Ik ben Daniëlle 33 jaar en woon in Nieuwerkerk aan den IJssel en heb 1 hond genaamd Shady. Shady is een kruising Mechelse Herder X Rotweiler. Ze is een gesteriliseerde teef. Shady wordt in februari 2012 11 jaar oud! Het wordt een echte oude dame. En gaat van alles mankeren. Shady is een schat van een hond voor mij. Ze wil het liefste heel de dag naast mij lopen. Overal waar ik ben wil zij zijn Vaak moet haar daar in tegenhouden want ze loopt niet zo goed meer.Verder ben ik een echte dierenfreak. Ik heb nog 2 katten en een konijn en 3 paarden. 2 grote paarden en een kleine shetlander (grasmaaier). Mijn vriend heeft 2 kruisingen Chiwawa X Pinkenees. DJ & Chicka. Deze zijn nu 15 weken. Erg leuke hondjes!
Via google ben ik hier terecht gekomen. Ik wilde wat informatie hebben over acupunctuur bij dieren. Ben nooit echt actief geweest met forums maar ga mij eens verdiepen in dit forum, lijkt mij erg leuk!
Jammer genoeg weet ik nog niet hoe je foto's moet plaatsen op het forum anders had ik graag een foto van Shady er op geplaatst.
Groetjes Daniëlle
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hallo, ook ik ga mij even voorstellen!
Moderator: moderatorteam
-
Daantje78
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Het is een Mechelse Herder gekruist met een Rottweiler.
En we hebben 2 kruising Chiwawa's - Aantal honden: 3
- annemick
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer
- Aantal honden: 1
Re: Hallo, ook ik ga mij even voorstellen!
Welkom op het forum, hoop dat je de info vindt die je zoekt
Hier ook een oudere dame, jammer genoeg komt leeftijd met gebreken maar ze blijven je even lief.
Hier ook een oudere dame, jammer genoeg komt leeftijd met gebreken maar ze blijven je even lief.
- Yai
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
- Aantal honden: 1