Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
nirmelove schreef:hoi
ik ben doof meisje van 20 jaar en ik heb een lieve wel angstige hond en het is namelijk mijn eerste hond en graag wil ik weten wat ik kan doen voor me hond hij is mannetje en is 11maanden oud en vermoedelijk pitbull bully xxl hij kan fantastisch spelen met honden en alleen niet met instabiele honden daar kan hij niet mee om ik gelooof dat hij discipline en respect belangrijk vindt wat ik zie als hij hond benadert ... byzonder ik was gewend aan katten en deze keer is het hond het is namelijk vooor mijn verjaardag en dankzij mij medelijden heb ik hem gekregen hij werd niet goed behandeld. hij was 3maanden supermager en bang en zeker vooral mannen gaat die vaker aanvallen dan vrouwen. dus denk ik dat hij mishandeld is. hij is zo bang dat hij daarna agressief doet maar voor anderen is hij bedreigend omdat hij groot is en sterk is en dankzij alles hou ik toch van hem voor mij is hij echte puppy:)
hij is enige familie voor me daarom wil ik graag hier speuren naar over opvoeding, discipline, angstige honden leren omgaan en z
vriendelijk groeten nirmeen
welkom op dit forum.
hopelijk vind je hier wat je zoekt.