Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik ben Papi een Rednose van 12 weken

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Dianavdberkt
Zeer actief

Re: Ik ben Papi een Rednose van 12 weken

Ongelezen bericht door Dianavdberkt »

roy_C schreef:een rednose is een bloedlijn american pitbull terrier.old family red nose.

dus zit er een stamboom bij je hond waar honden uit de old family red nose pitjes in zitten en als dat niet zo is heb je dus geen echte red nose :wink:

http://www.bryantsreddevils.com/PitBullStories.htm

Dit is inderdaad hetgeen ik bedoelde. Ik had nl nog niet eerder van een rednose Staffie gehoord wel van een pit bull. aan de vacht gerelateerd aan "red nose" heb ik daardoor nooit aan gedacht.
Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

fenneke schreef:ik vind jou een ontzettend knappe hond, je kunt al schrijven blijkbaar
je hebt gewoon geen cursus meer nodig, hopenlijk kun je ook lezen
Ik vind het ook verbazingwekkend, honden die zelf op fora schrijven. Ik vind het ook een tikkie irritant, maar goed. Groetjes aan je baas!
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Dianavdberkt
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dianavdberkt »

Hanneke2 schreef:
fenneke schreef:ik vind jou een ontzettend knappe hond, je kunt al schrijven blijkbaar
je hebt gewoon geen cursus meer nodig, hopenlijk kun je ook lezen
Ik vind het ook verbazingwekkend, honden die zelf op fora schrijven. Ik vind het ook een tikkie irritant, maar goed. Groetjes aan je baas!
ach joh, wat maakt het uit. Ik vind het wel grappig. snap niet dat iedereen zich hier zo druk om maakt.
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

Dianavdberkt schreef:
Hanneke2 schreef:Ik vind het ook verbazingwekkend, honden die zelf op fora schrijven. Ik vind het ook een tikkie irritant, maar goed. Groetjes aan je baas!
ach joh, wat maakt het uit. Ik vind het wel grappig. snap niet dat iedereen zich hier zo druk om maakt.

Dit dus. Maar he, da's het HF. Mensen hebben altijd wel wat te zeiken. En wat is er nu mooier om dat bij iemand te doen die zich net heeft aangemeld :roll: Tis voor andere net nieuw geregistreerde natuurlijk ook leuk om te laten zien "wat zij kunnen" :schrik:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
alma.m
Zeer actief
Mijn ras(sen): Landseer E.C.T.

Ongelezen bericht door alma.m »

Welkom op het forum. :D Hier moet je sommige opmerkingen gewoon langs je rug af laten gaan. :wink:
Caya voor altijd een plekje in ons hart.
6 Januari 1999 -1 Mei 2010

Afbeelding
DesireeK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Golden retriever/labrador, Jack Russel, Mechelse herder
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door DesireeK »

Ook namens mij WELKOM :D
Afbeelding
Onderschrift gemaakt door Kiki2000
Diaantje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berner Sennen
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Diaantje »

Tis voor andere net nieuw geregistreerde natuurlijk ook leuk om te laten zien "wat zij kunnen"
Alleen maar om een off-topic reactie? :19:
Afbeelding
Tessa 3-03-2008 - 10-11-2011 †
poetin666
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruaanse naakthonden & Mechelse herders, Centraal Aziatische Ovcharka
Contacteer:

Ongelezen bericht door poetin666 »

Inc schreef:
Machie schreef:en rednose wat?
rendier? :engel:
:LOL: :LOL: :LOL:

Welkom :mrgreen:
ik neem aan dat dit om een stafford,of pitbull gaat, maar is niet exclusief voor dit ras, de term rednose is daar net als buckskin de aanduiding van een kleur, in dit geval de kleur van het neusleer. das dus geen ras,.. ...;ik heb een rednose'' is net zo'n stomme uitdrukking als dat je zegt, ; k heb n black and tan,...... ja maar wat voor ras???? pincher, rottweilerr,...Zeg dan ik heb een Stafford, of pittbul,......een rednose.
Ik zelf heb ook een rednose lopen hier thuis,...iets minder stoer ook,maar 100% rednose:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
People always come into your life for a reason, just don't be fooled into thinking they have to stay!!

Afbeelding
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

poetin666 schreef:
Inc schreef:
Machie schreef:en rednose wat?
rendier? :engel:
:LOL: :LOL: :LOL:

Welkom :mrgreen:
ik neem aan dat dit om een stafford,of pitbull gaat, maar is niet exclusief voor dit ras, de term rednose is daar net als buckskin de aanduiding van een kleur, in dit geval de kleur van het neusleer. das dus geen ras,.. ...;ik heb een rednose'' is net zo'n stomme uitdrukking als dat je zegt, ; k heb n black and tan,...... ja maar wat voor ras???? pincher, rottweilerr,...Zeg dan ik heb een Stafford, of pittbul,......een rednose.
Ik zelf heb ook een rednose lopen hier thuis,...iets minder stoer ook,maar 100% rednose:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
:O: :O: Die geef je hopelijk wel een heel zwart witte benadering mag ik hopen :LOL:
Dianavdberkt schreef:Veel plezier met je nieuwe Rednose Pup.

Mag ik vragen waarom je voor dit ras bent gegaan. Een Rednose is niet de meest simpele hond en heeft echt een heel zwart witte benadering nodig.
:W:
grapje diana
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”