Ik ben Jacqueline en heb twee mechelse herders.
(van Rossum's) Macho:

Is een 4 jarige gecastreerde reu met stamboom.
Met hem heb ik ipo1 behaald. Daarna zijn we agility gaan doen.Binnekort beginnen we weer met trainen en hoop ik verder te gaan in de ipo en af en toe mag hij genieten tijdens zijn rondje agility.
Hayley

Is een 2 jarige zwarte mechelse herder teef met stamboom.
Met haar heb ik puppy,alpha,gehoorzaamheid a/b/c gedaan en doen we nu volop aan agility.
We doen nu ongeveer 8 mnd aan agility. De afgelopen maanden heb ik debutanten wedstrijden met haar gelopen, op vrijwel elke wedstrijd had ze een of andere meerdere prijzen dus heb ik besloten over een paar weken de overstap naar de A-klasse te maken.
In de training trainen we bovendien vrijwel altijd op b1/b2 niveau.
Ik train bij 3 verschillende hondenscholen namelijk KC Zutphen, KC Brummen, Hondenschool Excellent Dogs(Exel).
Regelmatig vang ik ook honden op die ongewenst of gedumpt zijn,die volgens de eigenaren probleemgedrag veroorzaken,of om andere redenen.
Vaker ligt het aan de baasjes want met een beetje aandacht en heropvoeding bleken de meeste honden prima huisdieren te zijn!
Ik lees hier al een tijdje mee, maar het werd nu dan toch eens tijd om zelf een profiel aan te maken
Groetjes Jacqueline