Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nieuw op dit forum

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
veldmanbotter
nieuw lid
Mijn ras(sen): Boomer
Aantal honden: 1

Nieuw op dit forum

Ongelezen bericht door veldmanbotter »

Ik wil me graag even aan jullie voorstellen. Ik ben Harry Veldman en ben getrouwd met Adrie. In maart/april 2010 zijn we allebei gestopt met werken en genieten we van de vrijheid (niets moet meer) We hebben altijd een hond gehad maar nadat we onze laatste hond Rocky in 2005 moesten laten inslapen besloten we om (voorlopig) geen hond meer te nemen. Dit hebben we volgehouden tot een paar weken geleden. Bij mij werd de drang om weer een hond te nemen steeds groter ondanks dat ik me realiseerde dat dit ook wel weer de nodige beperkingen met zich mee zou brengen. We zijn namelijk een groot gedeelte van het jaar met de camper op stap en met een hond erbij (want die gaat natuurlijk mee) zul je het reisprogramma hier en daar wel wat moeten aanpassen. Een tijdje geleden kwam ik op de site van Abandoned Pets Foundation terecht die zich inzet voor dierenhulp in Nederland en Buitenland en zagen we een leuk hondje staan die ons erg aansprak (zelfs Adrie werd op slag verliefd op dit hondje) Het hondje heet Dereck en het is een boomertje (welke kruising weten we niet) Na een zorgvuldige afweging hebben we besloten om Dereck te gaan adopteren. Dereck is op 12 december vorig jaar met het vliegtuig uit Alicante (Spanje) naar Nederland waarna we hem hebben opgehaald uit Darp. Dereck is dus alweer een aantal weken bij ons en het gaat geweldig met hem. Hij is af en toe nog wel wat schrikkerig maar dat zal wel overgaan. We genieten elke dag met volle teugen van deze lieve schat en we zien dat hij zich steeds meer bij ons thuis gaat voelen. In april gaat hij voor een aantal maanden met ons mee in de camper richting Spanje en Portugal en we hopen natuurlijk dat dat allemaal goed gaat. We zijn wel benieuwd of er forumleden zijn die hier ervaring mee hebben en dat horen we dan uiteraard graag. Om dit verhaal niet te lang te maken stop ik er nu mee. Ik weet nog niet hoe ik een foto van Dereck toe moet voegen maar dat komt nog wel.
een hond geeft je weer nieuwe energie
Esther12
Zeer actief
Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo

Re: Nieuw op dit forum

Ongelezen bericht door Esther12 »

Hallo Harry, van harte welkom op HF. Dat klinkt allemaal heel goed! Ik heb geen ervaring met reizen met een camper. Ben wel 3 weken op vakantie geweest met de caravan en dat ging hartstikke goed. En een foto zou inderdaad heel leuk zijn. Hier vind je een cursusje foto's plaatsen.
Laura84
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laura84 »

welkom en natuurlijk veel plezier met de nieuwe aanwinst.
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka
Afbeelding
veldmanbotter
nieuw lid
Mijn ras(sen): Boomer

Ongelezen bericht door veldmanbotter »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hierbij alsnog enkele foto's van Dereck. Op de ene foto was hij nog niet naar de trimmer geweest
een hond geeft je weer nieuwe energie
Yvet
Zeer actief
Mijn ras(sen): Pepper, Dwergpinscher x Podenco uit La Línea de la Concepción

Ongelezen bericht door Yvet »

Allereerst van harte welkom en heel plezier met Dereck
Ik heb zelf ook een hondje uit Zuidspanje uit La Linea de concepcion via animal in need de oprichter was vorig november in het programma geweest van Reunie
Hoe je mensen beter leert kennen des te meer je van dieren gaat houden

Kom eens in mijn fotoboekje kijken
viewtopic.php?f=26&t=235201

Afbeelding
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Dee »

Wat leuk!
Ik heb geen tips voor je, voor mij is het volgend jaar ook nieuw om op vakantie te gaan met hond. Maar wens je veel plezier hier, en hopelijk krijg je nuttige tips!
Yvet
Zeer actief
Mijn ras(sen): Pepper, Dwergpinscher x Podenco uit La Línea de la Concepción

Ongelezen bericht door Yvet »

De minpuntjes van mijn spanjaardje is dat hij heel erg snel eet of hij tekorten aan eten heeft gehad
Dat hij in het begin nog niet echt zindelijk is en op sommige adressen kan hij onzindelijk gedragen
En hij heeft aan de riem lopen nog niet van gehoord - hij trok enorm aan de riem en vaak loopt op z'n achterpoten
Hoe je mensen beter leert kennen des te meer je van dieren gaat houden

Kom eens in mijn fotoboekje kijken
viewtopic.php?f=26&t=235201

Afbeelding
*~*ROCCO*~*
Actief
Mijn ras(sen): Siberische Husky

Ongelezen bericht door *~*ROCCO*~* »

Van harte welkom!!
*~* ANGELA*~* EN *~*ROCCO*~*