Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
voorstellen: luka en Simba
Moderator: moderatorteam
-
stefanie88
- geregistreerd lid
- Aantal honden: 2
voorstellen: luka en Simba
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en zal mezelf eventjes voorstellen.
Ik ben Stefanie,ben 23 jaar en woon in Antwerpen (België).
Ik heb 2 schattige hondjes: Luka en Simba
Luka (geboren 16 april 2009) is een kruising en komt uit het bolkshof in Rijkevorsel.Daar hadden ze mij verteld dat zijn mama een chihuahua is en ze wisten niet wie zijn papa was (maar eigenlijk vind ik hem wel iets te groot om een halve chihuahua te zijn).
Simba (geboren 11 december 2010) is een kruising tussen boerenfox en cavalier.
Hij komt uit het eikenhof in Oostmalle.
Luka (geboren 16 april 2009) is een kruising en komt uit het bolkshof in Rijkevorsel.Daar hadden ze mij verteld dat zijn mama een chihuahua is en ze wisten niet wie zijn papa was (maar eigenlijk vind ik hem wel iets te groot om een halve chihuahua te zijn).
- Henriette
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Yorkshire, Dwergteckel en Lhasa Apso
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
Re: voorstellen: luka en Simba
welkom hier 
-
stefanie88
- geregistreerd lid
aan Henriette: Ja,ik weet het.Toen ik Luka kocht kende ik bolkshof eigenlijk nog niet maar achteraf heb ik er al veel slechte dingen over gehoord.Ik heb gelukkig een heel gezond hondje! Luka is wel een bang hondje (vooral naar andere mensen toe) maar sinds Simba erbij is,is dit gelukkig aan het verbeteren!
- Henriette
- Zeer actief
Ik ben echt heel blij dat je een gezond hondje hebt.stefanie88 schreef:aan Henriette: Ja,ik weet het.Toen ik Luka kocht kende ik bolkshof eigenlijk nog niet maar achteraf heb ik er al veel slechte dingen over gehoord.Ik heb gelukkig een heel gezond hondje! Luka is wel een bang hondje (vooral naar andere mensen toe) maar sinds Simba erbij is,is dit gelukkig aan het verbeteren!
De rillingen liepen me al over de rug bij het zien van de naam alleen al.
Die mensen kunnen een berg leed en verdriet bezorgen,hebben wij ook ondervonden...stom stom stom,natuurlijk.
Fijn dat het beter gaat nu met Simba er bij.
Ik weet alles van een bang hondje,maar zij komt niet bij de Bolkshof vandaan....wel zoiets dergelijks,heb ik altijd gedacht,aan haar vreemde gedrag te merken.
Maar dat is ruim 6.5 jaar terug en toen hoorden we veel minder over die soort praktijken.
Bovendien zat ze in een kist in de bijkeuken en mama was zogenaamd buiten,maar ik denk nog steeds dat ze uit Roemenie oid.komt.
Het is een superschat nu!

-
stefanie88
- geregistreerd lid
Hier een paar foto's:
Luka

simba

Luka
simba
-
stefanie88
- geregistreerd lid
Ja,ik ben ook blij dat Luka nu minder bang is.Hij heeft ook verlatingsangst en daarom had ik besloten om er een tweede bij te nemen.Dat probleem is nu gelukkig ook opgelost.Heel af en toe huilt hij nog wel eens als ik weg ben,maar niet veel meer.Henriette schreef:Ik ben echt heel blij dat je een gezond hondje hebt.stefanie88 schreef:aan Henriette: Ja,ik weet het.Toen ik Luka kocht kende ik bolkshof eigenlijk nog niet maar achteraf heb ik er al veel slechte dingen over gehoord.Ik heb gelukkig een heel gezond hondje! Luka is wel een bang hondje (vooral naar andere mensen toe) maar sinds Simba erbij is,is dit gelukkig aan het verbeteren!
Die mensen kunnen een berg leed en verdriet bezorgen,hebben wij ook ondervonden...stom stom stom,natuurlijk.
Ik weet alles van een bang hondje,maar zij komt niet bij de Bolkshof vandaan....wel zoiets dergelijks,heb ik altijd gedacht,aan haar vreemde gedrag te merken.
Maar dat is ruim 6.5 jaar terug en toen hoorden we veel minder over die soort praktijken.
Bovendien zat ze in een kist in de bijkeuken en mama was zogenaamd buiten,maar ik denk nog steeds dat ze uit Roemenie oid.komt.
Ik heb al vaak gelezen dat ze in Bolkshof hondjes hebben die ze uit andere landen hebben laten overkomen en eerlijk gezegd...ik zou er ook niet van verschieten dat Luka ook zo'n hondje is(Luka was daar door een koppel binnen gebracht zeiden ze,dus die is daar niet geboren).
Wel erg dat jou hondje daar in een kist zat
- Henriette
- Zeer actief
Bij de Bolkshof worden de hondjes met bergen tegelijk afgeleverd,toen wij er waren werd er ook een nest Jack Russels gedropt.stefanie88 schreef:Ja,ik ben ook blij dat Luka nu minder bang is.Hij heeft ook verlatingsangst en daarom had ik besloten om er een tweede bij te nemen.Dat probleem is nu gelukkig ook opgelost.Heel af en toe huilt hij nog wel eens als ik weg ben,maar niet veel meer.Henriette schreef:Ik ben echt heel blij dat je een gezond hondje hebt.stefanie88 schreef:aan Henriette: Ja,ik weet het.Toen ik Luka kocht kende ik bolkshof eigenlijk nog niet maar achteraf heb ik er al veel slechte dingen over gehoord.Ik heb gelukkig een heel gezond hondje! Luka is wel een bang hondje (vooral naar andere mensen toe) maar sinds Simba erbij is,is dit gelukkig aan het verbeteren!
Ik heb al vaak gelezen dat ze in Bolkshof hondjes hebben die ze uit andere landen hebben laten overkomen en eerlijk gezegd...ik zou er ook niet van verschieten dat Luka ook zo'n hondje is(Luka was daar door een koppel binnen gebracht zeiden ze,dus die is daar niet geboren).
Wel erg dat jou hondje daar in een kist zat
Er worden ook wel hondjes geboren en daar hebben wij pech mee gehad,dat arme stumpertje heeft 3 dagen zorg en verdriet gekost en is toen bij de DA gestorven.
Het was een ervaring waar ik nooit meer over wilde praten,ook omdat ik me rot schaamde dat we er in getrapt waren.
Maar goed,het is gebeurt en is niet anders.
Nu hoor ik bij de mensen die zo enorm fel tegenstanders zijn van die broodfok.
Je hebt wel een paar schattige hondjes...die oogies.

-
stefanie88
- geregistreerd lid
Amai,dat is wel héél erg!
Ocharme dat beestje.
Ocharme dat beestje.
-
Soof & Sam
- Actief
- Aantal honden: 1
Welkom hier!
Lieve hondjes hoor
Lieve hondjes hoor
-
lets have fun
welkom!stefanie88 schreef:Hallo allemaal,
- Saskia241
- Zeer actief
Welkom!
-
stefanie88
- geregistreerd lid
Bedankt allemaal!
- Diaantje