Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Nanna schreef:Mijn reuen tillen Godlof ordentelijk hun achterpoot op zodat ze zijwaarts piesen.
Moet er toch even niet aan dènken zeg....
Daar begint Fodor wel mee, maar soms moet hij toch wat langer piesen en gaat dan alvast lopen maar loopt en piest dan tegelijk óf hij raakt wat uit balans en gaat dan op 4 poten verder
Doggywipes iets voor jou misschien? Wij gebruiken het meer als ze lekker gerollebold hebben, maar het zou toch ook moeten werken jouw "toepassingsgebied"?
chanty gaat erg laag zitten met plassen en piest dan haar hele kontje onder, elke 2 dagen spoel ik haar kontje met een gieter schoon anders gaat ze ook stinken.
hier een teef die met dr kont tegen de grond gaat plassen... Ik heb wel gemerkt dat de geur een pak minder is als ik het gewoon laat opdrogen en dan even met de borstel erdoor. Misschien ook iets om te proberen?
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...
Kiran doet dat ook af en toe dan is hij veel te druk om gewoon eventjes stil te staan nee dan tilt hij zijn pootje op ziet wat en loopt al piesend naar dat gene wat zijn aandacht trekt
Vanmiddag had hij een heel lekker geurtje gevonden blijkbaar, hij was er zo mee bezig snuffen en doen tot hij zich kapot schrok meneertje was met zijn dikke poten in de smurrie poep gaan staan van een andere hond ook zo iets fijns
De tuinslang ligt hier standaard klaar voor zijn malle acties