Ik woon samen, we hebben twee kinderen en nadat mijn oude hond overleden was had ik niet zo een behoefte meer aan een hond. op den duur ging het kriebelen en zijn we gaan zoeken naar een engelse stafordshire bullterrier. Fokker gevonden, maar dat ging helaas steeds mis(miskraam)en de bedragen werden steeds hoger bij elke dekking. Toevallig keken we in de krant en keek ons Daisy aan, een mix van een amerikaanse stafford met iets kleins. Ze zat in het asiel en we zijn op zondag heel brutaal er langs gelopen. Het was liefde op het eerste gezicht.
Wat we toen niet wisten was dat Daisy heel erg mishandeld was geweest. Wij waren helaas al het 6e tehuis voor haar en ze is was nog maar 4, nu net 5 ze is dezelfde jarig als mij
Enfin ze woont hier nu een jaar en het gaat geweldig, ze is mijn grootste maatje en echt helemaal gek. Ik snap niet dat er zoveel mensen haar weg hebben gedaan. Ik ben van nature nogal argwanend maar heb geleerd van haar te geloven in het goede.
Sinds 3 weken weten we dat haar dochter ook in het asiel is beland ( kruizing Daisy met een border collie) en we zijn afgelopen zaterdag wezen kijken. We konden niet eens in de buurt komen van haar zo bang en dat met 1.5 jaar oud, geslagen, vernederd etc. Uitwendig zie ik geen letsel, maar van binnen is het verschrikkelijk verwoest.
Tweede pinksterdag halen we haar op en gaan er eens flink tegen aan om haar liefde en vertrouwen in ons terug te geven. Ze heet faya. Ik ga straks nog een keer naar het asiel en zal dan proberen foto's te maken.
daisy

Uploaded with ImageShack.us
faya