Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

voorstellen Annemarie

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Isis
Zeer actief
Mijn ras(sen): kortharige collieteven Maggie en Kate
Aantal honden: 2

Re: voorstellen Annemarie

Ongelezen bericht door Isis »

Hallo Annemarie,welkom hier en sterkte met het verlies van Woody. :roos:
(Vreselijk dat je zoveel dierenartsen hebt moeten bellen voordat er eentje uiteindelijk wilde komen... :ugh: )
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tekkel »

annemarie3 schreef:Hallo allemaal,
Ik ben Annemarie en woon in Enschede.
Ik heb me aangemeld omdat ik een hulp oproep wou plaatsen.
Dat is niet meer nodig maar ik denk dat ik toch nog iets met mijn ervaringen kan doen om mensen te helpen.
Ik ben 52 jaar en heb mijn leven lang honden gehad dus ook heel veel ervaringen opgedaan op allerlei gebied.

De laatste ervaring wil ik graag iedereen besparen vandaar mijn toch nog aanmelding.

Mijn hond Woody ( duitse herder ) en bijna 14 jaar heeft een super leven gehad.
Een hond die nooit ziek was op een hele zware huid probleem na.
De laatste maand ging het echter in een zeer snelle tempo berg afwaards.
Afgelopen maandag was de tijd daar om te beslissen dat langer doorgaan alleen voor ons zou zijn en niet voor Woody.
Hij is in zijn leven 2 maal naar een dieren arts geweest dus die gebeld.
Toen de assistent hoorde waar het voor was werd meteen gezegd nee, sorry wij hebben daar geen tijd voor.
Mijn keuze was natuurlijk om hem thuis te laten overlijden, daar was geen tijd voor ze hadden het te druk.
De tweede gebeld, deze arts heeft zijn kliniek 300 meter van mijn huis. Ook hier meteen nee, geen tijd.
Ik mocht hem wel komen brengen en dan zou hij hem wel een spuitje geven.
Die maandag was het begin van een nachtmerrie.
Klinieken gebeld, nummer opgeven wachten tot iemand mij terug belde, en het altijd zelfde antwoord nee.
Ik heb alle dieren artsen in Enschede gebeld, echt iedereen en ze weigerden allemaal.
Na elke afwijzing een gevoel van ongeloof , verdriet omdat ik mijn hondje geen goed einde mocht geven.
Een gevoel van in de steek gelaten te zijn door alle dieren artsen en tranen heel veel tranen.
Wat mij vooral is bij gebleven is het totaal ontbreken van gevoel, niemand die meeleefde of ook maar iets zei over mijn hondje.
Ik heb een van de laatste assistenten gevraagd of ze de arts wou vragen of hij voor 1000 euro wou komen.
Haar antwoord was vraag dat maar aan je eigen dieren arts.
Gistermiddag was ik zo afgestompt dat ik alle nummers van Hengelo heb opgeschreven en bij de tweede de eerste woord van ach wat erg.
Ik voelde meteen dat deze vrouw om mijn hond gaf, ze zei ik kom meteen maar als ik hem kan helpen om nog een tijdje waardig te leven dan geef ik hem geen spuitje.
Natuurlijk stemde ik meteen in, als het zou kunnen dat ze Woody beter kon maken dan natuurlijk zou dat mijn eerste keus zijn.
Ze was er binnen een uur, deed een stap de woonkamer in en zei nee ik zie het dit heeft voor Woody geen zin meer.
Ze heeft hem zo waardig laten gaan, ze bleef er bij en zei zulke lieve dingen. Ook toen ik dacht dat hij nog niet dood was is ze nog gebleven om zeker te zijn dat hij wel overleden was.
Dieren kliniek enschedese straat in Hengelo, Cisca Visser bedankt.

Annemarie

welkom!
wat een vreselijk verhaal :ugh:
gelukkig is het toch nog 'goed' gekomen. sterkte :roos:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Luckyday
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising border collie
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Luckyday »

Welkom sterkte met het verlies wat een vreselijk verhaal
Afbeelding
True friendship is sitting together in silence and feeling like it was the best conversation you've ever had
Bed and Breakfast Angelbeeck
Romy Smink Photography
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”