Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Even voorstellen..

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Jitze

Even voorstellen..

Ongelezen bericht door Jitze »

Hi Alle!

Najat en ik wilde ons even voorstellen...

Ik ben zelf een paar maanden in marokko geweest. Op een camping hadden ze een nestje van een straathond die was komen aanlopen. Zo vertedert door die kleine schattige beestjes heb ik er eentje mee genomen! Sinds dien is ze altijd aan mijn zijde.

Alleen nu is ze een beetje ziekig en was ik naar jullie forum gekomen om advies te vragen... Dus daar zijn we!

Grt, Najat en Jitse
smousje
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Hollandse Smous

Re: Even voorstellen..

Ongelezen bericht door smousje »

Welkom. Jammer dat je zo hondje hebt meegenomen. In Nederland zijn ook genoeg honden die in het asiel zitten en op een baasje wachten. Daar zijn de honden geënt en niet ziek. Zo straathond is waarschijnlijk niet in de eerste weken ontwormd en ingeënt.
Persoonlijk vind ik dat je geen hond moet nemen omdat het zo zielig is.
Maar ik wens je toch veel plezier met je hondje.
bullebetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Franse buldog .
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door bullebetje »

Hallo welkom op het forum

Je schrijft dat je een hondje hebt mee genomen is het hondje geënt
voor dat je naar Nederland kwam ? Ik zou zo wie zo eerst met de hond
naar de d. a gaan om hem of haar goed na te laten kijken , enten en een wormen kuur

Je weet de honden worden daar slecht of al helemaal niet verzorgt dus moeder hond
heeft het denk ik ook allemaal moeten missen .
Ik wens je het beste met de hond en ik hoop voor jou dat het goed komt.

Groetjes :roos: :roos:
-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door -Gaby- »

smousje schreef:Welkom. Jammer dat je zo hondje hebt meegenomen. In Nederland zijn ook genoeg honden die in het asiel zitten en op een baasje wachten. Daar zijn de honden geënt en niet ziek. Zo straathond is waarschijnlijk niet in de eerste weken ontwormd en ingeënt.
Persoonlijk vind ik dat je geen hond moet nemen omdat het zo zielig is.
Maar ik wens je toch veel plezier met je hondje.
Wie weet heeft ze die hond al tijden. :denken:

Ach, als een hond mij aan zou spreken en die zou ik toevallig tegen komen als ik op vakantie was in dezelfde situatie, dan zou ik hem ook meenemen. Beterschap!
Afbeelding
Foto gemaakt door Judith & Olly
Luckyday
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising border collie
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Luckyday »

Welkom!
Afbeelding
True friendship is sitting together in silence and feeling like it was the best conversation you've ever had
Bed and Breakfast Angelbeeck
Romy Smink Photography
jelle & syb
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 Samojeed
2 Friese stabijen
1 Grijze Keeshond
1 Kruising
1 Wetterhoun
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door jelle & syb »

Welkom :E:
Afbeelding
Leer van gisteren , droom van morgen , maar leef vandaag
http://www.hondenopvang.com/
Jitze

Wauw... Wat een raar welkom Bullebetje en voornamelijk Smousje, is dat echt de eerste zin die je uit spreekt tegen een nieuw lid; "Jammer dat je zo hondje hebt meegenomen"?

Anyway, ik heb der sinds ze 6 weken is. Ze is in de eerste 3 maanden van haar leven 3 x ingeënt tegen Rabbies, en natuurlijk alle andere ziektes. Ze is nu een jaar en twee maanden en twee keer loops geweest. Na de laatste loopsheid is der gedrag veranderd, ze is rustiger, schikkerig, heeft een aantal x gekotst, een loop oog en een stuk minder sociaal naar andere honden. Nu zei de dierenarts dat ze wel eens schijnzwanger kan zijn, maar kan zoiets als kotsen en een loopoog daar ook symptomen van zijn?
-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door -Gaby- »

Jitze schreef:Wauw... Wat een raar welkom Bullebetje en voornamelijk Smousje, is dat echt de eerste zin die je uit spreekt tegen een nieuw lid; "Jammer dat je zo hondje hebt meegenomen"?

Anyway, ik heb der sinds ze 6 weken is. Ze is in de eerste 3 maanden van haar leven 3 x ingeënt tegen Rabbies, en natuurlijk alle andere ziektes. Ze is nu een jaar en twee maanden en twee keer loops geweest. Na de laatste loopsheid is der gedrag veranderd, ze is rustiger, schikkerig, heeft een aantal x gekotst, een loop oog en een stuk minder sociaal naar andere honden. Nu zei de dierenarts dat ze wel eens schijnzwanger kan zijn, maar kan zoiets als kotsen en een loopoog daar ook symptomen van zijn?
Die reacties zijn wel normaal voor het hondenforum, trek je er niet te veel van aan. ;)

En wanneer is de laatste loopsheid geweest? Het klinkt wel als schijnzwangerschap, maar ik weet niet waar het loopoog vandaan komt.
Afbeelding
Foto gemaakt door Judith & Olly
doggielover

Ongelezen bericht door doggielover »

Welkom op het forum! En inderdaad niets van aantrekken hoor, er worden hier wel meer dingen geschreven waar je het niet mee eens zult zijn :wink: Ik heb ook een straathond meegenomen naar Nederland 5 jaar geleden en ben er tot op heden dolgelukkig mee :ok: Zet je vraag anders bij de rubriek Medisch, dan krijg je meer response.
Jitze

ik wilde het bij Medisch plaatsen, alleen kan ik daar nog geen berichten plaatsen.. heb gister de boel al aangepast bij het gebruikspanel. Dus wacht het nog even af
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”