Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even voorstellen John59 uit Hongarije
Moderator: moderatorteam
-
john59
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Ierse wolfshond en Dogo Argentino
Hongaarse Pully, Hongaarse bouf - Aantal honden: 4
Even voorstellen John59 uit Hongarije
Hallo allemaal,
Ik ben John59 en wij wonen sinds 2008 in Hongarije. Annet en ik hebben geen kinderen dus kozen wij voor 3 paarden en 4 honden waarvan 2 zwervers. Beide waren in een erbarmelijke toestand en hebben hiervan 2 prachthonden gemaakt waar wij veel plezier van hebben. Onze eigen honden zijn een Ierse wolfshond en nu na de dood van Amigo onze Argentijnse Dogo kozen wij wederom voor een Argentijn pup, nu 14 weken oud.
Onze 3 paarden zijn een BWBP, een Ijslander en een quartermerrie waar ik westernstyle mee rij.
Onze hele vrije tijd gaat zo dus aan onze dieren op en beleven hier veel plezier aan.
Wij hebben een vrij groot huis met veel eigen grond en kunnen zo al onze dieren veel vrijheid geven.
Ik ben vervroegd gepensioeneerd. Zal verder trachten wat fotos te zetten op korte termijn en hoop op dit forum aan59 leike discussies te kunnen deelnemen. groeten uit het zeer warme Hongarije. john59
Ik ben John59 en wij wonen sinds 2008 in Hongarije. Annet en ik hebben geen kinderen dus kozen wij voor 3 paarden en 4 honden waarvan 2 zwervers. Beide waren in een erbarmelijke toestand en hebben hiervan 2 prachthonden gemaakt waar wij veel plezier van hebben. Onze eigen honden zijn een Ierse wolfshond en nu na de dood van Amigo onze Argentijnse Dogo kozen wij wederom voor een Argentijn pup, nu 14 weken oud.
Onze 3 paarden zijn een BWBP, een Ijslander en een quartermerrie waar ik westernstyle mee rij.
Onze hele vrije tijd gaat zo dus aan onze dieren op en beleven hier veel plezier aan.
Wij hebben een vrij groot huis met veel eigen grond en kunnen zo al onze dieren veel vrijheid geven.
Ik ben vervroegd gepensioeneerd. Zal verder trachten wat fotos te zetten op korte termijn en hoop op dit forum aan59 leike discussies te kunnen deelnemen. groeten uit het zeer warme Hongarije. john59
Laatst gewijzigd door john59 op 16 aug 2011 08:48, 2 keer totaal gewijzigd.
-
S@ndr@
- Zeer actief
-
linda]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mudi
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- asani
- Zeer actief
Re: Even voorstellen John59 uit Hongarije
welkom en graag foto's vinden we altijd leuk.
Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
- deesjuh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): boerenfox/jack russels
- Aantal honden: 3
-
john59
- geregistreerd lid

Laatst gewijzigd door john59 op 15 aug 2011 13:21, 2 keer totaal gewijzigd.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ook welkom.
Hoor steeds meer over Hongarije en loop de laatste tijd steeds meer aan dat land te denken en op makelaarsite's te kijken.
Hoor steeds meer over Hongarije en loop de laatste tijd steeds meer aan dat land te denken en op makelaarsite's te kijken.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
john59
- geregistreerd lid
Allemaal bedankt, een foto plaatsen van onze Hongaarse boef zet ik later op deze site.
Hongarije is een mooi land Bouvierpoedel echter de mentaliteit van veel Hongaren kan tegenvallen. Wij zijn hier 2 jaar op vacantie geweest alvorens wij wat kochten. Verder zijn veel huizen die hier te koop staan miserabel. Uitkijken en zien is geloven is het motto.
Hongarije is een mooi land Bouvierpoedel echter de mentaliteit van veel Hongaren kan tegenvallen. Wij zijn hier 2 jaar op vacantie geweest alvorens wij wat kochten. Verder zijn veel huizen die hier te koop staan miserabel. Uitkijken en zien is geloven is het motto.
- Diaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen
- Aantal honden: 1
Wat leuk, iemand uit Hongarije. Tessa haar fokkers komen daar ook vandaan. Welkom 

♥ Tessa ♥ 3-03-2008 - 10-11-2011 †
- Luckyday
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising border collie
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Welkom!

True friendship is sitting together in silence and feeling like it was the best conversation you've ever had
Bed and Breakfast Angelbeeck
Romy Smink Photography
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
In hongarije wonen en dan niet eens een hongaars ras? 
Welkom hier!
Welkom hier!
-
john59
- geregistreerd lid
We hebben 2 Hongaarse zwervers opgenomen vorig jaar zoals ik in mijn eerste bericht schreef. Een Hongaarse Pully en een Hongaarse boef zoiets als in Nederland een kleine Bouvier.Machie schreef:In hongarije wonen en dan niet eens een hongaars ras?
Welkom hier!
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ik lees dus slecht...john59 schreef:We hebben 2 Hongaarse zwervers opgenomen vorig jaar zoals ik in mijn eerste bericht schreef. Een Hongaarse Pully en een Hongaarse boef zoiets als in Nederland een kleine Bouvier.Machie schreef:In hongarije wonen en dan niet eens een hongaars ras?
Welkom hier!
Foto'tje van de puli?