Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik ben nieuw, ik heb eerlijk gezegd ook geen hond, maar ik zou er heel graag een willen.
Dus het meeste wat ik hier zal doen is advies en meningen vragen en natuurlijk praten over de viervoeters!
Groetjes Jacqueline
Idon't want to be 85 years old and have my grandkids go 'Ewwww, grandpa did some dumb shit'. I'd rather have them say, Wow, man, you're nuts! - Johnny Depp
Ik zoek eigenlijk een hele leuke huishond. Ik woon bij mijn ouder en werk parttime, omdat ik tussendoor een pittige thuisstudie doe. Omdat ik vaak alleen thuis zit hebben mijn ouders en ik overwogen een hond te nemen, dus hoop ik de juiste te vinden!
Idon't want to be 85 years old and have my grandkids go 'Ewwww, grandpa did some dumb shit'. I'd rather have them say, Wow, man, you're nuts! - Johnny Depp
Ik zoek eigenlijk een hele leuke huishond. Ik woon bij mijn ouder en werk parttime, omdat ik tussendoor een pittige thuisstudie doe. Omdat ik vaak alleen thuis zit hebben mijn ouders en ik overwogen een hond te nemen, dus hoop ik de juiste te vinden!
Ik heb bij beiden sites heel wat leuke honden gezien.. Dus ik ga even van alles uitzoeken en natuurlijk ook bij andere asielen kijken
Slavysje schreef:Ik heb bij beiden sites heel wat leuke honden gezien.. Dus ik ga even van alles uitzoeken en natuurlijk ook bij andere asielen kijken
Als je wat wilt weten over de honden bij dierenopvang Koningen....... Vraag het maar, ik werk daar namelijk en we hebben nog niet alle honden op de site staan nu;-)
My home is .... where my dog is.......... Wat missen we je lieve kleine brompot.... 20-12-2002 - 22-09-2011
zo, ik heb al heel wat asielen opgezocht en ik heb al een paar honden in gedachte waarvan ik denk: daar ga ik me even voor inlezen. Bedank voor jullie reacties!
Slavysje schreef:zo, ik heb al heel wat asielen opgezocht en ik heb al een paar honden in gedachte waarvan ik denk: daar ga ik me even voor inlezen. Bedank voor jullie reacties!
Ik heb gelijk even een vraagje, hoe verander ik mijn gebruikersnaam ? Deze naam is niet zo handig