Dus ik heb me ook maar aangemeld en zal me even voorstellen. Ik ben Caroline, heb twee langhaar standaard Teckels, Fred en Ginger. Vernoemd naar dancing duo Fred Astaire en Ginger Rogers, ja
Ginger is dus waarschijnlijk drachtig. Een nestje zat al wel in de planning, maar eigenlijk pas voor de volgende loopsheid in de lente zodat de puppen veel in de tuin kunnen spelen bij mooi weer. Onder de kerstboom spelen met die kleine hummels is natuurlijk ook geweldig, maar in de vrieskou naar buiten lijkt me dan weer niet zo goed voor ze. Maargoed, een extreem hitsige Fred en een tuindeur die toch niet helemaal dicht bleek te zijn, hebben de planning veranderd. Gebeurd is gebeurd en de pups zijn evengoed welkom. Ginger is oud genoeg en kerngezond.
Ik vind wel dat ze al heel erg aan het veranderen is. Haar eetlust is abnormaal aan het worden en ze verzamelt opeens eten in de bench, o.a. wortels van mijn paardje die ze eigenlijk niet eens lust. Vrijdag betrapte ik haar op de klep van de vaatwasser, stond ze de borden af te likken... Tot groot ongenoegen krijgt ze echter nog niets meer dan de gebruikelijke 140 gram Carnibest per dag
Het valt me ook op dat ze al een heel klein buikje en grotere tepels krijgt (ik bekijk haar buik al drie weken elke dag, bij het woord "babybuik" rolt ze nu al om
Groetjes,
Caroline