oogjes open.

Kalimero

King "Matis"
(Nieuwe eigenaars willen hem Matis noemen,maar bij ons moeten nu alle pups met een "K" beginnen,
daarom King ervoor)

Kiwi

Kinky
Moderator: moderatorteam

Is ook mijn favorietjeNakisha schreef:Kiwi...![]()
Wat een prachtig hondje, echt schitterend. Wat een schatjes!
Zal seintje geven wanneer we nog eens met zijn allen gaan wandelen.sbientje schreef:ik vind havanezers echt heel leukAls jullie ooit een havaknuffelmiddag organiseren meld ik me aan
13 november is er een havanezerclubwandeling in Ugchelen.sbientje schreef:ik vind havanezers echt heel leukAls jullie ooit een havaknuffelmiddag organiseren meld ik me aan

Dat voel je na een drie kwartier door de sneeuw ploeteren welMarie-Josée schreef:Ik droeg Sancho de eerste tijd gewoon op mijn arm,
Dat was hier net zo, daarom droeg ik hem vaak in mijn jas, dan vond ik ook makkelijker vasthouden.Ik heb al moeite met hand-en schoudertassen laat staan met een pup erin.Gewoon uitproberen dus, een tas kan best handig zijn als hij goed "hangt"..Marjoleine schreef:Dat voel je na een drie kwartier door de sneeuw ploeteren welMarie-Josée schreef:Ik droeg Sancho de eerste tijd gewoon op mijn arm,
En wij haalden Fien op de eerste dag van vier maanden sneeuw
Wij haalden Fien met goed weer, op de terugweg begon het te sneeuwen en het stopte pas vier maanden laterpetraB schreef: Ik ga er wel vanuit dat we niet gelijk met sneeuw starten, al weet je het maar nooit, met die"strenge "winter die ze afgeven.
Die link die ik gaf heeft ze. Ze zijn 30 euro, dus dat valt best mee. Ze zijn er in verschillende kleuren, ook zwart en bruin (gelukkigGa toch eens kijken of ik zo'n soort tas kan vinden. Denk dat ik dat makkelijker vind als dragen in mijn jas.