en punten te scoren? Kom op zeg, ik ben niet degene die loopt te emmeren over dat rednose gezeik :piew: Overdrijven is ook een vak. En ja ik voel me aangesproken, is ook niet zo gek als ik lees wat in bovengenoemde reactie staat.

Ehm wie de schoen past trekke hem aan :ok:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Diaantje
Zeer actief

smoekie schreef:
Diaantje schreef:

Ehm wie de schoen past trekke hem aan :ok:
:pffff:
Afbeelding
Rikoy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rikoy »

Welkom baasje en Papi. :D
Laat je niet weg jagen door opmerkingen hier op het forum.
Het is knap lullig zoals sommige reageren als je als nieuwkomer binnen komt. :roll:

Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd naar foto's van puppie Papi. :ok:
Afbeelding
Sammy_ODH
Actief
Mijn ras(sen): Oudduitse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sammy_ODH »

Welkom en ik ben ook benieuwd naar foto's!!
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”