Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voorstellen.
Moderator: moderatorteam
-
Sabina1990
Voorstellen.
Hoi allemaal.
Ik ben sabina aarts ben 21 jaar oud, ben gelukkig getrouwd en heb 2 dochtertjes 1 van bijna 2 en 1 van 3 maanden.
Woon al sinds me 16 de op mezelf en heb sindsdien altijd honden gehad, eerst is daar Lucky de allerliesfte schat een engelse stafford, helaas is hij er niet meer omdat hij na 9 jaar erg ziek was en de DA er niets meer aan kon doen, mede doordat hij zo ziek was begon hij agressief te worden en heeft toen mijn 2 jarige dochter gebeten in haar gezicht met heel veel pijn in mijn hart heb ik toen afscheid moeten nemen.
En dan had ik nog Sammie een Chiuhuahua heb hem opgehaald bij mensen waar hij nooit buiten kwam hij was toen al een jaar dus heb erg veel met hem gewerkt omdat hij erg bang was voor geluiden en buiten zijnn andere honden noem het maar op, dat is harstikke goed gegaan en op zijn 2de was het een vrolijke hond die graag buiten kwam en speelde met de buurt honden. Het enige was dat hij nog erg bang was voor kinderen omdat hij bij die mensen slechte ervaringen mee had in de zin van opgepakt te worden en werd weer neer gesmeten door hun kinderen, niemand keek ernaar om. Nu zijnmijn mensen niet zo maar je zag dat hij zich niet op zn gemak voelde bij mijn kindenren ( piepen huilen grommen noem het maar op.) Hij is nu bij een vriendin van de familie met haar 6 jarige dochter wat super gaat . elke maan krijg ik foto's en filmpjes en het gaat super met hem, hij is erg gelukkig daar wat mij weer gelukkig maakt.
Nu wouden wij toch een hond die zijn hele leven bij ons zou blijven net als Lucky en gingen dus op zoek naar een pup. Nou ben ik erg begaan met de diertjes die het hard nodig hebben en het verdienen. Dus kwamen we bij bailey.
Toen wij hem gingen bezoeken wist ik niet wat ik aantrof de tranen stonden in mijn ogen daar was bailey een pup 1 van 12 . De moeder was zwaar ondervoed en gaf geen melk meer en wou niets met haar jongen te maken hebben was erg agressief. Ik kwam in een huis van drank en drugs verslaafden die hun pups volwassen hondenvoer gaven en totaal niet de honden verzorgden echt verschrikkelijk want de pups waren pas 5 weken oud dit is nu 5 dagen geleden , wij hebben toen de dierenbescherming gebeld en op advies van hun hebben wij bailey gelijk meegenomen, en zijn hun de andere 11 gaan ophalen.
Daar zit je dan thuis met een pup van 5 weken die veels te vroeg op eigen benen moest staan..
Ik ben gebeld door de kinderbescherming en hun hebben mij verteld dat 3 van de pups het niet overleefd hebben en dat de moeder is ingeslapen , ze was erg ziek en niemand heeft daar ooit iets aan gedaan. Gelukkig met bailey gaat het super ze/hij heefft zicht ontpopt tot een vrolijke pup die gelukkig gezond is .
Mijn DA vertelde me dat ik bailey van de dood heb gered, nou maakt dat me blij maar tegelijkertijd breekt het me hart als ik denk aan de rest.
bailey is nu 5 dagen bij ons het gaat super en maandag krijgt ze haar eerste entingen.
Ik zal verdere updates bijhouden, hoe het allemaal verdergaat.
Als er nog iemand vragen heeft of opmerkingen hoor ik die graag en zal ze graag beantwoorden.
Met vriendelijke groet Sabina
Ik ben sabina aarts ben 21 jaar oud, ben gelukkig getrouwd en heb 2 dochtertjes 1 van bijna 2 en 1 van 3 maanden.
Woon al sinds me 16 de op mezelf en heb sindsdien altijd honden gehad, eerst is daar Lucky de allerliesfte schat een engelse stafford, helaas is hij er niet meer omdat hij na 9 jaar erg ziek was en de DA er niets meer aan kon doen, mede doordat hij zo ziek was begon hij agressief te worden en heeft toen mijn 2 jarige dochter gebeten in haar gezicht met heel veel pijn in mijn hart heb ik toen afscheid moeten nemen.
En dan had ik nog Sammie een Chiuhuahua heb hem opgehaald bij mensen waar hij nooit buiten kwam hij was toen al een jaar dus heb erg veel met hem gewerkt omdat hij erg bang was voor geluiden en buiten zijnn andere honden noem het maar op, dat is harstikke goed gegaan en op zijn 2de was het een vrolijke hond die graag buiten kwam en speelde met de buurt honden. Het enige was dat hij nog erg bang was voor kinderen omdat hij bij die mensen slechte ervaringen mee had in de zin van opgepakt te worden en werd weer neer gesmeten door hun kinderen, niemand keek ernaar om. Nu zijnmijn mensen niet zo maar je zag dat hij zich niet op zn gemak voelde bij mijn kindenren ( piepen huilen grommen noem het maar op.) Hij is nu bij een vriendin van de familie met haar 6 jarige dochter wat super gaat . elke maan krijg ik foto's en filmpjes en het gaat super met hem, hij is erg gelukkig daar wat mij weer gelukkig maakt.
Nu wouden wij toch een hond die zijn hele leven bij ons zou blijven net als Lucky en gingen dus op zoek naar een pup. Nou ben ik erg begaan met de diertjes die het hard nodig hebben en het verdienen. Dus kwamen we bij bailey.
Toen wij hem gingen bezoeken wist ik niet wat ik aantrof de tranen stonden in mijn ogen daar was bailey een pup 1 van 12 . De moeder was zwaar ondervoed en gaf geen melk meer en wou niets met haar jongen te maken hebben was erg agressief. Ik kwam in een huis van drank en drugs verslaafden die hun pups volwassen hondenvoer gaven en totaal niet de honden verzorgden echt verschrikkelijk want de pups waren pas 5 weken oud dit is nu 5 dagen geleden , wij hebben toen de dierenbescherming gebeld en op advies van hun hebben wij bailey gelijk meegenomen, en zijn hun de andere 11 gaan ophalen.
Daar zit je dan thuis met een pup van 5 weken die veels te vroeg op eigen benen moest staan..
Ik ben gebeld door de kinderbescherming en hun hebben mij verteld dat 3 van de pups het niet overleefd hebben en dat de moeder is ingeslapen , ze was erg ziek en niemand heeft daar ooit iets aan gedaan. Gelukkig met bailey gaat het super ze/hij heefft zicht ontpopt tot een vrolijke pup die gelukkig gezond is .
Mijn DA vertelde me dat ik bailey van de dood heb gered, nou maakt dat me blij maar tegelijkertijd breekt het me hart als ik denk aan de rest.
bailey is nu 5 dagen bij ons het gaat super en maandag krijgt ze haar eerste entingen.
Ik zal verdere updates bijhouden, hoe het allemaal verdergaat.
Als er nog iemand vragen heeft of opmerkingen hoor ik die graag en zal ze graag beantwoorden.
Met vriendelijke groet Sabina
-
Sabina1990
Re: Voorstellen.
Tips zijn tuurlijk ook erg welkom. .
Ik kan nog geen berichten maken bij andere onderwerpen dus tips met betrekking tot opvoeding zijn erg welkom. ik bedoel dan omdat ze natuurlijk op deze leeftijd vaak gecorrigeert worden door de moeder betreft spelen (bijten) enz op dit moment doe ik het zo dat als ze in kleren of huid bijt, wil bijten geven we een duidelijke nee en geef ik haar iets om wel in te mogen bijten zo hoop ik dat ze toch leert dat bijten naar ons niet mag.
Ik kan nog geen berichten maken bij andere onderwerpen dus tips met betrekking tot opvoeding zijn erg welkom. ik bedoel dan omdat ze natuurlijk op deze leeftijd vaak gecorrigeert worden door de moeder betreft spelen (bijten) enz op dit moment doe ik het zo dat als ze in kleren of huid bijt, wil bijten geven we een duidelijke nee en geef ik haar iets om wel in te mogen bijten zo hoop ik dat ze toch leert dat bijten naar ons niet mag.
- Robin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): shi tzu x maltezer x jackrussel Robin en Mikai
- Aantal honden: 2
- Nuran Gino
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee Zwitserse Witte Herders, Nuran en Santoz
- Contacteer:
Ik heb helaas geen tips voor je...maar wil je wel welkom heten!
-
bullebetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse buldog .
- Aantal honden: 1
Hartelijk welkom op het forum ik hoop dat
je de nodige antwoorden zult vinden .
Proficiat voor dat wat je hebt gedaan voor die arme
puppy's en hun moeder , het is triest gesteld met
veel dieren.
je de nodige antwoorden zult vinden .
Proficiat voor dat wat je hebt gedaan voor die arme
puppy's en hun moeder , het is triest gesteld met
veel dieren.
Groetjes Bettina .
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2
Goed dat je de dierenbescherming hebt gebeld! Het is triest dat hier pups waren en ik hoop dat dit voor het laatst was.Sabina1990 schreef: Ik ben gebeld door de kinderbescherming en hun hebben mij verteld dat 3 van de pups het niet overleefd hebben en dat de moeder is ingeslapen , ze was erg ziek en niemand heeft daar ooit iets aan gedaan. Gelukkig met bailey gaat het super ze/hij heefft zicht ontpopt tot een vrolijke pup die gelukkig gezond is .
Ik merkte dat mijn pup een (baby)kruik erg fijn vond. Je pupje is zo jong, ik kan me voorstellen als ze het fijn zou vinden om 's avonds tegen warmte aan te liggen? Niet dat ik zeg dat je een kruik 'moet' gebruiken, maar als het een pupje is van 5 weken zou dat kunnen.
Ik vind het wel apart dat ze je adviseerden om al één pup mee te nemen. Logischer zou ik het vinden om de pups tot 8/ 9 weken bij elkaar te houden en dan pas je pupje op te halen.
- daywalker
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog - Mechelse Herder - Akita -
- Aantal honden: 4
-
bullebetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse buldog .
- Aantal honden: 1
Ja Renske daar heb ik ook nog aan gedacht dat kleintje mist toch de warmte van het nest
al hebben ze het slecht ze kunnen elkaar toch warm houden dus een kruik is misschien zo gek nog niet
maar wie weet licht ze lekker met een kruik we horen het nog wel.
al hebben ze het slecht ze kunnen elkaar toch warm houden dus een kruik is misschien zo gek nog niet
maar wie weet licht ze lekker met een kruik we horen het nog wel.
Groetjes Bettina .
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Heb helaas weinig tips.
Ben wel benieuwd waar het was aangezien je in beverwijk woond.
Ben wel benieuwd waar het was aangezien je in beverwijk woond.
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Welkom, geef je pupje een grote knuffel en een warme kruik, dan kan de kleine er lekker tegen aankruipen.

-
jelle & syb
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 Samojeed
2 Friese stabijen
1 Grijze Keeshond
1 Kruising
1 Wetterhoun - Aantal honden: 6
Welkom , wat een ellende heeft je pupje al achter de rug
Knap hoor dat je je zo hebt ingezet voor de andere pupjes en moederhond
Knap hoor dat je je zo hebt ingezet voor de andere pupjes en moederhond