Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wie is *~*ROCCO*~*

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

*~*ROCCO*~*
Actief
Mijn ras(sen): Siberische Husky
Aantal honden: 1

Re: Wie is *~*ROCCO*~*

Ongelezen bericht door *~*ROCCO*~* »

Diaantje schreef:
*~*ROCCO*~* schreef:
mirretje schreef:pfff wat een verhaal is dit geworden zeg. En het valt me wel heel erg op dat je erg snel wordt aangevallen en dan niet door 1 maar door meerdere personen. Dat vind ik best jammer. Tuurlijk moet je mensen op dingen wijzen maar dat kan ook vriendelijk.
En wat is het vermoeiend als je zelfs al je smileys moet gaan verdedigen. Laten we het leuk houden en gezellie. En lekker genieten van elkaars hondenverhalen/streken.
Het is al goed mirretje, denk dat inmiddels iedereen zijn zegje wel heeft gedaan en kunnen we vooruit kijken i.p.v. achterom wat misschien beter anders had gekund. Ik ga in ieder geval mijn camera opladen en de liefhebbers overspoelen met foto's, verhalen en vragen :E: en de mensen die er niets van willen weten ook prima, die slaan mijn topic's dan maar gewoon over :ok:
Jij komt er wel, volgens mij ben jij wel HF-waardig :mrgreen:
Haha dankjewel Diaantje :flower: ik doe mijn best.
*~* ANGELA*~* EN *~*ROCCO*~*
Afbeelding
Gon
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising boomer. mopshond

Ongelezen bericht door Gon »

Welkom hier, en wat een leuke hond henb je....Ik hoop voor je dat jullie veel plezier met hem zullen hebben... :flower:
Groetjes van Gon, Famke, en poezebeest Ayla, een kleine doerak...
Afbeelding
mirretje
Zeer actief
Mijn ras(sen): een mechelse herder

Ongelezen bericht door mirretje »

dus als ik gezellig hier wil komen op dit forum dan kan dat niet? Moet ik maar naar de Libelle???....ach laat ook maar.
Ik bedoelde het allemaal goed...en rocco ik kijk uit naar je foto's en berichtjes!!!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Afbeelding
*~*ROCCO*~*
Actief

Gon schreef:Welkom hier, en wat een leuke hond henb je....Ik hoop voor je dat jullie veel plezier met hem zullen hebben... :flower:
Dankjewel Gon :flower:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

*~*ROCCO*~* schreef: Het is al goed mirretje, denk dat inmiddels iedereen zijn zegje wel heeft gedaan en kunnen we vooruit kijken i.p.v. achterom wat misschien beter anders had gekund. Ik ga in ieder geval mijn camera opladen en de liefhebbers overspoelen met foto's, verhalen en vragen :E: en de mensen die er niets van willen weten ook prima, die slaan mijn topic's dan maar gewoon over :ok:
joh niemand misgunt jou je hondje en iedereen hoopt dat hij een gezond en fijn leventje tegemoet gaat.
ik denk dat je de negatieve(re) reacties ook niet te persoonlijk op moet vatten.
het is alleen natuurlijk wel zo dat broodfok en aanverwante zaken meer dan verschrikkelijk zijn en als er dan vermoed wordt dat dat in het spel is willen de emoties nogal eens opspelen.
broodfok is niet iets dat vanzelf verdwijnt namelijk.
we hopen voornamelijk dat we mensen kunnen laten inzien wat ze in stand houden door op zulke adressen puppen te kopen, zodat daaruitvoortvloeiend deze mensen de volgende keer wat beter nadenken als ze een hondje aanschaffen.
dat is dan alweer een persoon minder in de toekomst die die ellendige ten hemel schreiende broodfok in stand houdt.

dat is in elk geval wat er achter mijn reacties zit en ik denk toch ook voor het grootste deel bij de anderen, al kan ik natuuurlijk niet voor 100% voor die anderen spreken.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

renee-uk schreef:joh niemand misgunt jou je hondje en iedereen hoopt dat hij een gezond en fijn leventje tegemoet gaat.
ik denk dat je de negatieve(re) reacties ook niet te persoonlijk op moet vatten.
het is alleen natuurlijk wel zo dat broodfok en aanverwante zaken meer dan verschrikkelijk zijn en als er dan vermoed wordt dat dat in het spel is willen de emoties nogal eens opspelen.
we hopen voornamelijk dat we mensen kunnen laten inzien wat ze in stand houden door op zulke adressen puppen te kopen, zodat daaruitvoortvloeiend deze mensen de volgende keer wat beter nadenken als ze een hondje aanschaffen.
dat is dan alweer een persoon minder in de toekomst die die ellendige ten hemel schreiende broodfok in stand houdt.

dat is in elk geval wat er achter mijn reacties zit en ik denk toch ook voor het grootste deel bij de anderen, al kan ik natuuurlijk niet voor 100% voor die anderen spreken.
Het wordt saai, maar ook hier ben ik het mee eens.
Ik gun TS het allerbeste met haar hond, maar mijns inziens kun je niet vaak genoeg waarschuwen tegen broodfok. Voor veel mensen is het een ver van mijn bed show, maar als je de gevolgen zelf hebt mogen zien én zelf ook eens een inbeslagname van de dieren bij een broodfukker hebt meegemaakt, dan praat je wel anders.
renee-uk
Zeer actief

Muk schreef:
renee-uk schreef: waar zijn de tijden gebleven dat wij elkaar steeds in de haren zaten :U: :mrgreen:
:LOL:

Er gaat duidelijk iets niet goed hier, ik word nog een oude hippie als ik zo doorga. :mrgreen:
peace man Afbeelding
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
mirretje
Zeer actief

He Muk, ff iets heel anders he...wat een gave foto van jou hond. Is dat tijdens je werk?
Afbeelding
Muk

renee-uk schreef:
Muk schreef:
renee-uk schreef: waar zijn de tijden gebleven dat wij elkaar steeds in de haren zaten :U: :mrgreen:
:LOL:

Er gaat duidelijk iets niet goed hier, ik word nog een oude hippie als ik zo doorga. :mrgreen:
peace man Afbeelding
:cool2:
*~*ROCCO*~*
Actief

renee-uk schreef:
*~*ROCCO*~* schreef: Het is al goed mirretje, denk dat inmiddels iedereen zijn zegje wel heeft gedaan en kunnen we vooruit kijken i.p.v. achterom wat misschien beter anders had gekund. Ik ga in ieder geval mijn camera opladen en de liefhebbers overspoelen met foto's, verhalen en vragen :E: en de mensen die er niets van willen weten ook prima, die slaan mijn topic's dan maar gewoon over :ok:
joh niemand misgunt jou je hondje en iedereen hoopt dat hij een gezond en fijn leventje tegemoet gaat.

Dit begrijp ik echt helemaal Renee en echt als ik ook maar enig idee/gevoel had gehad dat het broodfokkers waren, was Rocco er echt niet geweest.
Ik begrijp dat emoties soms hoog kunnen oplopen, zeker over een onderwerp als broodfok en ja ik zal nog beter opletten en nadenken voordat ik bij een volgende (als die er ooit komt), ik heb er echt wel iets van opgestoken, maar de reacties waren soms wel heel erg persoonsgericht en dat had echt anders gekund. Maar goed ook dit is nu eenmaal gebeurd en nogmaals hoop ik echt dat we nu dan kunnen overstappen op het leuke van een hondenforum en we niet hierin blijven hangen :E: (smiley positief bedoeld :W: sorry flauw grapje).
Afbeelding
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Even een duit in het zakje van mijn kant: ik geloof als er één of twee maal gewaarschuwd wordt voor broodfok en de zorg die ieder normaal denkend mens daarover heeft, dat wel voldoende is.
Om nou gelijk 4 pagina's door te gaan met eindeloze herhalingen van hetzelfde lijkt mij nou ook niet nodig.
Ik denk dat de boodschap echt wel overkomt. :wink:

Dus ik wens TS heel veel plezier met haar hopelijk gezonde hond en als zij nou plechtig belooft het nóóit meer te doen, is het gezeur dan voorbij? :mrgreen:
Afbeelding
*~*ROCCO*~*
Actief

lieke schreef:Even een duit in het zakje van mijn kant: ik geloof als er één of twee maal gewaarschuwd wordt voor broodfok en de zorg die ieder normaal denkend mens daarover heeft, dat wel voldoende is.
Om nou gelijk 4 pagina's door te gaan met eindeloze herhalingen van hetzelfde lijkt mij nou ook niet nodig.
Ik denk dat de boodschap echt wel overkomt. :wink:

Dus ik wens TS heel veel plezier met haar hopelijk gezonde hond en als zij nou plechtig belooft het nóóit meer te doen, is het gezeur dan voorbij? :mrgreen:
Dankjewel Lieke en ja *houdt ene hand op de hondenbijbel en andere zwaait ergens door de lucht* ik beloof plechtig het nooit meer te doen, me nog meer te informeren en beter op te letten voordat ik een nieuwe pup aanschaf!!!!
:E:
Afbeelding
Muk

mirretje schreef:He Muk, ff iets heel anders he...wat een gave foto van jou hond. Is dat tijdens je werk?
Nee, dat is niet tijdens het werk. Maar Newfoundlanders worden in het buitenland ingezet om mensen te redden uit het water en om uit de helikopter het water in te springen. Op dat eerste train ik met onze hond en dat laatste wordt niet getraind in Nederland.
renee-uk
Zeer actief

er zeurt toch verder helemaal niemand meer?

en Angela ik weet wel zeker dat je nog genoeg zult kunnen genieten van het leuke van dit hondenforum hoor :ok:
ik vind dat je prima gereageerd hebt zo door dit topic heen, ook al was ik het niet steeds met je eens ;)
Afbeelding

lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

*~*ROCCO*~* schreef:Dankjewel Lieke en ja *houdt ene hand op de hondenbijbel en andere zwaait ergens door de lucht* ik beloof plechtig het nooit meer te doen, me nog meer te informeren en beter op te letten voordat ik een nieuwe pup aanschaf!!!!
Ik merk het al, jij redt het hier wel op het hondenforum. :mrgreen:
Afbeelding
*~*ROCCO*~*
Actief

renee-uk schreef:er zeurt toch verder helemaal niemand meer?

en Angela ik weet wel zeker dat je nog genoeg zult kunnen genieten van het leuke van dit hondenforum hoor :ok:
ik vind dat je prima gereageerd hebt zo door dit topic heen, ook al was ik het niet steeds met je eens ;)
Dankjewel Renee, waardeer dat je dat zegt en we hoeven het ook niet allemaal en altijd eens te zijn toch. En inderdaad er zal genoeg zijn en komen wat dit tot een leuk forum maakt :ok:
Afbeelding
*~*ROCCO*~*
Actief

lieke schreef:
*~*ROCCO*~* schreef:Dankjewel Lieke en ja *houdt ene hand op de hondenbijbel en andere zwaait ergens door de lucht* ik beloof plechtig het nooit meer te doen, me nog meer te informeren en beter op te letten voordat ik een nieuwe pup aanschaf!!!!
Ik merk het al, jij redt het hier wel op het hondenforum. :mrgreen:
Hahaha tnx :W:
Afbeelding
mirretje
Zeer actief

Muk schreef:
mirretje schreef:He Muk, ff iets heel anders he...wat een gave foto van jou hond. Is dat tijdens je werk?
Nee, dat is niet tijdens het werk. Maar Newfoundlanders worden in het buitenland ingezet om mensen te redden uit het water en om uit de helikopter het water in te springen. Op dat eerste train ik met onze hond en dat laatste wordt niet getraind in Nederland.
Oh dat wist ik niet. Dat een hond zoiets durft zeg...en wat leuk dat je jou hond daarvoor traint. Dan moeten jullie beiden behoorlijk wat lef hebben!! Heb je niet nog meer van dat soort foto's?
Ik zal je er niet verder over lastig vallen want dit topicje is van iemand anders dus niet echt gepast van mij deze vragen...
Afbeelding
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita

Ongelezen bericht door Minhie »

Hahah grappig.

Op dit forum heb je gewoon een vacht nodig. Er wordt nog wel eens aan je haren getrokken namelijk; geeft niet; leer je van. Als je maar weet dan men dat doet uit het belang van de hond.. plat gezegd.

Wil je alleen maar ooh aah en wat lief.. dan zal het forum je nog wel eens tegenvallen. Maar zoals eerder gezegd; volgens mij redt je het hier wel :mrgreen: :ok:

Nou zijn er al foto's :mrgreen:?
Afbeelding
Muk

mirretje schreef:
Muk schreef:
Oh dat wist ik niet. Dat een hond zoiets durft zeg...en wat leuk dat je jou hond daarvoor traint. Dan moeten jullie beiden behoorlijk wat lef hebben!! Heb je niet nog meer van dat soort foto's?
Ik zal je er niet verder over lastig vallen want dit topicje is van iemand anders dus niet echt gepast van mij deze vragen...
De training is niet met helikopters, dus dat ziet er niet zo spectaculair uit. Daar zijn overigens wel foto's van terug te vinden op dit forum. En zodra het seizoen weer is begonnen, zal ik wel er wel weer een paar posten.
*~*ROCCO*~*
Actief

minhie schreef:Hahah grappig.

Op dit forum heb je gewoon een vacht nodig. Er wordt nog wel eens aan je haren getrokken namelijk; geeft niet; leer je van. Als je maar weet dan men dat doet uit het belang van de hond.. plat gezegd.

Wil je alleen maar ooh aah en wat lief.. dan zal het forum je nog wel eens tegenvallen. Maar zoals eerder gezegd; volgens mij redt je het hier wel :mrgreen: :ok:

Nou zijn er al foto's :mrgreen:?
Ik heb eigenlijk pas mijn haren laten knippen, maar weer laten groeien dus :Q:
En ja ik heb zeker foto's wel van een paar dagen geleden, zal morgen eens wat nieuwe maken, camera ligt al in de oplader :ok:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit zijn er voor nu denk ik wel ff genoeg?? Komen gauw nieuwe :E:
Afbeelding
Diaantje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berner Sennen

Ongelezen bericht door Diaantje »

Aah oh wat lief :mrgreen:
Afbeelding
Tessa 3-03-2008 - 10-11-2011 †
*~*ROCCO*~*
Actief

Diaantje schreef:Aah oh wat lief :mrgreen:
Ja zeker lief, onderste 2 foto's waren trouwens van zijn eerste dagje hier, hij had het helemaal gevonden onder de kerstboom haha. Alleen bleef hij daar maar 2 dagen rustig onder liggen, daarna vlogen de ballen je om de oren en heb ik hem dus maar mooi afgebroken. Had nu eindelijk een excuus want dat ding was ik al lang beu en stond me alleen nog maar in de weg :LOL:
Afbeelding
Minhie
Zeer actief

Wel blauwe ogen.. Correct me if im wrong
maar als het een kruising malamute was geweest dan zou het bruine van de malamute overheersen? en dus geen blauwe ogen kunnen hebben?
Maar misschien heb ik het ook wel mis.

Hoe dan ook leuke foto's! :mrgreen:
Afbeelding
*~*ROCCO*~*
Actief

minhie schreef:Wel blauwe ogen.. Correct me if im wrong
maar als het een kruising malamute was geweest dan zou het bruine van de malamute overheersen? en dus geen blauwe ogen kunnen hebben?
Maar misschien heb ik het ook wel mis.

Hoe dan ook leuke foto's! :mrgreen:
Yup hij heeft prachtige diepblauwe ogen (om in te verdrinken :I: )
Bruin is inderdaad een overheersende kleur, maar ik weet niet of die altijd overheersend is? Heb net die link naar de advertentie nog eens bekeken, waar ze die kruising aanbieden, en die heeft ook blauwe ogen??? :U:
Afbeelding
StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

wat een snoetje!

succes en veel plezier met de pup
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

nee hoor zegt niks dat hij blauwe ogen heeft :wink:
Minhie
Zeer actief

Angelique. schreef:nee hoor zegt niks dat hij blauwe ogen heeft :wink:
ok :ok: en waarom niet? Hoe kan dat?
Gewoon interesse.
Afbeelding
*~*ROCCO*~*
Actief

Dankjewel Stormenroxy :ok:

Angelique ik denk ook niet dat dat uitmaakt. De tijd zal het vast uitwijzen of Rocco wel of geen kruising is. Zitten hier volgens mij genoeg kenners die me hierbij kunnen helpen :E:
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

*~*ROCCO*~* schreef:Bruin is inderdaad een overheersende kleur, maar ik weet niet of die altijd overheersend is? Heb net die link naar de advertentie nog eens bekeken, waar ze die kruising aanbieden, en die heeft ook blauwe ogen??? :U:
Nee, dat zegt niets.
Bruin is dominant bij mensen maar bij honden is dat niet altijd het geval.
Daar heb je verschillende soorten blauwe ogen, genetisch gezien bedoel ik.
Daar word je dus niets wijzer van in dit geval ;)
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”