even het voorstel rondje
Nou als eerste mijn twee trots van honden naast mn twee kinders natuurlijk
Tiana de zwarte American Staffordshire Terriër geen stamboom wel in december alweer 2 jaar oud, ze komt van mensen die er niet mee om wisten te gaan, een lekkere druif die nu bezig is de perfecte eigenwijze tutje voor in huis te worden
Delano ofwel Beltran een xxl Pitbull zwart via via tevens geen stamboom, hij is nu 11 weekjes oud en tis me wat om na 3 jaar zonder pit weer eentje thuis te mogen begroeten
Tevens ben ik al 30 jaar altijd met honden, bouviers, rottweiler, pitbull, dobermann, amerikaanse bulldogs, mechelse herders mede door mn ex, familie en mijn ouders is dit altijd zo geweest. (agility, pakwerken, shows, powerdogs ik weet er niet veel van af maar hierdoor wel er voldoende mee in aanraking geweest)
Ik woon vlakbij Breda, maar ben ook veel te vinden in Antwerpen of Rotterdam. Samen met mn twee kids bevalt dit prima.
de reden dat ik hier terecht ben gekomen is eigenlijk omdat het gezellig is om met verschillende mensen ideeen uit te wisselen vanwege honden, het me een gezellig forum hier lijkt en alle soorten honden komen hiervoor waardoor ik weer bij hoop te leren over andere rassen. Meer over verschillende takken van de hondensport te (her)ontdekken, naja kan wel verder gaan hierover maarre ik denk dat u / jij meer te doen hebt
Mijn ras is en blijft bij hoofdzaak Pitbull, loyalty en trouw naar mn gezin is het belangrijkste eigenschap die ik heel erg waardeer, en het, mits goed aangeleerd en tijd ingestoken, een hele nette huishond is, ons metgezel annex maatje voor het (helle)gezin is.(is alleen mijn ervaring, iedere andere mening zal ik ten alle tijden respecteren, mits eerlijk en gegrond is natuurlijk
Veel Liefs,
D&T