Mijn naam is Remke Faber en ik heb sinds april 2011 een eigen hond, Jahjah genaamd.
Hij is een mooie kruising American Staffordshire Terrier / Deense dog en hij is bijna 21 maanden jong.
Ik ben een man van 32, ben geboren in Leerdam en opgegroeid in Zijderveld tussen de dieren. Mijn ouders hebben altijd honden en katten gehad, maar ook konijnen, duiven, parkieten, ratten, een pony. Op de boerderij van mijn opa en oma was ik wekelijks te vinden, zij hadden een aantal gelderse paarden, koeien en ook honden en katten.
Hieruit is mijn passie voor dieren ontstaan en heb ik op een gegeven moment gekozen om mijn eerste hond te nemen.
Nu woon ik sinds eind 2000 in Utrecht op mezelf, heb Jahjah nu meer dan 1 jaar en heb er nooit spijt van gehad, wil hem nooit meer kwijt!
Ik heb hem destijds overgenomen van een jonge jongen uit Den Haag, hij was toen 6/7 maanden. Een kleine 'heropvoeding' was wel nodig want die jongen liet hem bijv. nooit los lopen en gaf hem, voor jonge honden de verkeerde voeding. We zijn naar een puppycursus geweest, maar het meeste heb ik zelf gedaan.
Jahjah is inmiddels een echte goedzak, kan goed los lopen, luistert goed naar mijn stem of fluiten. En verder is hij nog lekker jong en speels, heeft elke wandeling weer ontzettend veel goede zin, het is steeds weer een nieuw avontuur voor hem
Als je meer wilt weten, of foto's van Jahjah (of missch wel van mij zelf) wilt zien, stuur me dan even een pm of reageer hier.
Groetjes Remke