Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
spike&kyra schreef:
Ja sorry had even niet goed gelezen heb even wat te veel aan mijn hoofd de laatste dagen maar ik bedoelde inderdaad fes/lou.
Die is blijkbaar zo jaloers dat er niets dan nagatieve reactie's uit komen.
Maar dat geeft niet ik weet wat ik in huis heb en ben er blij mee.
Jaloers? Waarop?
De Bullterrier is mijn ras niet, ik heb andere terriers.
Jammer dat je zo'n kort lontje hebt, je zou ook inhoudelijk kunnen lezen wat ik te zeggen heb, en dat is dat ik me zorgen maak over de gezondheid van te dikke honden....
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
spike&kyra schreef:
Ja sorry had even niet goed gelezen heb even wat te veel aan mijn hoofd de laatste dagen maar ik bedoelde inderdaad fes/lou.
Die is blijkbaar zo jaloers dat er niets dan nagatieve reactie's uit komen.
Maar dat geeft niet ik weet wat ik in huis heb en ben er blij mee.
Jaloers? Waarop?
De Bullterrier is mijn ras niet, ik heb andere terriers.
Jammer dat je zo'n kort lontje hebt, je zou ook inhoudelijk kunnen lezen wat ik te zeggen heb, en dat is dat ik me zorgen maak over de gezondheid van te dikke honden....
Ik heb geen kort lontje hoor.
Maar als je echt bezorgt zou zijn dan informeer je eerst naar de rede inplaats van even je mening er op te knallen.
Maar ik zit er niet mee hoor ik heb een bull dus ik ben wel wat negatieve reacties gewend.
Ik weet dat ik het goed doe zo en wat een ander daar van vind boeit mij niet.
Ik ben toevallig wel bekent met het ras en deze is gewoon veel te dik hoor, kun je ook makkelijk vanaf de foto zien. Wat shows ermee te maken hebben weet ik niet, behalve dan de ondergang van het ras.
Welkom op het forum.
Ik heb dan weer geen verstand van bullterriers, ik weet wel dat ik die bovenste erg dik vind ogen. En het persoonlijk niet erg mooi vind.
De onderste tricolor wel!
fes/lou schreef:Nee, constatering van een feit.
Maar goed, ik ben dr klaar mee, jammer van je honden.
Succes ermee
Mijn honden zijn zo gelukkig dat ze hier wonen en niet bij jou.
En voor de mensen die het wel op konden brengen om een leuke reactie te plaatsen bedankt.
fes/lou schreef:Nee, constatering van een feit.
Maar goed, ik ben dr klaar mee, jammer van je honden.
Succes ermee
Mijn honden zijn zo gelukkig dat ze hier wonen en niet bij jou.
En voor de mensen die het wel op konden brengen om een leuke reactie te plaatsen bedankt.
Ik ben ook heel gelukkig dat jouw honden bij jou wonen, ik heb er genoeg
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Valerie schreef:Ik ben toevallig wel bekent met het ras en deze is gewoon veel te dik hoor, kun je ook makkelijk vanaf de foto zien. Wat shows ermee te maken hebben weet ik niet, behalve dan de ondergang van het ras.
Zelfs bij het bulltype hoort een opgetrokken buiklijn en dat heeft de reu niet. Wat mij betreft is die ook wel te dik.
Valerie schreef:Ik ben toevallig wel bekent met het ras en deze is gewoon veel te dik hoor, kun je ook makkelijk vanaf de foto zien. Wat shows ermee te maken hebben weet ik niet, behalve dan de ondergang van het ras.
Zelfs bij het bulltype hoort een opgetrokken buiklijn en dat heeft de reu niet. Wat mij betreft is die ook wel te dik.
Bullytype heeft met bone te maken. Niet met vetpercentage cq. een hangbuik. Maar goed dat wordt wel vaker gebruikt als excuus
Bullytype heeft met bone te maken. Niet met vetpercentage cq. een hangbuik. Maar goed dat wordt wel vaker gebruikt als excuus
Ah.. Bedankt..
@ spyke&kyra Sorry als je je meteen heel erg aangevallen voelde (wat wel duidelijk was na je post), maar ik vind gewoon dat hij gewoon te dik is. En dan kan je meteen in de aanval gaan.. En meteen zeggen dat ik nergens verstand van heb.. Maar dat weet je helemaal niet.
Maarja.. Ik zal wel niets meer zeggen met mijn twee schrale honden..
"Als je op de witte lijn blijft rijden, rij je altijd goed"
Zelf heb ik totaal andere hondjes,maar altijd een zwak voor bull's gehad.
Ik zie die van jou dan ook 100.000 x liever dan zo'n graatmagere soort hond.
Heerlijk honden vind ik het.
Ah.. Bedankt..
@ spyke&kyra Sorry als je je meteen heel erg aangevallen voelde (wat wel duidelijk was na je post), maar ik vind gewoon dat hij gewoon te dik is. En dan kan je meteen in de aanval gaan.. En meteen zeggen dat ik nergens verstand van heb.. Maar dat weet je helemaal niet.
Maarja.. Ik zal wel niets meer zeggen met mijn twee schrale honden..
Je kan pas echt zeggen dat hij te dik is als je hem in handen gehad heb.
Te dik gaat toch over het vetpercentage.
Of is te bespierd ook al te dik tegenwoordig.
Maar je zal wel bedoelen dat je het niet mooi vind of zo.
Ook goed hoor het is en blijft mijn lieve stevige en lompe sul.
Valerie schreef:Nee ik bedoel dat hij te dik is, teveel vet dus.
Dat zegt de dierenarts ook altijd dat is ook zo een zeurtje.
Dan vraag ik wijs het is even aan waar het zit en dan gaat hij voelen en dan komt hij tot de conclusie dat er bar weinig vet op zit dan zijn het dus toch spieren.
Valerie schreef:Nee ik bedoel dat hij te dik is, teveel vet dus.
Dat zegt de dierenarts ook altijd dat is ook zo een zeurtje.
Dan vraag ik wijs het is even aan waar het zit en dan gaat hij voelen en dan komt hij tot de conclusie dat er bar weinig vet op zit dan zijn het dus toch spieren.