Mijn naam is Lara en ik heb zelf geen honden, maar train in plaats daarvan behendigheid met mijn moeders shelties. We hebben bewust gekozen voor shelties uit sociale lijnen en dat zijn deze twee meiden overduidelijk!
De oudste van de twee is Salina (24-6-2007). Ze is onze bitch en barbiepop

Ze is qua karakter echt een tutje, tot je haar meeneemt de ring in. Dat brave hielensloffertje metamorfeert dan in een felle tante die desnoods in mijn billen hapt als ik niet hard genoeg ga.
De jongste is Pipra (28-11-2008). Zij is speelser dan Salina, maar ook sneller afgeleid. Racet graag achter ballen aan, tot ze een lekker polletje gras ziet en vergeet dan spontaan waar ze mee bezig is. Ook met behendigheid kan haar neus ineens dingen oppikken die belangrijker zijn dan de sprongen en het baasje

Sinds ze aan haar achterpoot is geopereerd train ik haar als een 'senior', dus geen hoge schutting meer en geen strakke wendingen. We doen behendigheid voor de lol!
Buiten mijn 'weekendhondjes' heb ik zelf ook nog een dierentuin. Hier wonen 2 katten (Moefasa en Jasmine), 2 dwerghamsters (Muad'Dib en Vkandis), 3 cavia's (Spike, Sally en ChaCha) en 4 parkieten (Lorne, Barina, Kalira en Florian). De dieren waar de hondjes mee samen leven zijn te vinden in de topics van mijn moeder (Xena98)

Het weekendbaasje van Salina, Pipra en Cayenne.
Het echte baasje van Jasmine (kat), Miss Piggy en Hartje (cavia). Mr en Mrs Blue, Lessa en Vanyel (parkiet)