Allereerst bedankt voor degene die me welkom heten
Wat is nu mijn probleem?
Vorig jaar heb ik Remco gekocht (mini mathezer). Hij was 8 weken oud toen we hem in huis haalde. Eerst hadden we een beetje bang voor oze andere hond laika dat het niet zou klikken, maar tenslotte deden we dit ook voor haar, want als we alle dagen gaan werken zat ze ocharme altijd moederziel alleen. Dan brak mijn hart. Nu het contact verliep in het begin wat stroef, maar nu zijn ze onafscheidelijk. Alleen heb ik soms spijt bij het in huis halen van Remco. Niet dat ik het beestje niet graag zie, want hou van ze allebei heel erg veel.
Van in het begin heb ik problemen gehad met Remco. Hij blijft binnen zijn behoeften doen terwijl hij zeker 12 keer per dag buiten mocht, want toen had ik verlof. Ik heb alles geprobeerd, belonen als hij buiten zijn behoeften deed, zijn neus erin wrijven als hij het binnen deed, een bench, hondentrainer, gekastreerd, enz... En niks helpt, maar dan ook niks. Een tweede probleem is dat hij dingen stuk bijt en enorm kan blaffen (dat het pijn doet in de oren
Uren en uren hebben we al aan hem besteed en hij leert het maar niet af. Hij zet zelfs zijn poot omhoog als we erbij zijn. We weten echt niet meer wat te doen, zitten met onze handen in de haren
Ik zie hem doodgraag, maar met een fulltime job en mijn huishouden erbij word het wat teveel.
Iemand die tips heeft of een uitweg weet, laat het ons aub weten!!!!
groetjes