Graag wil ik me even voorstellen aan jullie en natuurlijk mijn dogs ook.
Mijn naam is Annerieke en ben 34 jaar en woonachtig in Balkbrug. In mijn dagelijkse leven werk ik in een dierenopvang wat zowel een pension als asiel is voor Honden en Katten. Wij werken veel met Buitenlandse honden wat ik er gaaf vindt. Als je ziet hoeveel liefde je van deze dieren krijgt is onvoorstelbaar, ondanks alles wat hen is aangedaan door mensen. Ben op dit moment bezig met een cursus vakbekwaamheid honden en kattenbesluit en hoop op 26 oktober aanstaande mijn diploma te halen.
Zelf ben ik een trotse baas van 2 honden. De eerste is een lekkere eigenwijze dame van bijna 9 jaar en tja een echte West Highland White Terrrier waar veel pit in zit. Met haar heb ik ook diverse cursussen gevolgt en heeft hiervoor dan ook 6 diploma's gehaald. Mijn tweede hond is een Rhodesian Ridgeback van net 3. Vanaf dat wij hem hebben ben alleen nog maar bezig geweest met cursussen. Met hem ben ik op dit moment zeer aktief aan het trainen en wel in Behendigheid met natuurlijke materialen en speuren. Hij vindt het geweldig om te doen.
Ben al een tijd geleden lid geworden van het hondenforum maar helaas maar weinig aktief geweest hier. Maar dat gaat vanaf nu hopelijk veranderen en hoop hier met jullie met veel plezier de berichten te kunnen lezen en misschien adviezen kunnen geven of krijgen.
Groetjes Annerieke