Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vlak bij mijn huis, bij de kinderboerderij is tussen de weilanden een losloopgebied. Dan heb je 500 meter verder het Stienser bos, met zwembaar water en weiland ook. Is niet officieel losloop maar er wordt nooit gecontroleerd. Bij beide is het altijd rustig. Verder loop ik nog wel eens in het Leeuwarder bos, alleen ik vind het wat jammer dat die aan de provinciale weg grenst.
MissDorien schreef:Vlak bij mijn huis, bij de kinderboerderij is tussen de weilanden een losloopgebied. Dan heb je 500 meter verder het Stienser bos, met zwembaar water en weiland ook. Is niet officieel losloop maar er wordt nooit gecontroleerd. Bij beide is het altijd rustig. Verder loop ik nog wel eens in het Leeuwarder bos, alleen ik vind het wat jammer dat die aan de provinciale weg grenst.
Ooh dan weet ik waar jij woont
Ik kom ook uit stiens.
Misschien ga ik mee te wandelen, als jullie dat leuk vinden, en het uitkomt!
MissDorien schreef:Vlak bij mijn huis, bij de kinderboerderij is tussen de weilanden een losloopgebied. Dan heb je 500 meter verder het Stienser bos, met zwembaar water en weiland ook. Is niet officieel losloop maar er wordt nooit gecontroleerd. Bij beide is het altijd rustig. Verder loop ik nog wel eens in het Leeuwarder bos, alleen ik vind het wat jammer dat die aan de provinciale weg grenst.
Ik kom ook uit stiens.
Ik kom ook uit stiens.
Wie zijn de fokkers uit Hallum als ik vragen mag? Mijn oude buurtjes probeerden ook te fokken met hun Berner Sennen, maar volgens mij is dat nooit gelukt..
Bij de kinderboerderij ben ik wel es geweest, maar wist niet dat je daar leuk kon wandelen.
Leeuwarder Bos vind ik idd ook te dicht bij de weg, en het is maar een klein stukje...