Ik kan niet bij mijn soul gevoel komen hoor.renee-uk schreef:het is ook niet haar soul mate hè : er staat geen my er staat your dus het geldt voor de restbouvierpoedel schreef: Je weet dus geen eens wat je soulmate is.
Jij.?
Moderator: moderatorteam
Ik kan niet bij mijn soul gevoel komen hoor.renee-uk schreef:het is ook niet haar soul mate hè : er staat geen my er staat your dus het geldt voor de restbouvierpoedel schreef: Je weet dus geen eens wat je soulmate is.

nee hoor er staat in het nederlands: het is geen hond het is je boezemvriendsads schreef:Hmmm 't is maar hoe je het bekijkt.renee-uk schreef:het is ook niet haar soul mate hè : er staat geen my er staat your dus het geldt voor de restbouvierpoedel schreef: Je weet dus geen eens wat je soulmate is.
Op het bulldogloverforum / DBCforum / E.R.A. forum kijken ze helemaal niet raar op van "soulmate".
Vind het raar dat dat hier wel is.

nope, heb nog niet genoeg koffie gehadbouvierpoedel schreef:Ik kan niet bij mijn soul gevoel komen hoor.renee-uk schreef:het is ook niet haar soul mate hè : er staat geen my er staat your dus het geldt voor de restbouvierpoedel schreef: Je weet dus geen eens wat je soulmate is.![]()
Jij.?

het is ook diep zoeken hoor, ben hem een beetje kwijt geloof ikbouvierpoedel schreef:Voor dat die pot koffie leeg is kan ik ook niet bij mijn soul komen.

Tja als je de vertaling bekijkt..snap ik je reactie.renee-uk schreef:nee hoor er staat in het nederlands: het is geen hond het is je boezemvriendsads schreef:Hmmm 't is maar hoe je het bekijkt.renee-uk schreef:het is ook niet haar soul mate hè : er staat geen my er staat your dus het geldt voor de restbouvierpoedel schreef: Je weet dus geen eens wat je soulmate is.
Op het bulldogloverforum / DBCforum / E.R.A. forum kijken ze helemaal niet raar op van "soulmate".
Vind het raar dat dat hier wel is.
De term soulmate, Nederlands: boezemvriend, verwijst naar een persoon met wie men een diepe verwantschap ervaart op het gebied van vriendschap, liefde, intimiteit, seksualiteit of spiritualiteit. Het begrip is gerelateerd aan "twin soul" – de twee personen van een (eeneiïge) tweeling worden wel beschouwd als ultieme soulmates.
bron
het gaat mij een beetje ver om dat van mijn hond te zeggen

Tok to te hand gurl.renee-uk schreef:ik snap wel wat je wilde zeggen hoor, zat je een beetje te stangen
en we zijn bij tijden ook wel muggenzifters hier hoor

ik ben daar gek, verspilde moeitebouvierpoedel schreef:Tok to te hand gurl.renee-uk schreef:ik snap wel wat je wilde zeggen hoor, zat je een beetje te stangen
en we zijn bij tijden ook wel muggenzifters hier hoor![]()

nou nog een onderschriftje en een avatarsads schreef:Zo aangepast!

nee die DA van jou verdient centjes aan jou dus die zal het een worst zijn. Het is een ongezond ras, punt of je dat nu leuk vind of niet... ze kunnen niet eens normaal zich voortplanten dus moet je zulke honden zich niet laten voortplanten... zulke honden zullen in de natuur vanzelf uitsterven dat moet je niet kunstmatig in stand houden....ik heb nog nooit zulke onzin gehoord, het is te eigen, hier wil zelfs zoonlief zn moeder dekken hoor als ie de kans krijgt...bullie schreef:nee want dit zijn geen reacties waar ik naar gevraagd had ik vraag jullie niet wat jullie ervan vinden als ik een old english bulldog met een engelse bulldog kruis maar verhalen uit ervaring met ki
maar ff op terugkomen van ( te eigen ) zijn woorden van me da en neem aan dat die er verstand van heeft en als het zo slecht zou zijn om ze te kruisen had die het me wel afgeraden en had die vast geen ki uitgevoerd maarja er zijn altijd beterweters in het spel maar bedankt voor de geringe informatie
mvg lonneke

Als je alle pups gaat houden zou ik toch maar flink sparen voor de dierenartsrekeningen want er gaan geheid vechtpartijen van komen.bullie schreef:dat is mooi voor jullie maar voor de duidelijkheid ik heb geen doorgefokte honden zoals jullie beweren met kromme poten en noem maar op jullie hebben ze nog niet eens gezien jullie weten niet waar ze vandaan komen dus hoe kun je dan oordelen dat ze doorgefokt zijn en wat de meeste van jullie hebben is lekker gezond tich honden in een kennel stoppen waar ze door de scheit lopen en in zon vieze kooi zitten en allemaal met elkaar paren daar krijg je mooie nestjes van .
mijn bullen hebben weilanden genoeg om te kunnen rennen stoeien alles wat ze maar willen
kunnen denk ik de meeste van jullie honden niet zeggen en wie zegt dat ik geld wil verdienen?????????
heb ik het niet over gehad nee want ik verkoop de puppies helemaal niet ze blijfen bij me thuis ruimte zat
maar ga lekker verder onder elkaar over hoe slecht ik ben voor de honden en hoe slecht de honden zijn ik hoop dat jullie er plezier bij hebben fijne dag nog!!

Of je wilt het niet snappen of je snapt het écht nietbullie schreef:dat is mooi voor jullie maar voor de duidelijkheid ik heb geen doorgefokte honden zoals jullie beweren met kromme poten en noem maar op jullie hebben ze nog niet eens gezien jullie weten niet waar ze vandaan komen dus hoe kun je dan oordelen dat ze doorgefokt zijn en wat de meeste van jullie hebben is lekker gezond tich honden in een kennel stoppen waar ze door de scheit lopen en in zon vieze kooi zitten en allemaal met elkaar paren daar krijg je mooie nestjes van .
mijn bullen hebben weilanden genoeg om te kunnen rennen stoeien alles wat ze maar willen
kunnen denk ik de meeste van jullie honden niet zeggen en wie zegt dat ik geld wil verdienen?????????
heb ik het niet over gehad nee want ik verkoop de puppies helemaal niet ze blijfen bij me thuis ruimte zat
maar ga lekker verder onder elkaar over hoe slecht ik ben voor de honden en hoe slecht de honden zijn ik hoop dat jullie er plezier bij hebben fijne dag nog!!

Dat kan makkelijk een nest van 10 worden.wendelaa schreef:Hoeveel pups krijgen deze honden gemiddeld?
Petje af als je ze allemaal zelf houd hoor, ik bedoel stel dat het er 4 zijn( ikke is leek he), wordt je er dan niet gek van haha.
En gaat dat wel goed, als ze als ''gezin'' bij elkaar blijven?
Geen idee hoe het normaal bij wolven of wilde honden er aan toe gaat n.l.
Gewoon uit nieuwsgierigheid.

Aggut, trainingspakkie en nikes?bullie schreef:dat is mooi voor jullie maar voor de duidelijkheid ik heb geen doorgefokte honden zoals jullie beweren met kromme poten en noem maar op jullie hebben ze nog niet eens gezien jullie weten niet waar ze vandaan komen dus hoe kun je dan oordelen dat ze doorgefokt zijn en wat de meeste van jullie hebben is lekker gezond tich honden in een kennel stoppen waar ze door de scheit lopen en in zon vieze kooi zitten en allemaal met elkaar paren daar krijg je mooie nestjes van .
O? Hoe kom je in vredesnaam aan die wijsheid?bullie schreef:... en wat de meeste van jullie hebben is lekker gezond tich honden in een kennel stoppen waar ze door de scheit lopen en in zon vieze kooi zitten en allemaal met elkaar paren daar krijg je mooie nestjes van .
goed onder woorden gebracht, @Bouvierpoedelbouvierpoedel schreef:Gezondheid daar staat of valt een ras/soort mee.
Onder gezondheids beginselen behoord ook een goede sexlust en gewone natuurlijke manier van dekken/voortplanten.
Als in het beginsel al dat niet meer aanwezig is dan ben je op de weg als soort om uit te sterven zoals het al bij vele soorten/rassen is gegaan in de natuur.
Nu kun je wel een ras op een kunstmatige manier in stand houden maar dan valt ook een stukje natuurlijke selectie weg in zoverre dat je van selectie kunt praten natuurlijk.
Maar niet natuurlijk jezelf voort kunnnen planten en je puppen zelf groot kunnen brengen dan ben je al zover dat je als soort geen rechten meer hebt om te bestaan.
De natuur schreeuwd namelijk STOPPEN.
Ga je toch kunstmatig door dan kom je op termijnn allerlei andere waarschuwingen van moeder natuur tegen.
En ieder ras is een ingerteelt ras alleen de EBD ietsje meer wat zich laat zien in het niet meer kunnen voortplanten.
Zegt helemaal niets over hoe lief en leuk en hoeveel je wel niet houd van je honden.
Maar in ieder geval veel geluk bij al de problemen die je op je hals gaat halen omm het hele nest aan te gaan houdden.
Je klinktt in ieder geval niet als een welnadenkend en realistisch mens.
Dus heel veel geluk en steun in de teleurstellingen die je zo te verwerken krijgt.
marian* schreef:Als je alle pups gaat houden zou ik toch maar flink sparen voor de dierenartsrekeningen want er gaan geheid vechtpartijen van komen.bullie schreef:dat is mooi voor jullie maar voor de duidelijkheid ik heb geen doorgefokte honden zoals jullie beweren met kromme poten en noem maar op jullie hebben ze nog niet eens gezien jullie weten niet waar ze vandaan komen dus hoe kun je dan oordelen dat ze doorgefokt zijn mijn ben wat de meeste van jullie hebben is lekker gezond tich honden in een kennel stoppen waar ze door de scheit lopen en in zon vieze kooi zitten en allemaal met elkaar paren daar krijg je mooie nestjes van .mijn bullen hebben weilanden genoeg om te kunnen rennen stoeien alles wat ze maar willen
kunnen denk ik de meeste van jullie honden niet zeggen en wie zegt dat ik geld wil verdienen?????????heb ik het niet over gehad nee want ik verkoop de puppies helemaal niet ze blijfen bij me thuis ruimte zat
Je weet echt totaal niet waarover je praat. En je dan ook nog bezig houden met fokken ook, dat kan natuurlijk niet goed gaan.bullie schreef:dat is mooi voor jullie maar voor de duidelijkheid ik heb geen doorgefokte honden zoals jullie beweren met kromme poten en noem maar op jullie hebben ze nog niet eens gezien jullie weten niet waar ze vandaan komen dus hoe kun je dan oordelen dat ze doorgefokt zijn en wat de meeste van jullie hebben is lekker gezond tich honden in een kennel stoppen waar ze door de scheit lopen en in zon vieze kooi zitten en allemaal met elkaar paren daar krijg je mooie nestjes van .