Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hallo allemaal

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
javi
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): staffordshire/ norder collie

hallo allemaal

Ongelezen bericht door javi »

Ik ben Javi ( spreek uit gabi ) is een afkorting van mijn eigen naam.
Ik woon samen, we hebben twee kinderen en nadat mijn oude hond overleden was had ik niet zo een behoefte meer aan een hond. op den duur ging het kriebelen en zijn we gaan zoeken naar een engelse stafordshire bullterrier. Fokker gevonden, maar dat ging helaas steeds mis(miskraam)en de bedragen werden steeds hoger bij elke dekking. Toevallig keken we in de krant en keek ons Daisy aan, een mix van een amerikaanse stafford met iets kleins. Ze zat in het asiel en we zijn op zondag heel brutaal er langs gelopen. Het was liefde op het eerste gezicht.
Wat we toen niet wisten was dat Daisy heel erg mishandeld was geweest. Wij waren helaas al het 6e tehuis voor haar en ze is was nog maar 4, nu net 5 ze is dezelfde jarig als mij :lol1: .
Enfin ze woont hier nu een jaar en het gaat geweldig, ze is mijn grootste maatje en echt helemaal gek. Ik snap niet dat er zoveel mensen haar weg hebben gedaan. Ik ben van nature nogal argwanend maar heb geleerd van haar te geloven in het goede.
Sinds 3 weken weten we dat haar dochter ook in het asiel is beland ( kruizing Daisy met een border collie) en we zijn afgelopen zaterdag wezen kijken. We konden niet eens in de buurt komen van haar zo bang en dat met 1.5 jaar oud, geslagen, vernederd etc. Uitwendig zie ik geen letsel, maar van binnen is het verschrikkelijk verwoest.

Tweede pinksterdag halen we haar op en gaan er eens flink tegen aan om haar liefde en vertrouwen in ons terug te geven. Ze heet faya. Ik ga straks nog een keer naar het asiel en zal dan proberen foto's te maken.

daisy Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

faya

Afbeelding
Laatst gewijzigd door javi op 07 jun 2011 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
If you don't risk anything, you risk everything.
koentje

Re: hallo allemaal

Ongelezen bericht door koentje »

welkom! Mooie foto, mooi hondje!]
Veel succes met de dochter erbij!
DebbieZ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door DebbieZ »

Oh, wat spannend. Ik ben benieuwd naar Faya. Wat goed van je dat je deze twee honden een kans geeft.
javi
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): staffordshire/ norder collie

Ongelezen bericht door javi »

DebbieZ schreef:Oh, wat spannend. Ik ben benieuwd naar Faya. Wat goed van je dat je deze twee honden een kans geeft.
Dank je wel, maar het is meer dat ik het gewoon niet kon aanzien. ik kan een hoop bekijken aangezien ik bij handhaving werk en er is mij bevestigd dat zowel Daisy en Faya op hetzelfde adres hebben gewoond. Faya is dus voor 100% zeker de dochter van Daisy terwijl Daisy ook een asiel hond is waar je niet mee mag fokken. Ze zijn nu beiden gesteriliseerd.
Ach we kijken nu gewoon naar de toekomst.
ik zie op het forum allemaal bruikbare tips over angstige honden, dus ik kan lekker lezen. :D
If you don't risk anything, you risk everything.
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”