Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oudjaarswandeling Bussloo
Moderator: moderatorteam
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Re: Oudjaarswandeling Bussloo
Hahaha, ik niet, mijn lieve mamsje! Alleen ik zeg ik omdat telkens 'mijn moeder en ik' voor verwarring kan zorgen!

- Yai
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
- Aantal honden: 1
Jeeeeeeeeej! Super! Boris en ik zijn er bij!Hilde schreef:Leuk als je komt!! En ik kan je oppikken hoor!Yai schreef:Jaaa! Leuk! Vorig jaar was zeer geslaagd!![]()
Ik wil heel graag komen, maar zou iemand mij misschien van het station willen/kunnen oppikken. Boris kan gewoon tussen mijn benen en vindt autorijden prima.

-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Ik kan je ook ophalen.Yai schreef:Jaaa! Leuk! Vorig jaar was zeer geslaagd!![]()
Ik wil heel graag komen, maar zou iemand mij misschien van het station willen/kunnen oppikken. Boris kan gewoon tussen mijn benen en vindt autorijden prima.

- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Houdini-proof is wel handig ja hahahacrutz schreef:Kan wel plek maken in een houdini proof kennelInge schreef:Deal, mits het goed te rijden is natuurlijk, als het ijzelt oid haak ik af.crutz schreef:prima, wilde net toe gaan voegen dat ik 1 zitplaats & 3 kennels over had;-)Inge schreef:Heel misschien ga ik ook weereens mee, dat zal dan met Marouck en Numa zijn.
Carmen, samen rijden? Gooi ik Biène bij jou in de kennel hahaha
Heb je thuis een kennel over waar ik Biène dan kan droppen?
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Yai
- Zeer actief
Oh! Dat zou misschien qua reis nog wel handiger zijn! Ik ben even kwijt waar je ook alweer woont, maar in de buurt van Utrecht toch? Ik kan best naar een handige plek met het OV gaan waar het voor auto's ook een beetje te doen is. Heel lief in ieder geval!_Inge_ schreef:Ik kan je ook ophalen.Yai schreef:Jaaa! Leuk! Vorig jaar was zeer geslaagd!![]()

- Hailfall
- Zeer actief
oh verdikkie, dit lijkt mij wel heul leuk en gezellig maar ik weet niet of ik vriendlief zo gek krijg :/
edit: oh nee ik zie dat er waarschijnlijk herders meegaan, en anders heb ik een hysterische hond voor een tijdje tot ze doorheeft dat het niet nodig is. Ik laat het wel zitten. Jammer maar helaas.
edit: oh nee ik zie dat er waarschijnlijk herders meegaan, en anders heb ik een hysterische hond voor een tijdje tot ze doorheeft dat het niet nodig is. Ik laat het wel zitten. Jammer maar helaas.
Laatst gewijzigd door Hailfall op 06 dec 2011 23:05, 2 keer totaal gewijzigd.
-
_Jules_
- Zeer actief
Ja jij moet sowieso toch eerst naar Utrecht toe? Dan kan je naar Veenendaal west toe, is vlakbij mij. En anders kan ik je eventueel ook in Ede-wageningen oppikken. De 3 die ik meeneem kunnen wel achterin.Yai schreef:Oh! Dat zou misschien qua reis nog wel handiger zijn! Ik ben even kwijt waar je ook alweer woont, maar in de buurt van Utrecht toch? Ik kan best naar een handige plek met het OV gaan waar het voor auto's ook een beetje te doen is. Heel lief in ieder geval!_Inge_ schreef:Ik kan je ook ophalen.Yai schreef:Jaaa! Leuk! Vorig jaar was zeer geslaagd!![]()

- Yai
- Zeer actief
Helemaal super! Stopt er op Veenendaal west een trein/bus? Dan kom ik daarheen! En anders Ede-Wageningen. Ik vind het allemaal goed!_Inge_ schreef:Ja jij moet sowieso toch eerst naar Utrecht toe? Dan kan je naar Veenendaal west toe, is vlakbij mij. En anders kan ik je eventueel ook in Ede-wageningen oppikken. De 3 die ik meeneem kunnen wel achterin.Yai schreef:Oh! Dat zou misschien qua reis nog wel handiger zijn! Ik ben even kwijt waar je ook alweer woont, maar in de buurt van Utrecht toch? Ik kan best naar een handige plek met het OV gaan waar het voor auto's ook een beetje te doen is. Heel lief in ieder geval!_Inge_ schreef:Ik kan je ook ophalen.Yai schreef:Jaaa! Leuk! Vorig jaar was zeer geslaagd!![]()

-
_Jules_
- Zeer actief
Vanaf Utrecht de trein richting Rhenen pakken. De 4de stop is dan Veenendaal west volgens mij.

- Yai
- Zeer actief
- Foetsie
- Actief
- Mijn ras(sen): boomer
Ik wil ook wel mee met Tommie.
Als er sneeuw ligt en glad is op de weg, dan komen we niet.
Mijn auto glijd nl. erg snel weg en heb ook geen winterbanden.
Als er sneeuw ligt en glad is op de weg, dan komen we niet.
Mijn auto glijd nl. erg snel weg en heb ook geen winterbanden.

- Diaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen
Dan zit je wel met Max en mij in de auto.minhie schreef:Ooh dat zou ontzettend fijn zijn! Heel leuk!MissDorien schreef:Ik word meegesleept hier, dus als ik vrij kan krijgen kan ik je oppikken op station Leeuwarden.minhie schreef:Pff wat is dat ver! Ik wil ook mee..
Gaat er nog iemand toevallig vanuit vlakbij groningen..?
Of onderweg? (zodat ik naar een station kan?)![]()
![]()
Dorien, wat voor auto is het? (eventueel)

♥ Tessa ♥ 3-03-2008 - 10-11-2011 †
-
29996D
Ik zal zien of ik de station dan mee kan, dan kan max niet naar voren springenDiaantje schreef:Dan zit je wel met Max en mij in de auto.minhie schreef:Ooh dat zou ontzettend fijn zijn! Heel leuk!MissDorien schreef:Ik word meegesleept hier, dus als ik vrij kan krijgen kan ik je oppikken op station Leeuwarden.minhie schreef:Pff wat is dat ver! Ik wil ook mee..
![]()
Vind je dat erg?!
![]()
- Kiran
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toller
Ik wil ook graag mee lijkt me een erg gezellig clubje zo als er geen bezwaren zijn.
Als er nog iemand mee wilt rijden ik heb een kennel extra over in de auto en is toch een stuk gezelliger is toch nog bijna 2 uur rijden
Als er nog iemand mee wilt rijden ik heb een kennel extra over in de auto en is toch een stuk gezelliger is toch nog bijna 2 uur rijden

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ik kom als het weer meezit wel even foto's maken. Maar dan zonder honden. Dan hoef ik namelijk nergens op te letten 
Luca doe ik met zo'n grote groep geen plezier en Dumas gaat het water in = stinkend het nieuwe jaar in (die droogt niet heel snel zeg maar
)
Luca doe ik met zo'n grote groep geen plezier en Dumas gaat het water in = stinkend het nieuwe jaar in (die droogt niet heel snel zeg maar
- Jacintha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Kruising Teckel - Aantal honden: 2
Ik twijfel nog, ik wil wel mee maar er gaan ook Berners mee en die vind ie wel eng..... twijfeltwijfel.....

Anouk, nooit uit gedachten, nooit uit het hart... 01-03-2005 ~ 28-04-2011
- _Leonie
- Zeer actief
Ik kan eventueel ook wel mensen oppikken vanaf het station mocht het nodig zijn. (station Apeldoorn/Zwolle).
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
Oeh als Dorien niet kan? of als het te druk is in de auto dan zou ik graag mee willen_Leonie schreef:Ik kan eventueel ook wel mensen oppikken vanaf het station mocht het nodig zijn. (station Apeldoorn/Zwolle).
Oh nou dan wil ik niet mee hoor.Diaantje schreef:Dan zit je wel met Max en mij in de auto.minhie schreef:Ooh dat zou ontzettend fijn zijn! Heel leuk!MissDorien schreef:Ik word meegesleept hier, dus als ik vrij kan krijgen kan ik je oppikken op station Leeuwarden.minhie schreef:Pff wat is dat ver! Ik wil ook mee..
![]()
Vind je dat erg?!
![]()

- Rahne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tamaskan
- Contacteer:
Misschien, ik weet nog niet precies wat de plannen zijn en of ik dan de auto kan gebruiken.
- Diaantje
- Zeer actief
Ik weet niet of het je wat gerust stelt, maar Max taalt niet naar andere honden en hangt alleen bij mij om...Jacintha schreef:Ik twijfel nog, ik wil wel mee maar er gaan ook Berners mee en die vind ie wel eng..... twijfeltwijfel.....
MissDorien schreef:Ik zal zien of ik de station dan mee kan, dan kan max niet naar voren springen

- Hilde
- Zeer actief
Dat zou wel heel leuk zijn Rahne! Ik zet je op de misschienlijst!Rahne schreef:Misschien, ik weet nog niet precies wat de plannen zijn en of ik dan de auto kan gebruiken.

- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Tsuki doe ik geen plezier met grote groepen honden, zij blijft dus thuis dan 
- Hilde
- Zeer actief
- _Leonie
- Zeer actief
Prima Minhie! Laat maar weten of je mee kan rijden met ze (en dan anders welk station je opgepikt wil worden). 
- Jacintha
- Zeer actief
Kruising Teckel - Aantal honden: 2
Dat scheelt al wel een hoop ja.Diaantje schreef:Ik weet niet of het je wat gerust stelt, maar Max taalt niet naar andere honden en hangt alleen bij mij om...Jacintha schreef:Ik twijfel nog, ik wil wel mee maar er gaan ook Berners mee en die vind ie wel eng..... twijfeltwijfel.....
Nadat hij een aantal keer gegrepen is door (verschillende) Berners is hij er niet zo'n fan meer van zeg maar.
Logisch natuurlijk, een Teckeltje versus een grote Berner Sennen is ook niet helemaal een eerlijke strijd en alle keren was het niet zijn schuld, maar hij is er nu gewoon angstig voor geworden.
Al heeft hij vandeweek wel heel voorzichtig contact gezocht met een Berner in het bos. Dus we maken al vorderingen.

Anouk, nooit uit gedachten, nooit uit het hart... 01-03-2005 ~ 28-04-2011
-
nomo
- Zeer actief
Nog geen idee hoe mijn oud en nieuw eruit ziet, maar als het een beetje lukt ga ik proberen ook te komen! Lijkt me leuk!
-
29996D
Ik kan niet helaas 
Pff, ik kan ook nooit.
Pff, ik kan ook nooit.
-
nomo
- Zeer actief
Jammer Dorien. Op oudjaarsdag vrij krijgen is ook erg lastig.
Minhie, jij mag ook wel met mij meerijden hoor mocht ik gaan. Morris en Kaiyou achterin moet vast kunnen! Met de trein kun je in mijn dorp komen dus zou je zo van het station kunnen halen.
Minhie, jij mag ook wel met mij meerijden hoor mocht ik gaan. Morris en Kaiyou achterin moet vast kunnen! Met de trein kun je in mijn dorp komen dus zou je zo van het station kunnen halen.
- Diaantje
- Zeer actief
Aangezien Dorien niet kan, kan ik ook niet 
Ik ga wel lopend
Ik ga wel lopend

- Hilde
- Zeer actief