Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Daniëlle, 21 jaar, woonachtend in Friesland.
Ik woon met mijn ouders in een vrijstaand huis ten hoogte van Drachten. Mijn broer en zus zijn inmiddels al het huis uit.
Mijn hobby is paardrijden. Helaas is deze hobby een beetje uit de hand gelopen
Inmiddels heb ik 3 paarden waar ik wedstrijden mee rij en nog paarden die ik rij voor anderen (betaalde baan).
Daarnaast zit ik nog op school, heb eerst MBO Paardenhouderij gedaan en nu volg ik al een jaar MBO Bedrijfsadministratie. Dit zal mijn laatste jaar zijn waarna ik op zoek ga naar werk.
Over de honden:
We hebben thuis altijd hondje(s) gehad. Het waren allemaal poedels en sinds 4 jaar ongeveer, waren we hondloos.
Mijn broer en zus waren uit huis dus ik wou graag wat meer leven in huis; een pup!
Na mijn vader te hebben overgehaald, zag ik een 9 week oude Schapendoes x Poedel op marktplaats. Ik was op slag verliefd!
We zijn die dag wezen kijken en we hebben haar direct mee genomen.
Volgende week wordt ze 5 maanden oud en we hebben bijna de puppycursus afgerond.
De commando's die ze al kent: zit, lig, blijf (met zit en lig), door een tunnel, door hoepels, in hoepel blijven zitten, naast lopen, rol, tijgeren en inmiddels zijn we bezig met pootje.
Is dit genoeg info?