Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Ik heb nu inmiddels drie soorten lampjes voor aan de halsband maar het werkt nog niet echt naar behoren...
De eerste was een rood botje a 2 euro maar die schud steeds uit, de tweede is een dikke witte bol met een ledje erin en die heeft het een tijdje goed gedaan maar ook daarvan raakt af en toe het contactje los denk ik want die gaat ook regelmatig uit. Nu heb ik dus ook nog Rogz for Dogz lampjes, zelfde verhaal
Deze heb ik trouwens ook in het echt gezien maar ik wil graag weten welke het nou gewoon (minstens) een hele winter blijven doen http://www.visiglo.nl/
Ik heb gewoon zo'n reflecterende trim armband, waar rood licht op zit, van de Aldi en Lidl. Hij kan om de hals, maar met zijn neus op de grond en zijn kont naar me toe, was hij toch niet meer zichtbaar Nu heb ik er een aan het handvat van zijn K9 tuig gemaakt. Dan is hij altijd heel goed zichtbaar.
En over fietslampen gesproken, bij de Action hebben ze grote fietslampen op batterij, die schijnen heel hard. Als je zoiets aan zijn tuig of halsband maakt, is hij van heel ver nog zichtbaar
Ik heb twee fietslampjes van de Hema en die schijnen zelfs door Romis zijn dikke vacht heen.
Ze kunnen op 2 verschillende knipperstanden of op continu.
Ik klik ze op de nylon halsband en ze zitten goed stevig vast.
Eigenlijk ben ik stom geweest want ik vond ze steeds allemaal te duur maar ja na alle goedkope oplossingen die ik aan het verslijten ben had ik al drie goeie oplossingen kunnen kopen voor ze
Hier loopt Sanka rond met een koplamp rond haar nek. Weet natuurlijk niet of het haalbaar is voor jouw honden...
Dit model ongeveer, het voordeel is dat dat ook waterdicht en stevig enz is aangezien het normaal dient om mee te gaan bergklimmen http://www.decathlon.be/NL/tikka-plus-2-95785264/
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...
dagmar88 schreef: ik heb gewoon de fietslichtjes van de hema.
2.50 voor 2 stuks
Die heb ik ook, en die doen het prima.
Ik heb die van de action. 2 voor 49 cent. Ze gaan denk ik niet een hele winter mee maar wel een behoorlijke tijd. Als ze kapot zijn hang ik er weer een nieuwe aan
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
Iets voor de kerst geloof ik ? En elke avond gebruik ik hem. Volgens site : Inclusief batterij voor 50-100 uur licht
Is geen halsband, je gooit het er als extra over .
Ik heb dan de multicolor en die kan je ook op standje : verandert langzaam naar andere kleur zetten. Hahaha ! Ik heb de grootste lol 's avonds. Daar is ie dan natuurlijk weer niet voor bedoeld maar zie ik maar als een leuk extraatje.
dagmar88 schreef: ik heb gewoon de fietslichtjes van de hema.
2.50 voor 2 stuks
Die heb ik ook, en die doen het prima.
Ik heb die van de action. 2 voor 49 cent. Ze gaan denk ik niet een hele winter mee maar wel een behoorlijke tijd. Als ze kapot zijn hang ik er weer een nieuwe aan
ik heb ze ook van de action, koop altijd een paar verpakkingen tegelijk. Ben ze eerder kwijt dan dat ze het niet meer doen.
Ik heb deze lampjes voor de honden.
Roy en Jack hebben deze sinds een paar weken. Roy ligt er zelfs mee in een modderplas... en hij doet het nog steeds.
JR Fan schreef:Ik heb deze lampjes voor de honden.
Roy en Jack hebben deze sinds een paar weken. Roy ligt er zelfs mee in een modderplas... en hij doet het nog steeds.
Ik gok ook op die van de HEMA, die zijn veel betrouwbaarder dan dat speciale duurdere hondenlichtje dat ik heb gekocht. Die werkt wel, maar alleen bij stilstaan en zonder schokken. Handig.
Ik heb voor Ollie een halsband met 1 enkel ledlampje er in en een soort geleider over de gehele lengte van de band, geeft genoeg licht om 'm een beetje zichtbaar te maken, en als we echt het donker in gaan, doe ik 'm z'n tuig aan waar reflectielijnen over lopen, en daaraan heeft vriendlief dan nog 2 fietslampjes heel creatief bevestigd aan voor- en bovenkant. Ollie lijkt wel een kerstboom, maar hij is wél zichtbaar :')
De halsband is voor kortharen of nakerds trouwens zichtbaar genoeg denk ik, bij Ol valt het een beetje mee omdat ie nogal wat haar heeft Komt bij beestenspul vandaan maar ik kan 'm op hun site nu niet vinden...
ik heb die orbiloc, en ze zijn te gek!!!!!
mijn honden hebben lang haar dus dat ging over al die andere lampjes heen. Nu heb ik orbiloc en die kan andré kuipers ook zien!!!!En ik heb 3 jaar garantie........
groetjes van monique en mijn vriendje voor het leven... Tibo.
Tara .....29~12~2001 19~9~2015 Misty ....08~04~2003 13~07~2003 Allway's in my heart
tibetaantje schreef:ik heb die orbiloc, en ze zijn te gek!!!!!
mijn honden hebben lang haar dus dat ging over al die andere lampjes heen. Nu heb ik orbiloc en die kan andré kuipers ook zien!!!!En ik heb 3 jaar garantie........
Die lijken mij voor mijn shelties ook heel handig! Ik heb nu van die fietslampjes, gekocht bij de Action, aan hun tuig hangen maar op de een of andere manier lukt het beide honden om de lampen steeds uit te schakelen
Groetjes, Anne, de honden Salina, Pipra en Cayenne, en de katten Joshua en Jamie.
deze krijgen ze niet uit hoor, want je moet aan het lampje zelf draaien. als ze die uit krijgen kun je geld voor je honden gaan vragen...hahahah (grapje hé)
groetjes van monique en mijn vriendje voor het leven... Tibo.
Tara .....29~12~2001 19~9~2015 Misty ....08~04~2003 13~07~2003 Allway's in my heart
JR Fan schreef:Ik heb deze lampjes voor de honden.
YvetteJ schreef:Deze heb ik trouwens ook in het echt gezien maar ik wil graag weten welke het nou gewoon (minstens) een hele winter blijven doen http://www.visiglo.nl/
ik heb die maar batterijen waren heel snel leeg na anderhalve week , en bij verwisselen van die dingen brak er na veel moeite te doen om dat klepje te openen een tussstukje van de batterijeen af . vond het een mooi id. maar werkt niet .
Ik heb nu een heel goedkoop lampje een reflex lampje die eigenlijk op een paardenhoofdstel hoord te hangen , maar die zie je niet geweldig . maar ik laat toots gewoon in het donker nu niet meer los.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Ik heb ook die van de hema.
Ideaal vind ik ze.
Mijn vader zei wel van de week je hebt ze verkeerdom de rode aan de voorkant en de witte op zijn rug aan zijn tuig.
Ach wat maakt het uit ze zien hem want in het donker is dat donkerbruine monster echt niet te zien.
YvetteJ schreef:Deze heb ik trouwens ook in het echt gezien maar ik wil graag weten welke het nou gewoon (minstens) een hele winter blijven doen http://www.visiglo.nl/
ik heb die maar batterijen waren heel snel leeg na anderhalve week , en bij verwisselen van die dingen brak er na veel moeite te doen om dat klepje te openen een tussstukje van de batterijeen af . vond het een mooi id. maar werkt niet .
Hmm dat is jammer, ik hoorde van Sanne dat zij hem al twee jaar heeft en dat hij nog steeds prima is.
Stiekem ben ik helemaal weg van dat discoding van MJ haha, ik denk nog steeds na, heb geen haast met iets nieuws.
Misschien haal ik toch wel bij de action een fietslicht voor weinig, twijfel twijfel twijfel
jah ik heb een buurvrouw met 2 borders en die heeft ze ook al een tijdje voor haar twee honden , door haar heb ik hem gekocht .
maar was duur 17,95 de kleinste en maar anderhalve week gebruikt .
Ik vond hem toch bij toots niet fijn hij zoon smal halsje , iedeale lampje ben ik ook nog niet tegen gekomen.
mag niet te zwaar zijn enz .
ik heb een werkhuisje en ze hebben 2 zoonjes en die hebben hard loop banjes , voor om hun armpjes en daar zitten lampjes in .
ik denk dat ik eens bij die winkel ga kijken is een hardloop winkel , want het leek me wel iets.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Ik heb toevallig bij de Action van de week fietslampjes meegenomen, was er toch.
Tot nu toe bevallen ze goed maar heb ze nog niet superveel gebruikt, maakt ook niet uit want voor 45 cent per lampje kun je je niet echt een buil vallen natuurlijk
Die discoslinger van MJ ga ik misschien alsnog bestellen hoor