Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vrijdag 26 augustus avondwandeling Strand Hargen
Moderator: moderatorteam
- hovawart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawarts
- Aantal honden: 2
Re: Vrijdag 26 augustus avondwandeling Strand Hargen
LOBBES VAN HARTE GEFELICITEERD en maak er een leuke dag van.
ARA
- S@nne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nygel, Jago, Raika & Dana
Working Kelpie, Lancashire Heeler & BC. - Locatie: Schermer
Hallo Allen, omdat het zo gezellig was afgelopen keer, zet ik dit ook even hier neer. Vanavond is er een strandwandeling in Den Helder (vanuit Heerhugowaard ong. 40/45 minuten rijden).
viewtopic.php?f=34&t=224952&p=4982685#p4982685
Wie vanavond nog geen plannen heeft en er zin in heeft is van harte welkom!
-----------------------------------------------------------------------------------------------
PS. Hoe is het nu met Lobbes? Loopt ie alweer goed?
viewtopic.php?f=34&t=224952&p=4982685#p4982685
Wie vanavond nog geen plannen heeft en er zin in heeft is van harte welkom!
-----------------------------------------------------------------------------------------------
PS. Hoe is het nu met Lobbes? Loopt ie alweer goed?
-
Muk
Wij (Lobbes en ik) komen niet, daarvoor heb ik het iets te druk gehad vandaag. Ik hoop in ieder geval dat het een gezellige wandeling is in Den Helder, maar dat zal ongetwijfeld wel het geval zijn.
Met Lobbes zijn poot gaat het op zich goed, alleen hij is niet echt slim (lees gewoon echt dom) met waar hij zijn poten neerzet. En dan verstapt hij zich wel eens. Dus ik ga het wel verder laten onderzoeken, zijn poot. En met foto's ook indien nodig, maar ik wil niet dat hij daarvoor onder narcose gaat, dus dat moet even overlegd worden met de da. Als er iets is dan denk ik niet dat er veel aan gedaan kan worden, behalve met bijvoorbeeld wat supplementen en spieropbouw. En de spieropbouw door het zwemmen doen wij al.
Rustig aan komt in ieder geval niet echt in het woordenboek van Lobbes voor, hij haalt de leukste streken uit als er een knappe dame (niet zo knap als Ara uiteraard) in de buurt loopt.
Met Lobbes zijn poot gaat het op zich goed, alleen hij is niet echt slim (lees gewoon echt dom) met waar hij zijn poten neerzet. En dan verstapt hij zich wel eens. Dus ik ga het wel verder laten onderzoeken, zijn poot. En met foto's ook indien nodig, maar ik wil niet dat hij daarvoor onder narcose gaat, dus dat moet even overlegd worden met de da. Als er iets is dan denk ik niet dat er veel aan gedaan kan worden, behalve met bijvoorbeeld wat supplementen en spieropbouw. En de spieropbouw door het zwemmen doen wij al.
Rustig aan komt in ieder geval niet echt in het woordenboek van Lobbes voor, hij haalt de leukste streken uit als er een knappe dame (niet zo knap als Ara uiteraard) in de buurt loopt.
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- Aantal honden: 2
Ik lees het nu pas en ben dus te laat 
En de groeten van de mannen