Frans/Corina schreef:Chocco hebben we gekocht in St. Annaland, met stamboom, die fokster is naderhand verhuisd en helaas heeft zij een paar jaar na dit nestje de vader van Chocco in moeten laten slapen, zal van het weekend de zolder wel opgaan, om zijn stamboom er bij te pakken. (stuur ik niet in, ook al zijn ze overleden). Uit mijn hoofd was Chocco zijn stamboom naam Acino (eerste nestje met deze bloedlijn dus A naam) Chocco Prince van de Beukelaer Fajar Betjeh. Moeder Bonita, vader Chicco of het nu de vader of moeder was maar daar kwam de naam Sweet Honesty naar boven, en dat is wel een bekende kennelnaam bij dit ras. Zal ook wat foto's inscannen van zijn jonge jaren, toen was hij helemaal een beauty.
Leuke naam
Ik ben benieuwd naar de jeugdfoto's.
Havanezers zijn inderdaad guitig, vrolijk en vol gezellige ondeugd.Die tralala houding als ze iets gedaan hebben wat je niet goedkeurt vind ik een van de leukste kanten aan deze hondjes.
Sancho's enige ondeugd op dit moment is zijn passie voor schoenen.Als er aan het eind van de dag door de mannen een maat 43 wordt uitgeschopt stopt hij zijn neus erin en blijft bewegenloos zo zitten of liggen. Ik heb hem er al meermalen uitgevist omdat ik bang was dat hij zou stikken

Volgens mij wordt hij er high van
Als je er niet bij bent sloopt hij uiteindelijk de hele zool eruit.Gelukkig heeft hij mijn mannen wel opruimen geleerd