Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Winner 2011
Moderator: moderatorteam
-
Josee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Re: Winner 2011
wij hebben 1 concurrent....er zijn nl 4 inschrijvingen & 3 daarvan van ons (reu & teef van dan net geen 8 mnd en volwassen teef in de open klasse)
wrs dezelfde als die we in Leeuwarden tegen kwamen, iemand die niet durft te jagen met zijn DJT omdat ze dan mss wel beschadigd raakt.........grrrrrrrrrrrr.........
wrs dezelfde als die we in Leeuwarden tegen kwamen, iemand die niet durft te jagen met zijn DJT omdat ze dan mss wel beschadigd raakt.........grrrrrrrrrrrr.........
- mishka
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Samojeed
- Aantal honden: 1
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ah, inschrijfbewijs is al binnen 
Dumas is iig de 1e puli in de ring
Dumas is iig de 1e puli in de ring
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
En hier ook!

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- BiancaVanRijn
- Vaste gebruiker
Ik lees bij de meeste van jullie dat er meer honden zijn, maar naar mijn idee zijn er dit jaar een stuk minder inschrijvingen dan vorig jaar. Iig als ik kijk naar de Japanners, wolfshonden, Heelers en de Scandinaviërs denk ik een stuk kleinere aantallen te zien...
Iemand anders hetzelfde idee?

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Ik heb geen idee hoeveel puli's er vorige jaar waren. Maar dat zijn er nooit veel 
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
32 Tervuerense, 18 Groenendaelers en 8 Laekense. Ik heb er zin in 
- Erwina
- Zeer actief
Ik ga lekker op zondag kijken 
Welkom Ollie!

Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012

Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
In de tijd dat ik voor het eerst naar de Winner ging, waren alle hallen van de RAI ook in gebruik en niet maar drie hallen, zoals de laatste jaren...Nanna schreef:Toen ik in mijn jonge jaren naar de Winner ging waren er vaak rond de 600 inschrijvingen van alleen al teckels. Nu zijn er in totaal iets in de 200.BiancaVanRijn schreef:Ik lees bij de meeste van jullie dat er meer honden zijn, maar naar mijn idee zijn er dit jaar een stuk minder inschrijvingen dan vorig jaar. Iig als ik kijk naar de Japanners, wolfshonden, Heelers en de Scandinaviërs denk ik een stuk kleinere aantallen te zien...
Dus ja, je mag wel stellen dat de inschrijvingen achteruit gaan.
Ook niet zo raar met een verslechterende economie en de idiote prijzen die men durft te vragen.![]()
Daar waar een fokker vroeger rustig 4 of 5 honden inschreef zal dat nu 1, hooguit 2 zijn.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Machie
- Zeer actief
Nee, je kijkt helemaal goedHilde schreef:27 beagles.. Kijk ik nu scheel? Ik vind dat enórm weinig.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Ik vind het echt enorm weinig voor een ras als de beagle. 27 puli's zou juist bijzonder zijn, maar beagles.. Daar verwacht ik er toch wel een stuk of 50 bij. Maargoed, de shows die ik tot nu toe bekeken heb waren geen beagleshows dus ik weet ook niet of het aantal altijd zo laag ligt.Machie schreef:Nee, je kijkt helemaal goed

- Machie
- Zeer actief
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nog geen beagle gezien heb op een show... Volgensmij is het niet echt een showras.
27 puli's zou een wonder zijn idd. Nu zijn het er 4. Eigenlijk ook wel erg weinig.
27 puli's zou een wonder zijn idd. Nu zijn het er 4. Eigenlijk ook wel erg weinig.
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, inderdaad! Dat was een jaar of 15 geleden nog zo. Daarna is het alleen maar bergafwaards gegaan...Nanna schreef:Ja, dan liep je van de ene hal naar de andere door zo'n lange gang met alleen maar standjes, of met die mooie schilderijen van Marijke Gunneweg.Scooby schreef: In de tijd dat ik voor het eerst naar de Winner ging, waren alle hallen van de RAI ook in gebruik en niet maar drie hallen, zoals de laatste jaren...
Moest je nog aanstappen om alles te kunnen zien.
Ik vind die hele Winner geen reet meer aan, ik ga dan ook niet. Omdat ik weet hoe het vroeger was..
Groetjes, Karen
- shibashira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 x Shiba & 1 x Akita
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
29 shiba's. Ook erg weinig... en toch weet je van te voren al wie er gaan winnen. 
Sandra & Shira, Taro, Nikki, Kaya

- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Ze hebben dit jaar geen benches...
In tegenstelling tot eerdere publicaties dat er een beperkt aantal benches aanwezig was hebben wij op het laatste moment besloten geen benching neer te zetten en daarmee de doorstroom te vergroten. De benches stonden in voorgaande jaren veelal leeg.

-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Contacteer:
maar wel een hondenwelzijnsteamsjaak-k schreef:Ze hebben dit jaar geen benches...
In tegenstelling tot eerdere publicaties dat er een beperkt aantal benches aanwezig was hebben wij op het laatste moment besloten geen benching neer te zetten en daarmee de doorstroom te vergroten. De benches stonden in voorgaande jaren veelal leeg.
http://www.winnershow.nl/HondenWelzijnsTeam.pdf
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Stom idee, nu struikel je overal over de meegenomen benches vrees ik.
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
kleine moeite om een eigen bench mee te nemen toch?Tara schreef:Tja, dat hondenwelzijnteam...
Het idee is goed, maar of dat in de praktijk gaat werken?
En die benches afschaffen vind ik een heel slecht idee.
Het is toch fijn om even je hond ergens een rustig plekje te kunnen bieden?
toch gewoon beter opletten dan maar, je weet dat je zo iets kan verwachten op een show lijkt me....tenminste, ik ga er altijd wel van uitNu ga je krijgen dat iedereen zich rond de ring gaat staan ophouden met honden, met alle overlast en stress van dien.
Vorig jaar is mijn hond in het voorbijgaan gebeten door een saluki die zich stond te vervelen terwijl diens niet oplettende eigenaar lekker zat te kletsen op het bankje bij de ring.![]()
Mijn hond deed helemaal niets verkeerd, ze liep gewoon langs en had die hele kutsaluki niet eens gezien.
vind dus niet dat dat iets met de drukte op een show te maken heeft, maar toch ook echt met het karakter van je hond, als ze dus moeite heeft met drukte....mss doe je zo'n hond dan geen plezier met de drukte van een show...Op de uitlaatplaats zag ik pas dat ze bloedde achter haar oor.![]()
Na dit akkefietje is ze niet meer op haar gemak om door smalle paden te lopen met aan weerszijden honden, logisch ook!
Suzanne (Longfields) heeft begin van het jaar in Eindhoven gezien hoe ze bijna de bench niet meer uitdurfde omdat er nog zoveel honden om ons heen stonden.![]()
een karretje is toch zo gemaakt, plaat hout, 4 wieltjes en je hebt een karretje waar je je bench op mee kan nemen...Ik vind het een heel slecht plan, omdat gewoon gebleken is dat mensen tóch niet op hun honden letten, waardoor ze kunnen uitvallen en tegen andermans spullen aan kunnen pissen.
Ik neem zelf maar een bench mee, ik hoop dat mijn rug het allemaal gaat trekken...
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
Ik zie niet helemaal het nut in van dat team. Stel he: ik schop mijn hond, dan komt er een vrouw in een speciaal pakkie aanrennen, ze steekt haar vinger omhoog en zegt FOEI mag niet. En dat is het dan.jores schreef:maar wel een hondenwelzijnsteamsjaak-k schreef:Ze hebben dit jaar geen benches...
http://www.winnershow.nl/HondenWelzijnsTeam.pdf
Ik vind dit ook behoorlijk vaag (in de laatste mailing)
Wat is er zo bijzonder aan het feit dat het gratis is?Voor de buitenlandse exposanten hebben wij op beide dagen een GRATIS service voor toezicht en stempels van de vereiste tekenbehandeling.

- Machie
- Zeer actief
Tara, ik ben het met crutz eens. Ik heb zelf ook 1 hond die zulke drukte niet trekt. Hierdoor kunnen wij helaas nooit samen naar een show.
Al ben ik het wel met je eens dat mensen op hun honden moeten letten
Al ben ik het wel met je eens dat mensen op hun honden moeten letten
- Jeannettebo
- Zeer actief
denk je even bij een hondenshow-ring te staan, blijkt het een boksring te zijnNanna schreef:Ik zou trouwens niet graag lid zijn van dat hondenwelzijnsteam. Ik denk dat je, na commentaar op een verzenuwde exposant, mag rekenen op een slag in je bek.
Lig je daar 's morgens om 10.00 te matten in de noordhal van de RAI

- ladybird
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja dat is waar. Ik zag ook dik gedrukt gratis staan in de mail. Dat viel natuurlijk direct op en ik dacht nog: goh leuk voor 69,50 inschrijfgeld krijg ik iets gratizzz. Is het voor de buitenlandersNanna schreef:ladybird schreef:Wat is er zo bijzonder aan het feit dat het gratis is?Voor de buitenlandse exposanten hebben wij op beide dagen een GRATIS service voor toezicht en stempels van de vereiste tekenbehandeling.![]()
![]()
Krijg je als exposant nog iéts het idee dat je niet genaaid wordt waar je bijstaat![]()
Tis natuurlijk grote flauwekul maar het woord gratis doet veel voor een hoop mensen.

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
O, dat gebeurt soms al voor die tijd, hoor...Nanna schreef:Ik zou trouwens niet graag lid zijn van dat hondenwelzijnsteam. Ik denk dat je, na commentaar op een verzenuwde exposant, mag rekenen op een slag in je bek.
Lig je daar 's morgens om 10.00 te matten in de noordhal van de RAI
Groetjes, Karen
- ladybird
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zal heus wel voorzichtig zijn hoorNanna schreef:Misschien mag je gratis de lucht in de RAI inademenladybird schreef: Ja dat is waar. Ik zag ook dik gedrukt gratis staan in de mail. Dat viel natuurlijk direct op en ik dacht nog: goh leuk voor 69,50 inschrijfgeld krijg ik iets gratizzz. Is het voor de buitenlandersWel kleine hapjes nemen want je longen kunnen maar zó veel strontlucht tegelijk aan

- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Toch is het bijzonder dat ze eerst iedereen laten inschrijven op basis van bepaalde voorwaarden/voorzieningen & dan - als de inschrijving gesloten is - zaken terug draaien
In de volgende mailing zal ook het parkeren wel niet meer mogelijk zijn... kan je je zooi in de tram duwen of zoiets olijks
Onbetrouwbare organisatie
In de volgende mailing zal ook het parkeren wel niet meer mogelijk zijn... kan je je zooi in de tram duwen of zoiets olijks
Onbetrouwbare organisatie