Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zondag 10Juli Baasje en hond wandeling Brunssumerheide
Moderator: moderatorteam
- Dogs4Walk.nl
- Actief
- Mijn ras(sen): Teckel x chihuahua
Labrador - Locatie: Beek
- Contacteer:
Zondag 10Juli Baasje en hond wandeling Brunssumerheide
Hoi allemaal!
Op zondag 10Juli is het dan weer zover! De Dogs4Walk baasje en hond wandeling op Brunssemerheide! (losloop gebied)
De vorige wandeling is al weer bijna een maand geleden en door de deelnemers als positief ervaren! Zie filmpje http://www.youtube.com/watch?v=uzzveJbX ... r_embedded
Vandaar dat we Zondag 10 juli wederom een Baasje en hond wandeling doen! Iedereen met of zonder hond is van harte welkom!
Mensen die zich nog aan het oriënteren zijn om een hond te nemen zijn ook van harte welkom.
Ikzelf ben van de partij met 5 honden en wat vrienden en bekenden.
1 labrador, (sociaal)
1 labrador X cocker spaniël (sociaal)
1 teckel X Chihuahua (sociaal)
1 Border collie (sociaal)
1 schotse collie ( Pup ) (sociaal)
Ook weet ik sowieso dat er 2 klanten meegaan incl hond!
1 Irish Softcoated Wheaten Terriër ( Pup )
1 Visla (sociaal)
Heb jij ook interesse in een leuke dag en wandeling voor onze vriendjes?
laat dan even weten met hoeveel man je komt en welke honden!
Uiteraard is dit gratis, wat echter wel handig is om wat geld mee te nemen voor een drankje of andere versnapering op het terras na afloop! Ook de honden hebben daar een eigen drinkplek ( al is een fles water meenemen en een drinkbak nooit verkeerd! )
Tot 10juli allemaal!
Mvg,
Dennie
Op zondag 10Juli is het dan weer zover! De Dogs4Walk baasje en hond wandeling op Brunssemerheide! (losloop gebied)
De vorige wandeling is al weer bijna een maand geleden en door de deelnemers als positief ervaren! Zie filmpje http://www.youtube.com/watch?v=uzzveJbX ... r_embedded
Vandaar dat we Zondag 10 juli wederom een Baasje en hond wandeling doen! Iedereen met of zonder hond is van harte welkom!
Mensen die zich nog aan het oriënteren zijn om een hond te nemen zijn ook van harte welkom.
Ikzelf ben van de partij met 5 honden en wat vrienden en bekenden.
1 labrador, (sociaal)
1 labrador X cocker spaniël (sociaal)
1 teckel X Chihuahua (sociaal)
1 Border collie (sociaal)
1 schotse collie ( Pup ) (sociaal)
Ook weet ik sowieso dat er 2 klanten meegaan incl hond!
1 Irish Softcoated Wheaten Terriër ( Pup )
1 Visla (sociaal)
Heb jij ook interesse in een leuke dag en wandeling voor onze vriendjes?
laat dan even weten met hoeveel man je komt en welke honden!
Uiteraard is dit gratis, wat echter wel handig is om wat geld mee te nemen voor een drankje of andere versnapering op het terras na afloop! Ook de honden hebben daar een eigen drinkplek ( al is een fles water meenemen en een drinkbak nooit verkeerd! )
Tot 10juli allemaal!
Mvg,
Dennie
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Re: Zondag 10Juli Baasje en hond wandeling Brunssumerheide
Hoe laat wil je gaan? Ik heb die dag een afspraak maar misschien lukt het toch.
Sancho is een sociale Havanezer van 7 maanden.
Sancho is een sociale Havanezer van 7 maanden.
- Mojo2008
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 2
JA, een tijdstip is wel handig, misschien willen wij ook wel mee...
- ellis78
- Vaste gebruiker
misschien gaan wij ook mee
nanook en kesev (sociaal)
alleen jammer dat ze niet los kunnen lopen
nanook en kesev (sociaal)
alleen jammer dat ze niet los kunnen lopen
- Dogs4Walk.nl
- Actief
- Contacteer:
Ik had gedacht rond 13:00 daar aanwezig te zijn!
Mvg,
Dennie
Mvg,
Dennie
- Blue Eyes
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Australian Shepherd
lijkt me een goed plan, ik ga graag mee met mijn Aussie hulphond
- Dogs4Walk.nl
- Actief
- Contacteer:
Leuk dat je meegaat! tot zondag!
- Blue Eyes
- geregistreerd lid
- Marie-Josée
- Erelid
Ik probeer op tijd te zijn, moet van te voren helaas nog weg. Waar is het verzamelpunt, aan de Kamperheideweg?
- Dogs4Walk.nl
- Actief
- Contacteer:
We verzamelen idd aan de kamperheideweg!
De mensen die mij een privé bericht sturen (of het contact formulier op onze site invullen) met hun info en mobiel nummer, daar wordt op gewacht alvorens we vertrekken!
Ik heb er in elk geval heel veel zin in!
Tot morgen!
De mensen die mij een privé bericht sturen (of het contact formulier op onze site invullen) met hun info en mobiel nummer, daar wordt op gewacht alvorens we vertrekken!
Tot morgen!
-
Cantus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
ik sla deze keer over...en dan vooral om de reden hoe de wandeling hier gesteld wordt...ga ik niet in mee...puur weer reclame en verder geen enkele meerwaarde aan t forum...
daarnaast is vanna nog een beetje loops...maar goed was ik nog niet meegegaan...jmmr voor marie-josie en de anderen...was met jullie graag gegaan als vanna niet loops was...
daarnaast is vanna nog een beetje loops...maar goed was ik nog niet meegegaan...jmmr voor marie-josie en de anderen...was met jullie graag gegaan als vanna niet loops was...
-
Cantus
- Zeer actief
beetje rare manier van afspreken...tis geen zakelijke overeenkomst...je profileert je hier imo erg slecht...ik hoorde je toen tijdens de wandeling ook alleen maar groot doen over je reclame hier op t forum...maar inhoudelijk over honden en gedrag komt er nix uit je...stoor me mateloos aan dit gedrag...Dogs4Walk.nl schreef:We verzamelen idd aan de kamperheideweg!
Tot morgen!
- Dogs4Walk.nl
- Actief
- Contacteer:
Ok. Jammer dat je niet meegaat deze keer.
- Marie-Josée
- Erelid
Ik ga het niet redden want de vergadering is om 12.00 uur.
Formulieren ga ik sowieso niet invullen voor een forumwandeling
Dat heb ik nog nooit gedaan maar dat is nu niet de reden dat ik niet meega.
@ Cantus; heb je doordeweeks ooit tijd? Dan is het ook een heel stuk rustiger op de hei.
Formulieren ga ik sowieso niet invullen voor een forumwandeling
@ Cantus; heb je doordeweeks ooit tijd? Dan is het ook een heel stuk rustiger op de hei.
-
Cantus
- Zeer actief
ik heb doordeweeks overdag altijd wel tijd marie-josee 
- Dogs4Walk.nl
- Actief
- Contacteer:
Ok, schijnbaar vinden de mensen het niet nodig om hun nummer achter te laten of iets te laten weten! Ik begin uiterlijk om 13:10 te wandelen!
Zo hoeven we geen rekening met elkaar te houden, want dat is scheinbaar wat er gewenst wordt!
Mocht je te laat zijn is het dus gewoon pech! Kan er onderling geen contact meer opgenomen worden, en er ook niet worden gewacht totdat je aanwezig bent mocht je door verkeershinder of iets dergelijks iets later zijn!
Ik ga in elk geval zo heerlijk spelen en wandelen met de honden en met een aantal klanten, vrienden en bekenden!
Met vriendelijke groet,
Dennie
Zo hoeven we geen rekening met elkaar te houden, want dat is scheinbaar wat er gewenst wordt!
Mocht je te laat zijn is het dus gewoon pech! Kan er onderling geen contact meer opgenomen worden, en er ook niet worden gewacht totdat je aanwezig bent mocht je door verkeershinder of iets dergelijks iets later zijn!
Ik ga in elk geval zo heerlijk spelen en wandelen met de honden en met een aantal klanten, vrienden en bekenden!
Met vriendelijke groet,
Dennie
-
Cantus
- Zeer actief
het zijn geen klanten van je, die je iets kunt verplichten(en zelfs die kun je nix verplichten)Dogs4Walk.nl schreef:Ok, schijnbaar vinden de mensen het niet nodig om hun nummer achter te laten of iets te laten weten! Ik begin uiterlijk om 13:10 te wandelen!
Met vriendelijke groet,
Dennie
veel plezier
- Marie-Josée
- Erelid
Daar heb ik anders al minstens 15 jaar geen problemen mee gehad.We wachtten altijd een kwartiertje en dan vertrokken we, al vind ik een gsm nummer via pb ook wel handigDogs4Walk.nl schreef:Ok, schijnbaar vinden de mensen het niet nodig om hun nummer achter te laten of iets te laten weten! Ik begin uiterlijk om 13:10 te wandelen!
Met vriendelijke groet,
Dennie
- Blue Eyes
- geregistreerd lid
Ik ben de vorige keer ook mee geweest vrijdag 3 juni met Cantus, Cato en Corason. IEDEREEN was aanwezig.
Ik ben er vanmiddag ook geweest met nog 5 andere mensen die via Dogbasics zijn mee gegaan en 8 honden. Maar er was NIEMAND van jullie aanwezig van degene die zich hier hebben gemeld
We hebben gewacht van 12:45 tot 13:15.
Valt behoorlijk tegen, een hoop
en verder geen inhoud.
Ik ben er vanmiddag ook geweest met nog 5 andere mensen die via Dogbasics zijn mee gegaan en 8 honden. Maar er was NIEMAND van jullie aanwezig van degene die zich hier hebben gemeld
Valt behoorlijk tegen, een hoop
-
Cantus
- Zeer actief
Was ook heel gezellig toenBlue Eyes schreef:Ik ben de vorige keer ook mee geweest vrijdag 3 juni met Cantus, Cato en Corason. IEDEREEN was aanwezig.
Ik ben er vanmiddag ook geweest met nog 5 andere mensen die via Dogbasics zijn mee gegaan en 8 honden. Maar er was NIEMAND van jullie aanwezig van degene die zich hier hebben gemeldWe hebben gewacht van 12:45 tot 13:15.
Valt behoorlijk tegen, een hoop![]()
en verder geen inhoud.
Ik ga iig niet meer met dogs4walk
- Marie-Josée
- Erelid
Dat is ook niet netjes. Maar ik zie eigenlijk niemand die zich echt heeft aangemeld of kijk ik er langs?Blue Eyes schreef:Maar er was NIEMAND van jullie aanwezig van degene die zich hier hebben gemeldWe hebben gewacht van 12:45 tot 13:15.
en verder geen inhoud.
Wij deden dat altijd zó; wie zeker meegaat komt op het lijstje, wie twijfelt moet gewoon zorgen er op tijd te zijn.Zeker met een groter gezelschap wel zo handig.
-
Cantus
- Zeer actief
Wat dacht je van dogs4walk zelf MJMarie-Josée schreef:Dat is ook niet netjes. Maar ik zie eigenlijk niemand die zich echt heeft aangemeld of kijk ik er langs?Blue Eyes schreef:Maar er was NIEMAND van jullie aanwezig van degene die zich hier hebben gemeldWe hebben gewacht van 12:45 tot 13:15.
en verder geen inhoud.
Wij deden dat altijd zó; wie zeker meegaat komt op het lijstje, wie twijfelt moet gewoon zorgen er op tijd te zijn.Zeker met een groter gezelschap wel zo handig.
Maar goed, dat zich verder niemand heeft aangemeld kan ik wel begrijpen...lijkt wel een antecedentenonderzoek van de politie voordat je mee mag wandelen
- Dogs4Walk.nl
- Actief
- Contacteer:
Ik ben er wel degelijk geweest!
Ik heb van 12:55 tot 13:20 gewacht precies tegenover de ingang van de parkeerplek!
Dit kon dus niet missen! Ook waren we met een groep van 7 honden in het begin en halverwege nog mensen die zich aansloten bij de groep en toen met 9 honden en baasjes !
We hebben gewandeld tot ongeveer 15:30 waarna we nog heerlijk een half uurtje op het terras hebben gezeten!
Aangezien ik geen telefoonnummers had heb ik niemand kunnen bellen(echt jammer hoor!), er is ook niemand geweest die even met zijn mobiele telefoon heeft gekeken op de website om mij te benaderen! (was misschien toch wel een goed idee geweest informatie uit te wisselen) Filmpjes van de wandeling zal ik zometeen uploaden! (edit) filmpje geuploaded
Verder wil ik ook geen enkele moeite meer doen op dit forum en ga me dus deze week nog afmelden! Ik heb geen zin om me dag te laten verpesten door forum bezoekers die zin hebben om mensen zwart te maken, dan zoek ik me net zo lief een ander forum op!
Diegene die eens mee willen kunnen op de site in de gaten houden wanneer we gaan en welke tijdstippen! Aangezien ONS vandaag zo goed is bevallen hebben we afgesproken dit 1 keer per maand zeker te blijven doen!
Ik ben er helemaal klaar mee in ieder geval!
Probeer je eens wat leuks te doen krijg je dit weer naar je hoofd geslingerd.
Mvg,
Dennie
Mja ik en alle anderen hebben ons kostelijk geamuseerd vanmiddag evenals alle honden die heerlijk hebben gespeeld. En daar ging het natuurlijk om!
Ik heb van 12:55 tot 13:20 gewacht precies tegenover de ingang van de parkeerplek!
Dit kon dus niet missen! Ook waren we met een groep van 7 honden in het begin en halverwege nog mensen die zich aansloten bij de groep en toen met 9 honden en baasjes !
We hebben gewandeld tot ongeveer 15:30 waarna we nog heerlijk een half uurtje op het terras hebben gezeten!
Aangezien ik geen telefoonnummers had heb ik niemand kunnen bellen(echt jammer hoor!), er is ook niemand geweest die even met zijn mobiele telefoon heeft gekeken op de website om mij te benaderen! (was misschien toch wel een goed idee geweest informatie uit te wisselen) Filmpjes van de wandeling zal ik zometeen uploaden! (edit) filmpje geuploaded
Verder wil ik ook geen enkele moeite meer doen op dit forum en ga me dus deze week nog afmelden! Ik heb geen zin om me dag te laten verpesten door forum bezoekers die zin hebben om mensen zwart te maken, dan zoek ik me net zo lief een ander forum op!
Diegene die eens mee willen kunnen op de site in de gaten houden wanneer we gaan en welke tijdstippen! Aangezien ONS vandaag zo goed is bevallen hebben we afgesproken dit 1 keer per maand zeker te blijven doen!
Ik ben er helemaal klaar mee in ieder geval!
Probeer je eens wat leuks te doen krijg je dit weer naar je hoofd geslingerd.
Mvg,
Dennie
Mja ik en alle anderen hebben ons kostelijk geamuseerd vanmiddag evenals alle honden die heerlijk hebben gespeeld. En daar ging het natuurlijk om!
Laatst gewijzigd door Dogs4Walk.nl op 10 jul 2011 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Cantus
- Zeer actief
dat heeft mijn hond vanmiddag ook prima gedaan...heeft ze jou niet voor nodig 
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
- Aantal honden: 3
Je doet hier overkomen alsof het een voorrecht is met jou te wandelen
Volgens mij onderschat je dat behoorlijk hoor. Heel tof natuurlijk, zo als meneer directeur hier lopen schreeuwen, maar mensen beslissen toch zelf of ze willen of niet
Volgens mij onderschat je dat behoorlijk hoor. Heel tof natuurlijk, zo als meneer directeur hier lopen schreeuwen, maar mensen beslissen toch zelf of ze willen of niet

- Marie-Josée
- Erelid
C'est le ton qui fait la musique. Ik maak al eeuwen forumwandelingen en heb nog nooit problemen gehad.Ik kan hier ook het probleem niet ontdekken behalve dat aanvallende toontje en die rottige smiley's.
Het kan zijn dat zich een hoop mensen via pb hadden aangemeld die niet zijn komen opdagen, maar hier in het openbaar zijn geen aanmeldingen te vinden.
Mag ik je op het scheiden van de markt nog een tip geven; als je met een grote groep honden gaat lopen, hou je dan aan de regels en laat ze niet los buiten een losloopgebied.Behalve dat je op die manier de kans loopt dat je plezier bedorven wordt door een flinke boete beschadig je ook nog eens kwetsbare natuur.
Verder hinder je de mensen die daar hun hond wel netjes aangelijnd hebben.
Eigenlijk had ik verwacht dat je dat zou weten.
Het kan zijn dat zich een hoop mensen via pb hadden aangemeld die niet zijn komen opdagen, maar hier in het openbaar zijn geen aanmeldingen te vinden.
Mag ik je op het scheiden van de markt nog een tip geven; als je met een grote groep honden gaat lopen, hou je dan aan de regels en laat ze niet los buiten een losloopgebied.Behalve dat je op die manier de kans loopt dat je plezier bedorven wordt door een flinke boete beschadig je ook nog eens kwetsbare natuur.
Verder hinder je de mensen die daar hun hond wel netjes aangelijnd hebben.
Eigenlijk had ik verwacht dat je dat zou weten.
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Als je je misschien een beetje anders uitdrukt hier op het forum..valt het allemaal reuze mee hoor...ik ben ook al een aantal keer meegeweest en heb laatst zelf een wandeling geregeld...op de afgesproken plek een kwartiertje gewacht en toen vertrokken..was reuze gezellig en zonder verplichtingen,ik zou zelf niet snel mijn tel. nr. geven aan iemand die ik niet ken..dus zou zeker nooit een formulier invullen om te gaan wandelen.Als je de mensen eenmaal persoonlijk ontmoet hebt is het wat anders natuurlijk.En jullie hebben inderdaad erg veel geluk gehad,was een flinke boete geweest.

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
- Dogs4Walk.nl
- Actief
- Contacteer:
Ten eerste was mijn vraag het contact formulier in te vullen op de site! Zodat ik een email zou krijgen! Geen wandelformulier!
Ten 2de waar heb ik ergens vreemde taal of rottige smilies gebruikt!
Ik zie dat maar bij 1 persoon die om een of andere rede die me onbekend is me zwart probeerd te maken! Ook tijdens de wandeling vorige keer was zijn telefoon en smsen en bellen veel belangrijker dan zich te mengen in de groep.
Ten 3de waaruit maken jullie nu weer op dat ik me niet aan de regels houd!
Want overal waar losloop gebied staat hebben Ze los gelopen. Alleen het stukje richting terras moesten ze vast aan de lijn! En ik ben zeker op de hoogte van alle regelgeving!
@moderators. Waar zit hier die afmeld button!!!
Ten 2de waar heb ik ergens vreemde taal of rottige smilies gebruikt!
Ik zie dat maar bij 1 persoon die om een of andere rede die me onbekend is me zwart probeerd te maken! Ook tijdens de wandeling vorige keer was zijn telefoon en smsen en bellen veel belangrijker dan zich te mengen in de groep.
Ten 3de waaruit maken jullie nu weer op dat ik me niet aan de regels houd!
Want overal waar losloop gebied staat hebben Ze los gelopen. Alleen het stukje richting terras moesten ze vast aan de lijn! En ik ben zeker op de hoogte van alle regelgeving!
- Marie-Josée
- Erelid
Dan ben je erg slecht geïnformeerd want het vennetje waar de honden in rondspetterden is géén losloopgedeelte. Ik ken de hei als mijn broekzak en ben altijd erg secuur in het uitzoeken waar het wel en niet mag.Dogs4Walk.nl schreef:Ten eerste was mijn vraag het contact formulier in te vullen op de site! Zodat ik een email zou krijgen!
Ten 2de waaruit maken jullie nu weer op dat ik me niet aan de regels houd!
Want overal waar losloop gebied staat hebben Ze los gelopen. Alleen het stukje richting terras moesten ze vast aan de lijn!
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Misschien ligt het aan mij hoor, maar in dit topic lees ik niemand die zich aangemeld had? Dus snap ik je opmerkingen niet dat mensen niet zijn komen opdagen
Misschien als je anders reageert dat er een volgende keer meer mensen zich zouden aanmelden? Maar op deze manier zou ik ook niet echt zin hebben om mee te gaan.
Het lijkt zoveel moeten, je wil toch gewoon gezellig wandelen? Het is geen verplichting zeg.
En een formulier invullen van te voren zou ik ook niet doen. Heb nu meerdere forumwandelingen meegemaakt en nooit werd er zo moeilijk gedaan hoor. Je spreekt een tijd af, je zorgt dat je op tijd daar bent. Men wacht nog een kwartiertje en gaat dan gezellig wandelen. Een telefoonnummer via pb uitwisselen ok, maar ik ga echt geen online formulier invullen voordat ik mee ga.
Maar nogmaals, als jij dat zo wil doen prima, maar wat je nu doet is niet helemaal netjes. Je wordt hier kwaad om niets, tenslotte zijn er (via dit topic in ieder geval) geen aanmeldingen geweest.
Misschien als je anders reageert dat er een volgende keer meer mensen zich zouden aanmelden? Maar op deze manier zou ik ook niet echt zin hebben om mee te gaan.
Het lijkt zoveel moeten, je wil toch gewoon gezellig wandelen? Het is geen verplichting zeg.
En een formulier invullen van te voren zou ik ook niet doen. Heb nu meerdere forumwandelingen meegemaakt en nooit werd er zo moeilijk gedaan hoor. Je spreekt een tijd af, je zorgt dat je op tijd daar bent. Men wacht nog een kwartiertje en gaat dan gezellig wandelen. Een telefoonnummer via pb uitwisselen ok, maar ik ga echt geen online formulier invullen voordat ik mee ga.
Maar nogmaals, als jij dat zo wil doen prima, maar wat je nu doet is niet helemaal netjes. Je wordt hier kwaad om niets, tenslotte zijn er (via dit topic in ieder geval) geen aanmeldingen geweest.