Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

even voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
hertaastra
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Mechelse herder kruising shih-tzu/tekel

even voorstellen

Ongelezen bericht door hertaastra »

HoiHoi

ik heb nu 2 honden een mechelse herder van 5 jaar en een jack russel van 11. maar deze gaat weg wegens omstandigheden.
verder krijg ik over 2 weken een puppie van dan 7 weken oud.
pootjes van herta en astra
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita
Aantal honden: 1

Re: even voorstellen

Ongelezen bericht door Minhie »

Welkom op het forum. :ok:

Wat verschrikkelijk dat je je hond weg moet doen op 11 jarige leeftijd. Wat is hier de reden van als ik mag vragen?
En veel plezier met de nieuwe aanwinst.
Afbeelding
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Welkom.

Je doet je 11-jarige hond de deur uit en neemt een puppy van 7 weken?
Leuk joh. Ik ga ook mijn auto inruilen binnenkort, wordt een beetje te oud en toont mankementjes.
hertaastra
geregistreerd lid

tja dat had ik al wel verwacht maar nee mensen ik doe niet zo maar even mijn hondje die ik dus al 11 jaar even de deur uit voor een jonger hondje!

de rede dat de 11 jarige hond bij ons weg gaat is dat hij gewoon weg niet gelukkig met ons is ik weet niet wat het is maar hij zit alleen maar onder het bed en als er kennissen van ons zijn dan komt hij onder het bed van dan en is hij helemaal blij. ik heb geen idee wat ik verkeerd heb gedaan bij hem maar hij was altijd mijn maatje en ik kon lezen en schrijven met hem.
hij is al even voor een weekje bij onze kennisen geweest en toen zag ik een heel andere hond terug dus wie ben ik dan om hem voor mijn eigengevoelens bij me te houden en hem ongelukkig te laten zijn. ik gun hem liever nog een gelukkig leven die jaren die hij nog leeft dan dat hij ongelukkig is en dan misschien wel niet zo oud word als ik hoop!
en ja dan hebben we nog onze mechelaar die het niet gewent is om alleen te zijn vandaar de pup want tja als je dan mag kiezen wat voor maatje je voor je andere hond er bij haalt dan wordt het negen van de tien keer een pup.

dus zeg mijn niet dat ik zo maar even mijn hond de deur wijs als of het een auto!!!!!is.
mijn honden verdienen en krijgen het beste wat ze maar kunnen wensen dat houd dus in een gelukkig leven en het is heel erg verdrietig dat mijn maatje van 11 zich niet meer gelukkig bij mij voelt maar wel bij een ander!
Maryanne
Zeer actief
Contacteer:

Oh oke
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Maylala »

hertaastra schreef:HoiHoi

ik heb nu 2 honden een mechelse herder van 5 jaar en een jack russel van 11. maar deze gaat weg wegens omstandigheden.
verder krijg ik over 2 weken een puppie van dan 7 weken oud.
hertaastra schreef:tja dat had ik al wel verwacht maar nee mensen ik doe niet zo maar even mijn hondje die ik dus al 11 jaar even de deur uit voor een jonger hondje!

de rede dat de 11 jarige hond bij ons weg gaat is dat hij gewoon weg niet gelukkig met ons is ik weet niet wat het is maar hij zit alleen maar onder het bed en als er kennissen van ons zijn dan komt hij onder het bed van dan en is hij helemaal blij. ik heb geen idee wat ik verkeerd heb gedaan bij hem maar hij was altijd mijn maatje en ik kon lezen en schrijven met hem.
hij is al even voor een weekje bij onze kennisen geweest en toen zag ik een heel andere hond terug dus wie ben ik dan om hem voor mijn eigengevoelens bij me te houden en hem ongelukkig te laten zijn. ik gun hem liever nog een gelukkig leven die jaren die hij nog leeft dan dat hij ongelukkig is en dan misschien wel niet zo oud word als ik hoop!
en ja dan hebben we nog onze mechelaar die het niet gewent is om alleen te zijn vandaar de pup want tja als je dan mag kiezen wat voor maatje je voor je andere hond er bij haalt dan wordt het negen van de tien keer een pup.

dus zeg mijn niet dat ik zo maar even mijn hond de deur wijs als of het een auto!!!!!is.
mijn honden verdienen en krijgen het beste wat ze maar kunnen wensen dat houd dus in een gelukkig leven en het is heel erg verdrietig dat mijn maatje van 11 zich niet meer gelukkig bij mij voelt maar wel bij een ander!

Goh, wat apart. Nou, hopelijk is ie wel gelukkig bij zijn nieuwe baasjes dan.
Afbeelding
hertaastra
geregistreerd lid

ja ik hoop het ook maar toen ik hem daar zag was het echt weer het hondje van een jaar terug blij en vrolijk en rennen als of het een puppies is want behalve het mank lopen met 1 achter pootje af en toen(maar ik hebgehoord dat de meeste jack russels dat hebben) makeerd hij helemaal niets voor een 11 jarige is hij nog behoorlijk fit gelukkig:D
Maryanne
Zeer actief
Contacteer:

want behalve het mank lopen met 1 achter pootje af en toen(maar ik hebgehoord dat de meeste jack russels dat hebben)
Nee hoor dat klopt niet.
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Minhie »

hertaastra schreef:tja dat had ik al wel verwacht maar nee mensen ik doe niet zo maar even mijn hondje die ik dus al 11 jaar even de deur uit voor een jonger hondje!

:19: Een hond wordt niet zomaar ongelukkig. Heb je niet geprobeerd om uberhaubt de oorzaak te achterhalen, of te werken aan het probleem :19:
Afbeelding
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Maylala »

hertaastra schreef:ja ik hoop het ook maar toen ik hem daar zag was het echt weer het hondje van een jaar terug blij en vrolijk en rennen als of het een puppies is want behalve het mank lopen met 1 achter pootje af en toen(maar ik hebgehoord dat de meeste jack russels dat hebben) makeerd hij helemaal niets voor een 11 jarige is hij nog behoorlijk fit gelukkig:D
Ik denk dat je Patella Luxatie bedoelt, en nee, dat hebben de meeste Jack Russells niet per definitie.
Wat een raar verhaal. Als ik mank ga lopen en mijn buurvrouw zegt dat de meeste mensen mank lopen, dan ga ik daar toch ook niet blind op af, en besluit ik al helemaal niet dat medische zorg niet nodig is, alleen omdat mijn buurvrouw zegt dat de meeste mensen mank lopen. Maar goed, dat zal aan mij liggen.

Ik ben blij voor het hondje dat hij weer gelukkig is. Ga je ook nog onderzoeken wat het was dat hem bij jou duidelijk zo ongelukkig maakte, zodat het in het vervolg bij je andere honden niet ook zal gebeuren?
Afbeelding
hertaastra
geregistreerd lid

Hij is bij de dierenarts geweest en die zegt dat het met zijn achterpootje niets ernstigs is natuurlijk ga ik niet blind af op wat andere zeggen! maar ga wel af op het advies van me dierenarts.( bo zijn moeder liep ook mank met haar achter pootje)
ja we hebben geprobeert te achterhalen wat hem ongelukkig maakt wij zaten te denken misschien verkeerd voer(waren net overgestap)dus weer overgestapt naar het voer dat hij altijd had. maarr nee hij bleef ongelukkig misschien heeft die pijn wij naar de dierenarts die niets kon ondekken dus nog steeds een oneglukkig hond. wij een hond erbij gehaald voor hem en nee hoor dat was het ook niet nog steeds ongelukkig en nu heb ik iets gevonden wat hem gelukkig maar een gezin mett kinderen dus misschien was dat wel het probleem wil die meer mensen om hem heen
ik zou niets anders kunnen verzinnen wat hem ongelukkig bij ons zou kunne maken hij krijgt alle liefde die die maar wensen kan hij gaat er 5x per dag uit en de rest los in de tuin dus ik zou het ook niet meer weten ik heb de koekjes die die zo lekker vind voor hem gekocht maar hij wordt maar niet het hondje van een jaar terug!
dus als iemand nog wat weer laat je horen
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”